logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brother stawia na ochronę środowiska

  PR 14.08.2018, przeczytano 336 razy

Zaangażowanie Brother w kwestie związane z ochroną środowiska naturalnego w ciągu ostatnich lat zaowocowało zredukowaniem zużycia energii o 29 proc. przez urządzenia kolorowe oraz o 10 proc. przez urządzenia monochromatyczne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brother-stawia-na-ochrone-srodowiska,37578,artykul.html

Firma Brother od 2012 roku koncentruje się na systematycznym zmniejszeniu Typowego Zużycia Energii Elektrycznej (TEC – Typical Electricity Consumption) przy jednoczesnej poprawie funkcjonalności i wydajności modeli, tak aby były one w pełni zgodne ze specyfikacją etykiety środowiskowej ENERGY STAR. Efektem tych działań w ciągu ostatnich sześciu lat jest poprawienie wydajności oraz spadek zużycia energii odpowiednio o 29 proc. w przypadku urządzeń drukujących w kolorze oraz o 10 proc. w przypadku modeli monochromatycznych. Prezentowane dane dotyczą wpływu na środowisko naturalne w całym cyklu życia produktu, od etapu produkcji, użytkowania, aż po utylizację.

Działania proekologiczne są elementem strategii Brother, która jest jedną z firm stowarzyszonych w EuroVAPrint, organizacji non-profit nadzorującej realizację i monitorowanie zobowiązań przyjętych przez producentów. Członkostwo oznacza zgodę na realizację wymogów i działań na rzecz racjonalizacji zużycia energii, działania na rzecz oszczędzania zasobów energetycznych Europy oraz dyrektywy w sprawie produktów pokrewnych.

- Brother jako firma świadomie działająca na rzecz ekologii, projektuje nowe modele tak, aby maksymalnie zmniejszyć zużycie energii. Widać to po efektach osiąganych przez zespół specjalistów, któremu udało się zredukować zużycie energii przez urządzenia kolorowe o 29 proc., a w przypadku urządzeń monochromatycznych o 10 proc. Osiągnięcie w ciągu ostatnich sześciu lat stałej redukcji zużycia energii przy jednoczesnej poprawie wydajności modeli jest ważnym osiągnięciem – dodaje Piotr Baca, Country Manager, Brother Polska Sp. z o.o.

Źródło: Brother Polska

www.brother.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764