logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brother Polska rozbudowuje zespół o nowego Account Manager

  PR 21.06.2022, przeczytano 197 razy
ilustracja

Z początkiem czerwca 2022 r. Piotr Narewski dołączył do firmy Brother Polska i objął stanowisko Account Manager.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brother-polska-rozbudowuje-zespol-o-nowego-account-manager,396320,artykul.html

Piotr Narewski odpowiada za koordynację współpracy z dotychczasowymi partnerami Brother Polska oraz z dystrybutorami i firmami handlowymi. Do jego obowiązków należy między innymi rozwój kanału partnerskiego w podległym regionie oraz działania na rzecz pozyskiwania nowych klientów.

Nowy Account Manager w firmie Brother Polska jest absolwentem Warszawskiej Wyższej Szkoły Informatyki. Poprzednio obejmował stanowisko Inside Sales Specialist w Epson Europe B.V.

Źródło: Brother Polska

www.brother.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany na stanowisku dyrektora działu Exchange w Mindshare Polska
Aleksandra Kosowska awansowała w strukturach agencji mediowej Mindshare Polska. Ekspertka objęła stanowisko Deputy Director w dziale Exchange.
Dentsu Creative dla Carlsberg Polska – nowa kampania Sound Masters dla marki Garage skierowana do muzyków
Marka Garage (Carlsberg Polska) rusza z nową kampanią skierowaną do młodych DJ'ów i producentów muzycznych. W ramach projektu ogłoszono konkurs na set DJ-ski lub autorski utwór muzyczny. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody.
Dzielnica Wisła rozpoczyna kampanię ReWisła
Nadwiślańskie bulwary i warszawskie plaże – ulubione miejsca spacerów, spotkań i wypoczynku. Startuje kampania edukacyjna reWisła, która zachęca do tworzenia wspólnej przestrzeni w świadomy sposób i odkrywania historii warszawskiego Urzecza.
„Wrzuć na luz. Zjedz baton lodowy Snickers Ice Cream” – nowa kampania marki
Lato i wakacyjny urlop to czas na prawdziwy relaks. Najnowsza, szeroko zasięgowa kampania reklamowa lodowego batona Snickers w humorystyczny sposób pokazuje, jak znaleźć wytchnienie w każdej sytuacji – nawet jeżeli inni nie bardzo chcą nam na to pozwolić.
Posiada prawie 20 letnie doświadczenie w branży mediowej po stronie nadawcy i domów mediowych. Odpowiedzialna za strategię i rozwój w ramach TVN Media, specjalizując się w obszarze nowoczesnych produktów opartych o kontent wykorzystujących synergię treści linearnych, ott, social, oraz content commerce. Zarządza transformacją procesów w ramach obszaru...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764