logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brother ponownie sadzi drzewa w Polsce

  PR 29.11.2022, przeczytano 572 razy
ilustracjastrzałka

W ramach tegorocznych działań z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (CSR) Brother wziął udział w akcji sadzenia drzew z fundacją Auris Futuro. Firma ufundowała zasadzenie 200 sadzonek na terenie Polanki Hallera należącej do Uniwersytetu Jagiellońskiego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brother-ponownie-sadzi-drzewa-w-polsce,398162,artykul.html

Brother Polska co roku aktywnie bierze udział w lokalnych działaniach CSR. W ubiegłych latach producent drukarek okazał wsparcie akcjom poświęconym między innymi ochronie jeży, czy opiece nad dzikimi zwierzętami oraz sadził drzewa w Górach Stołowych. W tym roku organizacja zdecydowała się na zalesienie obszaru należącego do Uniwersytetu Jagiellońskiego. Polanka Hallera to powierzchnia o charakterze lasu ochronnego.

- Działania na rzecz środowiska naturalnego są ważnym elementem naszej działalności. Przy produkcji urządzeń stawiamy na proekologiczne rozwiązania, stale pracujemy nad zmniejszeniem emisji CO2 oraz umocnieniem łańcucha dostaw obiegu zamkniętego – komentuje Katarzyna Idzkiewicz Senior Marketing Coordinator w Brother Polska. - Zmiany klimatyczne stają się coraz bardziej odczuwalne, nie chcemy stać biernie i przyglądać się sytuacji – dlatego oprócz licznych proekologicznych zmian w biznesie postanowiliśmy kontynuować lokalne działania na rzecz ochrony środowiska oraz budowania bioróżnorodności w Polsce – dodaje ekspert.

Z uwagi na zwiększającą się retencję tj. zdolność do zatrzymywania wody, Brother Polska zdecydował się posadzić 200 olch czarnych. Gatunek ten ma wpłynąć na zachowanie odpowiedniej bioróżnorodności regionu, tak aby skorzystały z niego zapylacze, ptaki i cały ekosystem.

Źródło: Brother Polska

www.brother.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

More Bananas wspierało Grupę Techramps
More Bananas w sierpniu 2023 roku rozpoczęło współpracę z Grupą Techramps - marką specjalizująca się w projektowaniu i budowie skateparków. Agencja odpowiadała za stworzenie strategii komunikacji marki.
Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764