logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brother razem z BNP Paribas Leasing Solutions tworzy program dla swoich partnerów

  PR 16.10.2019, przeczytano 367 razy

Firma Brother, dzięki współpracy z BNP Paribas Leasing Solutions prezentuje nowe rozwiązanie, Brother Finance, ułatwiające resellerom oferowanie dzierżawy sprzętu i usług MPS. Dodatkowo, by na starcie wesprzeć proces sprzedaży do końca grudnia 2019 roku trwa promocja, dzięki której klient dealera nie zapłaci żadnych odsetek od finansowanego urządzenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brother-razem-z-bnp-paribas-leasing-solutions-tworzy-program-dla-swoich-partnerow,384371,artykul.html

Brother Polska i BNP Paribas Leasing Solutions uruchomiły program partnerski "Brother Finance", który ma na celu wsparcie sprzedaży urządzeń drukujących przez sieć dealerską oferującą produkty marki Brother. Celem współpracy jest zaoferowanie resellerom wsparcia przy kontraktowaniu maszyn, tak aby klienci mogli otrzymywać tańsze urządzenia, a partnerzy ponosili mniejsze ryzyko.

Kluczem do zaoferowania takich korzyści jest zaprojektowane przez BNP Paribas Leasing Solutions narzędzie online "Ratatech". Dzięki niemu, dealer będzie miał możliwość łatwego podpisywania z klientami końcowymi umów dzierżawy urządzeń drukujących na dokumentacji BNP Paribas Leasing Solutions. Ma to wyeliminować ryzyko finansowe ponoszone przez resellera - BNP Paribas Leasing Solutions, jako partner Brothera, przejmuje od resellera ryzyko związane z udzieleniem dzierżawy, wypłacalnością odbiorców końcowych, jak również zmaganie się z potencjalnymi problemami niezapłaconych faktur, bądź opóźnień w zapłacie rat. Dzięki temu, partnerzy mogą skupić się na oferowaniu najbardziej dopasowanych urządzeń do potrzeb klienta bez konieczności zajmowania się oceną ryzyka, czy czasochłonnym przygotowywaniem dokumentacji. Finalnie, resellerzy mają możliwość oferowania produktów w atrakcyjnej cenie szerszej grupie klientów.

Źródło: Brother

www.brother.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Owens-Illinois (O-I) poinformował o instalacji pierwszego w Europie pieca wykorzystującego całkowicie innowacyjną technologię wytopu szkła. Piec skonstruowany w oparciu o technologię MAGMA (Modular Advanced Glass Manufacturing Asset) wraz z wysoce elastyczną linią produkcyjną zostanie umieszczony w zakładzie w Holzminden (Dolna Saksonia, Niemcy).
Eko biuro dla tworzących przyszłość projektu Robert Majkut Design
Studio Robert Majkut Design na zlecenie Alior Bank zaprojektowało biuro łączące w sobie design, technologię oraz dbałość o ekologię. Biuro RBL_ to jedna z najbardziej zaawansowanych przestrzeni do pracy. Począwszy od projektu, poprzez dobór partnerów, kończąc na realizacji  - wszystkie szczegóły zostały starannie dobrane tak, by spełniały oczekiwania Klienta.
Walk Creative rozpoczyna współpracę z Moët Hennessy Polska. Agencja odpowiada za opracowanie koncepcji kreatywnej oraz realizację kampanii „Polish Welcomes”dla Belvedere Vodka, pierwszej na świecie wódki super premium. Współpracę nawiązano w wyniku przeglądu ofert.
SAW: najlepsze dyplomy 2018/2019 z architektury wnętrz ASP w Warszawie
Już 18 listopada br. w siedzibie SARP na ul. Foksal 2 w Warszawie rozpocznie się wystawa najlepszych prac dyplomowych absolwentów warszawskiego Wydziału Architektury Wnętrz ASP 2018/2019. Wystawa jest wynikiem współpracy uczelni ze Stowarzyszeniem Architektów Wnętrz, które postanowiło nagrodzić najzdolniejszych studentów i zaprezentować ich prace szerokiemu gronu odbiorców.
Limitowane pudełka Burger King wyprzedane
Są ludzie, którzy wyrzucają pudełka. Nie mówmy o nich. Ponieważ z tym pudełkiem zamiast się rozstawać, lepiej się pokazać. Limitowana edycja opakowań Chicken Fries Burger King Encrusted with crystals from Swarovski, wyprzedała się w poniedziałek w ciągu trzech godzin w CL20 w Warszawie. Kolejna partia jeszcze przed weekendem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764