logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brother ponownie sadzi drzewa w Polsce

  PR 29.11.2022, przeczytano 268 razy
ilustracjastrzałka

W ramach tegorocznych działań z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (CSR) Brother wziął udział w akcji sadzenia drzew z fundacją Auris Futuro. Firma ufundowała zasadzenie 200 sadzonek na terenie Polanki Hallera należącej do Uniwersytetu Jagiellońskiego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brother-ponownie-sadzi-drzewa-w-polsce,398162,artykul.html

Brother Polska co roku aktywnie bierze udział w lokalnych działaniach CSR. W ubiegłych latach producent drukarek okazał wsparcie akcjom poświęconym między innymi ochronie jeży, czy opiece nad dzikimi zwierzętami oraz sadził drzewa w Górach Stołowych. W tym roku organizacja zdecydowała się na zalesienie obszaru należącego do Uniwersytetu Jagiellońskiego. Polanka Hallera to powierzchnia o charakterze lasu ochronnego.

- Działania na rzecz środowiska naturalnego są ważnym elementem naszej działalności. Przy produkcji urządzeń stawiamy na proekologiczne rozwiązania, stale pracujemy nad zmniejszeniem emisji CO2 oraz umocnieniem łańcucha dostaw obiegu zamkniętego – komentuje Katarzyna Idzkiewicz Senior Marketing Coordinator w Brother Polska. - Zmiany klimatyczne stają się coraz bardziej odczuwalne, nie chcemy stać biernie i przyglądać się sytuacji – dlatego oprócz licznych proekologicznych zmian w biznesie postanowiliśmy kontynuować lokalne działania na rzecz ochrony środowiska oraz budowania bioróżnorodności w Polsce – dodaje ekspert.

Z uwagi na zwiększającą się retencję tj. zdolność do zatrzymywania wody, Brother Polska zdecydował się posadzić 200 olch czarnych. Gatunek ten ma wpłynąć na zachowanie odpowiedniej bioróżnorodności regionu, tak aby skorzystały z niego zapylacze, ptaki i cały ekosystem.

Źródło: Brother Polska

www.brother.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Żywiec Zdrój w kampanii wizerunkowej o osiągnięciu neutralności plastikowej
Trwa kampania "Z natury dla natury" Żywiec Zdrój (Danone). Marka kolejny raz podejmuje temat neutralności plastikowej. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami. VMLY&R odpowiada za koncept, kreację oraz działania w Internecie.
Agencja Space Cat Industries powstała, by pomagać markom w komunikacji z Pokoleniem Z. Misją firmy jest ciągła eksploracja nowych trendów i poszukiwanie wartości w nieustannie zmieniającym się digitalowym uniwersum. Space Cat Industries specjalizuje się w TikTok marketingu, współpracy z influencerami, produkcji audio i short video oraz TikTok Adsach.
Podsumowanie kampanii „Moc Polskich Warzyw” w 2022 roku
Biuro prasowe kampanii „Moc Polskich Warzyw” opublikowało podsumowanie ubiegłego roku. Rezultaty znacznie przewyższyły oczekiwania. Prowadzony od kilku lat projekt ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia i zrównoważonej diety opartej na polskich warzywach sezonowych.

Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Pierwszy z nich właśnie trafił do sieci Biedronka, a pod koniec lutego obydwa produkty będą już dostępne w...
Wyświetlacze LG na targach ISE 2023 pod hasłem „Life, Be Bloomed”
Zaawansowane wyświetlacze LG, w tym ekran Micro LED 8K, prezentowane są na interaktywnej wystawie wraz z wciągającą sztuką multimedialną i cyfrowymi przestrzeniami dla różnych branż
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764