logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brother: nowa seria profesjonalnych urządzeń laserowych do druku w kolorze

  PR 09.02.2023, przeczytano 1263 razy
ilustracjastrzałka
HLL9430CDN

Aktualna oferta firmy Brother została uzupełniona o cztery kolorowe urządzenia laserowe A4. Modele HL-L9430CDN, HL-L9470CDN, MFC-L9630CDN oraz MFC-L9670CDN to profesjonalne, wydajne kolorowe rozwiązania laserowe, które zapewnią pracownikom biurowym wysoką jakość wydruków w kolorze przy niskich kosztach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brother%3A-nowa-seria-profesjonalnych-urzadzen-laserowych-do-druku-w-kolorze,398918,artykul.html

Nowa seria urządzeń została wyposażona w zaawansowane funkcje, w tym w pełni konfigurowalne podajniki, spersonalizowane wyświetlacze, możliwość szybkiego drukowania i skanowania oraz najnowsze zabezpieczenia. Wszystkie rozwiązania laserowe, które zostały wprowadzone do portfolio Brother, posiadają funkcję NFC (komunikacja zbliżeniowa) do bezpiecznego uwierzytelniania i drukowania z urządzeń mobilnych oraz Cloud Secure Print, która umożliwia łatwe wysyłanie dokumentów do drukowania, gdy użytkownik znajduje się poza domem lub biurem. Dodatkowo modele HL-L9470CDN i MFC-L9670CDN mają funkcję Secure Print Plus i Barcode Print Plus, dzięki czemu możliwy jest bezpieczny druk i automatyzacja przepływu pracy.

HL-L9430CDN

  • Drukowanie jednostronne z prędkością do 40 stron na minutę oraz dwustronne z prędkością do 28 stron na minutę
  • Kolorowy ekran dotykowy LCD o przekątnej 8,76 cm
  • Podajnik papieru na 520 arkuszy z możliwością rozbudowy kaset do 2600 arkuszy
  • W zestawie z urządzeniem są kasety z tonerem BK o wydajności do 9000 stron oraz CMY o wydajności do 6500 stron[1]

HL-L9470CDN

  • Drukowanie jednostronne i dwustronne z prędkością do 40 stron na minutę
  • Kolorowy ekran dotykowy LCD o przekątnej 8,76cm
  • Pamięć wewnętrzna 1 GB i zewnętrzne urządzenie pamięci masowej 8 GB
  • Podajnik papieru na 520 arkuszy z możliwością rozbudowy kaset do 2600 arkuszy
  • W zestawie z urządzeniem są kasety z tonerem BK o wydajności do 12000 stron oraz CMY o wydajności do 9000 stron

ilustracjastrzałka

MFC-L9630CDN

  • Drukowanie jednostronne z prędkością do 40 stron na minutę oraz dwustronnie z prędkością do 28 stron na minutę
  • Skanowanie dwustronne z prędkością do 100 ipm (obrazów na minutę) w trybie mono i w kolorze
  • Kolorowy ekran dotykowy LCD o przekątnej 17,6 cm
  • Pamięć wewnętrzna 2 GB
  • Automatyczny podajnik dokumentów (ADF) na 100 arkuszy
  • Podajnik papieru na 520 arkuszy z możliwością rozbudowy kaset do 2600 arkuszy
  • W zestawie z urządzeniem są kasety z tonerem BK o wydajności do 9000 stron oraz CMY o wydajności do 6500 stron

ilustracjastrzałka

MFC-L9670CDN

  • Drukowanie jednostronne i dwustronne z prędkością do 40 stron na minutę
  • Skanowanie dwustronne z prędkością do 100 ipm (obrazów na minutę)
  • Kolorowy ekran dotykowy LCD o przekątnej 17,6 cm
  • Pamięć wewnętrzna 2 GB i zewnętrzne urządzenie pamięci masowej 8 GB
  • Podajnik papieru na 520 arkuszy z możliwością rozbudowy kaset do 2600 arkuszy
  • Automatyczny podajnik dokumentów (ADF) na 100 arkuszy
  • W zestawie z urządzeniem są kasety z tonerem BK o wydajności do 12 000 stron oraz CMY o wydajności do 9000 stron

ilustracjastrzałka

Wszystkie modele z serii zapewniają doskonałą relację wartości do ceny dzięki niskiemu całkowitemu kosztowi posiadania (TCO) i konkurencyjnemu kosztowi wydruku pojedynczej strony (CPP). Urządzenia dostępne są również w ramach Usługi Zarządzania Drukiem (MPS), która obejmuje zautomatyzowaną dostawę materiałów eksploatacyjnych i usuwanie awarii, co ogranicza czas przestojów oraz zwiększa produktywność biznesu.

Laserowe urządzenia Brother HL-L9430CDN, HL-L9470CDN, MFC-L9630CDN oraz MFC-L9670CDN są objęte 3-letnią gwarancją.

Źródło: Brother Polska

www.brother.com

Dodatkowe informacje:

[1] Deklarowana przybliżona wydajność kasety z tonerem określona zgodnie z normą ISO/IEC 19798

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764