logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brother Polska rozbudowuje zespół o nowego Account Manager

  PR 21.06.2022, przeczytano 649 razy
ilustracja

Z początkiem czerwca 2022 r. Piotr Narewski dołączył do firmy Brother Polska i objął stanowisko Account Manager.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brother-polska-rozbudowuje-zespol-o-nowego-account-manager,396320,artykul.html

Piotr Narewski odpowiada za koordynację współpracy z dotychczasowymi partnerami Brother Polska oraz z dystrybutorami i firmami handlowymi. Do jego obowiązków należy między innymi rozwój kanału partnerskiego w podległym regionie oraz działania na rzecz pozyskiwania nowych klientów.

Nowy Account Manager w firmie Brother Polska jest absolwentem Warszawskiej Wyższej Szkoły Informatyki. Poprzednio obejmował stanowisko Inside Sales Specialist w Epson Europe B.V.

Źródło: Brother Polska

www.brother.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Valkea dla Finnlines
Finnlines, jedna z największych firm żeglugowych w Finlandii, powierzyła komunikację na polskim rynku agencji Valkea.
Dan Cake z nową platformą komunikacji: Jedz jak chcesz
Marka Dan Cake rusza z nową platformą komunikacji. Pod hasłem „Jedz jak chcesz” zaprasza do bycia autentycznym i podchodzenia do jedzenia na własnych warunkach.
SALESmanago z pakietem startowym CEP i Growth Framework
SALESmanago w odpowiedzi na rosnącą fragmentację rynku martech wprowadza pakiet startowy platformy do zarządzania zaangażowaniem klientów (Customer Engagement Platform, CEP) oraz model wzrostu (Growth Framework) dla średnich przedsiębiorstw e-commerce w Europie.
Carat wygrywa przetarg  mediowy Dr Gerard
Agencja mediowa Carat (dentsu Polska) wygrała przetarg na obsługę marki Dr. Gerard na polskim rynku. Zespół agencji będzie odpowiedzialny za budowanie angażującej marki parasolowej Dr Gerard. Pierwsza umowa została zawarta do końca roku
ONE House z kampanią „Psi Bohaterowie” dla marki Brit
Agencja komunikacji marketingowej ONE House rozpoczęła nową, ogólnopolską kampanię CSR pod nazwą „Psi Bohaterowie” dla marki Brit, której wyłącznym dystrybutorem w Polsce jest firma AZAN. Kampania, o charakterze edukacyjnym, wystartowała 2 września i potrwa do 30 listopada 2024 roku. Jej głównym celem jest edukowanie dzieci, młodzieży i dorosłych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764