logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brother rozszerza swoje portfolio o dwa urządzenia wielofunkcyjne z serii Toner Benefit

  PR 20.05.2021, przeczytano 516 razy
ilustracjastrzałka
DCP B7500D

Brother dodał do swojej oferty dwa urządzenia wielofunkcyjne z serii Toner Benefit – MFC-B7710DN i DCP-B7500D. Oba modele charakteryzują się wysoką prędkością druku (do 34 stron na minutę), automatycznym drukiem dwustronnym oraz tonerem o wydajności do 2 tys. stron.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brother-rozszerza-swoje-portfolio-o-dwa-urzadzenia-wielofunkcyjne-z-serii-toner-benefit,391542,artykul.html

Brother DCP-B7500D to nowe w portfolio firmy kompaktowe, monochromatyczne urządzenie laserowe 3 w 1, które umożliwia drukowanie, kopiowanie oraz skanowanie. Ta elektrofotograficzna drukarka laserowa ma wbudowany wyświetlacz LCD oraz umożliwia wydruk do 34 stron na minutę w rozdzielczości 1200 x 1200 dpi. Model MFC-B7710DN, czyli monochromatyczne urządzenie laserowe 4 w 1, które oprócz możliwości drukowania, kopiowania i skanowania posiada również funkcję fax oraz automatyczny podajnik dokumentów na 50 arkuszy.

Oba nowe modele z serii Toner Benefit wyróżnia tryb cichej pracy, co umożliwia na znaczne obniżenie poziomu hałasu podczas drukowanie poprzez zmniejszenie szybkości druku do 13 stron na minutę – dzięki czemu sprawdzi się zarówno podczas pracy w biurze, jak i w domowych warunkach. Brother DCP-B7500D i MFC-B7710DN posiadają funkcję drukowania plakatów i broszur, znaków wodnych oraz pomijania pustych stron. Urządzenia mają również funkcję Archiwum Wydruków, która pozwala na zapisywanie kopii wszystkich drukowanych dokumentów w postaci plików PDF.

- Nowe urządzenia laserowe z serii Toner Benefit pozwalają biznesowi na osiągnięcie najwyższej wydajności procesu druku. Oszczędzają czas przy kopiowaniu i skanowaniu wielostronicowych dokumentów, co znacznie usprawnia codzienną pracę. Oba modele zapewniają wysoką prędkość i jakość wydruków oraz gwarantują długotrwałą eksploatację, co jest szczególnie istotne pod kątem zrównoważonego rozwoju firmy – Katarzyna Idzkiewicz, Senior Marketing Coordinator w firmie Brother Polska.

Dodatkowo oba urządzenia z gamy TonerBenefit umożliwią drukowanie dużych ilości dokumentów przy użyciu wydajniejszych tonerów (do 2 000 stron), co przekłada się na optymalizację kosztu każdej wydrukowanej strony.

Modele Brother z serii Toner Benefit są objęte 3-letnią gwarancją po rejestracji.

ilustracjastrzałka

MFC B7710DN

Źródło: Brother Polska

www.brother.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764