logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brother przekazał 97 tys. zł na walkę z koronawirusem

  PR 21.05.2020, przeczytano 143 razy
ilustracja

Brother przeprowadził akcję „Razem przeciwko Covid-19 | Dołącz do nas”. Dealerzy, którzy nabyli produkty biznesowe objęte promocją przyczynili się do przekazania 97 780 zł na rzecz wsparcia walki z pandemią koronawirusa w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brother-przekazal-97-tys.-zl-na-walke-z-koronawirusem,387108,artykul.html

Każde sprzedane urządzenie objęte promocją, w okresie od 14 kwietnia do 15 maja 2020r., przyczyniło się do wsparcia finansowego walki z Covid-19. Finalna wartość darowizny wyniosła 97 780 zł i została ona, w kilku transzach, przekazana do Centralnego Szpitala Klinicznego MSWiA w Warszawie oraz Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Megrez w Tychach. Kwota ta była kalkulowana na podstawie ilości sprzedanych modeli urządzeń biznesowych objętych akcją przez dystrybutora do partnera pomnożonych przez wartość wsparcia konkretnych urządzeń z wykluczeniem przetargów i cen specjalnych.

- Podczas trwania akcji „Razem przeciwko Covid-19 | Dołącz do nas” przekazaliśmy łącznie ponad 97 tys. zł do Centralnego Szpitala Klinicznego MSWiA w Warszawie oraz Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Megrez w Tychach, aby wesprzeć służbę zdrowia w trudnej walce z Covid-19. Należy zauważyć, że ta kwota jest wynikiem owocnej współpracy z naszymi partnerami oraz ich klientami. Jesteśmy szczególnie dumni, że w obliczu takiego wyzwania nasi partnerzy podjęli się z nami tego zadania i mogliśmy przekazać te środki na tak szczytny cel – komentuje Katarzyna Idzkiewicz, Senior Marketing Coordinator w firmie Brother Polska.

Źródło: Brother Polska

www.brother.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Firma BSH przeznaczyła część budżetu reklamowego na wsparcie placówek medycznych
W ramach walki z pandemią koronawirusa producent AGD marki Bosch wyposażył w najpotrzebniejszy sprzęt gospodarstwa domowego ponad 220 placówek medycznych w całym kraju. Wartość przekazanej pomocy wyniosła łącznie milion złotych, o tę kwotę firma obniżyła swój budżet marketingowy. Wsparcie trafiło m.in. do szpitali zakaźnych, oddziałów ratunkowych, a...
Grupa Lotos sponsorem polskiej koszykówki
Koncern z Gdańska został sponsorem Energa Basket Ligi kobiet i mężczyzn, reprezentacji Polski koszykarek i koszykarzy, a także Suzuki Pucharu Polski i Suzuki Superpucharu Polski. LOTOS wesprze również oficjalną galę zakończenia sezonu koszykarskiego. Umowa będzie obowiązywać w sezonie 2020/2021.
Dzień Dziecka online - propozycja  Agencji Vi
Agencja Vi, która stworzyła platformę edukacyjną ze zdalnymi animacjami i korepetycjami dla dzieci zDziecmi.pl, wychodzi z projektem wirtualnych imprez organizowanych z okazji Dnia Dziecka. Pomysł na firmową integrację dla dzieci i rodziców na miarę obecnych czasów.
Marka XPG została sponsorem tytularnym organizacji esportowej Invicta Gaming
Gamingowa marka XPG, należąca do popularnego producenta dysków i pamięci ADATA, została sponsorem tytularnym polskiej organizacji esportowej Invicta Gaming. Współpraca obejmuje występy pod nową nazwą w rozgrywkach transmitowanych przez Polsat Games, testy wyposażenia, aktywności w mediach społecznościowych oraz atrakcje dla fanów. Za koordynację...
Lech Free: Ambasadorzy marki przeprowadzili trening na warszawskim osiedlu
Lockdown, opustoszałe siłownie, dystans społeczny – to wszystko nie sprzyja aktywności fizycznej. Co zrobić, gdy zamknięci w czterech ścianach Polacy zalegają na kanapach? Lech Free znalazł rozwiązanie! Przy współpracy z Damianem Janikowskim i Natfit, marka zaskoczyła mieszkańców warszawskiego osiedla, zapraszając ich do rozgrzewki na własnych balkonach. W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764