logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brother MFC-L2752DW uzupełnia serię urządzeń monochromatycznych

  PR 13.11.2018, przeczytano 1380 razy
ilustracjastrzałka

Firma Brother wprowadza model MFC-L2752DW, który jest uzupełnieniem serii monochromatycznych urządzeń wielofunkcyjnych zaprojektowanych specjalnie do przestrzeni domowych oraz małych firm. Urządzenie, obok przydatnych funkcjonalności i wysokiej prędkości druku, wyróżnia wbudowana komunikacja NFC, która umożliwia wygodne drukowanie z telefonu komórkowego, znacznie przyspieszające i ułatwiające pracę z dokumentami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brother-mfc-l2752dw-uzupelnia-serie-urzadzen-monochromatycznych,380126,artykul.html

Brother MFC-L2752DW to ciche, kompaktowe monochromatyczne urządzenie laserowe, zaprojektowane z myślą o małych przestrzeniach użytkowych – domach lub mniejszych biurach. Obok funkcji dwustronnego drukowania, skanowania, kopiowania oraz faksowania, model może pochwalić się interfejsem sieci bezprzewodowej i przewodowej oraz automatycznym podajnikiem dokumentów. Dzięki wygodnemu rozmiarowi można go ustawić w dogodnym dla siebie miejscu. Pomimo niewielkich rozmiarów urządzenie mieści w sobie toner, który umożliwia drukowanie do 1200 stron, natomiast podajnik papieru o pojemności 250 arkuszy oferuje wygodne drukowanie bez konieczności ciągłego uzupełniania papieru.

Urządzenie wielofunkcyjne MFC-L2752DW zostało zaprojektowane z myślą o usprawnieniu pracy użytkowników w biurach domowych i mniejszych firmach, dlatego też oferuje wysoką prędkość druku dwustronnego do 34 stron na minutę oraz automatyczny podajnik dokumentów na 50 arkuszy do wykonywania skanów, faksów oraz kopii. Model został wyposażony w intuicyjny ekran dotykowy o przekątnej 6,8 cm, dzięki któremu użytkownicy mogą kreować do 12 własnych spersonalizowanych skrótów ulubionych funkcji, a także mają możliwość tworzenia wydruków i skanów do usług w chmurze np. Dropboxa i Google Drive. Urządzenie oferuje wbudowaną komunikację NFC, która umożliwia drukowanie dokumentów z telefonu komórkowego za sprawą jednego dotknięcia ekranu.

Funkcje MFC-L2752DW zapewniają wygodę oraz łatwość korzystania, dzięki czemu model działa zarówno bezprzewodowo, wykorzystując rozwiązanie Wi-FI Direct bez konieczności używania routera, jak również jest wyposażony w interfejs przewodowy umożliwiający szybkie drukowanie i skanowanie z dowolnego urządzenia. Możliwość obsługi aplikacji takich jak Brother iPrint&Scan, AirPrint, Mopria, Google Cloud Print 2.0 sprawia, że model sprawdzi się zarówno w domu podczas drukowania, jak i również w skanowaniu i faksowaniu dokumentów w małym biurze. Model współpracuje z  PrintSmart Cost Control, dzięki czemu użytkownik ma kontrolę nad eksploatacją urządzenia.

Nowe urządzenie Brother objęte jest 3-letnią gwarancją.

Źródło: Brother

www.brother.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764