logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brother razem z BNP Paribas Leasing Solutions tworzy program dla swoich partnerów

  PR 16.10.2019, przeczytano 489 razy

Firma Brother, dzięki współpracy z BNP Paribas Leasing Solutions prezentuje nowe rozwiązanie, Brother Finance, ułatwiające resellerom oferowanie dzierżawy sprzętu i usług MPS. Dodatkowo, by na starcie wesprzeć proces sprzedaży do końca grudnia 2019 roku trwa promocja, dzięki której klient dealera nie zapłaci żadnych odsetek od finansowanego urządzenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brother-razem-z-bnp-paribas-leasing-solutions-tworzy-program-dla-swoich-partnerow,384371,artykul.html

Brother Polska i BNP Paribas Leasing Solutions uruchomiły program partnerski "Brother Finance", który ma na celu wsparcie sprzedaży urządzeń drukujących przez sieć dealerską oferującą produkty marki Brother. Celem współpracy jest zaoferowanie resellerom wsparcia przy kontraktowaniu maszyn, tak aby klienci mogli otrzymywać tańsze urządzenia, a partnerzy ponosili mniejsze ryzyko.

Kluczem do zaoferowania takich korzyści jest zaprojektowane przez BNP Paribas Leasing Solutions narzędzie online "Ratatech". Dzięki niemu, dealer będzie miał możliwość łatwego podpisywania z klientami końcowymi umów dzierżawy urządzeń drukujących na dokumentacji BNP Paribas Leasing Solutions. Ma to wyeliminować ryzyko finansowe ponoszone przez resellera - BNP Paribas Leasing Solutions, jako partner Brothera, przejmuje od resellera ryzyko związane z udzieleniem dzierżawy, wypłacalnością odbiorców końcowych, jak również zmaganie się z potencjalnymi problemami niezapłaconych faktur, bądź opóźnień w zapłacie rat. Dzięki temu, partnerzy mogą skupić się na oferowaniu najbardziej dopasowanych urządzeń do potrzeb klienta bez konieczności zajmowania się oceną ryzyka, czy czasochłonnym przygotowywaniem dokumentacji. Finalnie, resellerzy mają możliwość oferowania produktów w atrakcyjnej cenie szerszej grupie klientów.

Źródło: Brother

www.brother.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowe logo i rebranding w branży kamieniarskiej - „Jaskiniowiec”
Znana z działalności na terenie województwa śląskiego i małopolskiego uznana marka w świecie obróbki kamienia naturalnego zyskuje na nowym wizerunku. W ramach prac nad nowym wyglądem i postrzeganiem marki (także tym wcześniej wypracowywanym na rynku), brand „Jaskiniowiec” zyskał nowe logo, hasła firmowe i wdrożono nową stronę internetową.
Home Invest świętuje i maluje Przyszłość na Woli
Grupa Kapitałowa Home Invest obchodzi w tym roku jubileusz 15-lecia działalności deweloperskiej. Podsumowuje dotychczasowe osiągnięcia i przedstawia plany na przyszłość. W czerwcu br. miało miejsce uroczyste odsłonięcie muralu – Przyszłość na Woli, który został namalowany na ścianie budynku flagowej inwestycji Apartamenty Okopowa 59A w Warszawie
Motocykl Suzuki Katana w reklamie autorstwa Communication Unlimited
Suzuki Katana kreuje nowe marzenia, ale przede wszystkim ożywia wspomnienia z lat 80. W styl motocykla wpisuje się jego nowa reklama, którą przygotowała agencja Communication Unlimited.
Spółka Cube Group chce wprowadzić nową jakość w systemach automatyzacji wielu kanałów marketingu. Zaakceptowana kwota dofinansowania przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju wynosi 1,87 miliona złotych. Łączna wartość projektu to 3 miliony złotych.
Kamvas 22 i Kamvas 22 Plus: tablety graficzne Huion
Huion, jeden z producentów urządzeń graficznych, wprowadził dziś na rynek dwa tablety piórkowe o przekątnej 21,5 cala - Kamvas 22 oraz bogatszą wersję Kamvas 22 Plus. Te dwa tablety piórkowe stanowią kolejne potwierdzenie różnorodności oferty produktowej marki Huion, która pozwala użytkownikom na dobór najbardziej odpowiedniego urządzenia w zależności od potrzeb i budżetu,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764