logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brother Premium Meeting

  PR 04.09.2014, przeczytano 1248 razy
ilustracjastrzałka

W ubiegłym tygodniu Brother Polska zorganizował spotkanie ze swoimi partnerami handlowymi i dystrybutorami. W trakcie imprezy, która odbyła się 29 sierpnia w hotelu Narvil w Serocku, przedstawiciele firmy zaprezentowali nowości produktowe, jak również wyniki finansowe oraz plany biznesowe na 2014 rok.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brother-premium-meeting,22534,artykul.html

Brother Premium Meeting to spotkanie, na które firma Brother zaprosiła swoich polskich dealerów, integratorów oraz dystrybutorów. Podczas jego tegorocznej edycji, na której poza przedstawicielami polskiego biura pojawił się Takashi Tomonaga, Dyrektor Zarządzający Brother w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, producent zaprezentował obszerną ofertę rozwiązań. Ponad 200 zgromadzonych gości miało okazję zapoznać się z nowymi seriami atramentowych urządzeń biznesowych, laserowych monochromatycznych i kolorowych drukarek oraz modeli wielofunkcyjnych. Brother przedstawił także swoją najszybszą drukarkę – HL-S7000DN – dedykowaną dla biznesu i produkującą dokumenty z prędkością 100 stron na minutę. Przedstawiciele firmy zaprezentowali także drukarki etykiet, rozwiązania mobilne oraz skanery przenośne i stacjonarne. Goście mieli okazję zapoznać się z nowymi modelami również w trakcie warsztatów, na których eksperci firmy prezentowali szczegóły techniczne urządzeń oraz odpowiadali na pytania uczestników.

W trakcie spotkania firma Brother zaprezentowała także wyniki finansowe za ostatnie okresy, cele biznesowe w roku 2014 oraz plany marketingowe na najbliższy okres. Brother Premium Meeting zakończyło się wieczorną galą, w trakcie której goście obejrzeli pokaz grupy multimedialnej MultiVisual.

„Impreza Brother Premium Meeting to dla nas doskonała okazja do spotkania z partnerami handlowymi. Prowadzenie ścisłej współpracy z kanałem partnerskim ma dla nas kluczowe znaczenie, ponieważ to właśnie dealerzy przekonują klientów w ostatecznej decyzji zakupowej. Chcemy oferować im jak najlepsze rozwiązania oraz warunki współpracy. Nasz sukces na polskim rynku, którego dowodem są osiągnięte, bardzo dobre wyniki sprzedaży, to w dużej mierze zasługa partnerów i dystrybutorów Brother” – powiedział Piotr Baca, Country Manager w Brother Polska. 

Patronat medialny nad spotkaniem Brother Premium Meeting 2014 objęła redakcja magazynu „CRN Polska”.

Źródło: Brother Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764