logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brother uzupełnia serię drukarek etykiet i paragonów o nowe urządzenie mobilne

  PR 07.02.2019, przeczytano 478 razy
ilustracjastrzałka

Brother uzupełnia serię RJ o nową mobilną drukarkę paragonów i etykiet - RJ-4250WB. Urządzenie, charakteryzujące się szybką pracą i wysoką wytrzymałością, pozwala w szybki i wygodny sposób drukować paragony, faktury i etykiety w terenie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brother-uzupelnia-serie-drukarek-etykiet-i-paragonow-o-nowe-urzadzenie-mobilne,381144,artykul.html

Brother RJ-4250WB to czterocalowa mobilna drukarka etykiet i paragonów. Może być wykorzystywana w wielu branżach, takich jak logistyka, magazynowanie, sprzedaż oraz w pracy służb miejskich. To kompaktowe urządzenie pozwala w szybki i wygodny sposób drukować paragony, etykiety i faktury w terenie, z dala od biura. Wykorzystuje wytrzymały i ekonomiczny w eksploatacji moduł druku termicznego i drukuje z prędkością do 127 mm lub do 5 cali na sekundę.

Mobilna drukarka RJ-4250WB ma wytrzymałą obudowę. Jej niewielka i lekka konstrukcja jest odporna na uszkodzenia mechaniczne – wytrzymuje upadek z wysokości 2,1 metra. Korzystanie z urządzenia jest możliwe zarówno w wysokich, jak i niskich temperaturach (od -20˚C do + 55˚C), a ładowanie może odbywać się w temperaturach od 0˚C do +40˚C. Drukarkę można wyposażyć w dodatkowe akcesoria, m.in. w dodatkową baterię, pasek i stację dokującą do ładowania baterii, 12V ładowarkę samochodową oraz specjalne uchwyty do montażu w pojazdach.

Drukarka RJ-4250WB oferuje wygodną i intuicyjną obsługę. Dzięki odpowiedniemu interfejsowi można łączyć ją z urządzeniami mobilnymi lub komputerami stacjonarnymi, co znacznie przyspiesza tworzenie wydruków. Wbudowana łączność Bluetooth, sieć bezprzewodowa, USB oraz monochromatyczny, podświetlany wyświetlacz LCD ułatwiają pracę z urządzeniem w każdych warunkach.

Mobilna drukarka Brother RJ-4250WB jest objęta 3-letnią gwarancją.

Źródło: Brother Polska

www.brother.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764