logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brother wprowadza na rynek nowe drukarki Inkbenefit Plus

  PR 05.05.2021, przeczytano 3465 razy
ilustracjastrzałka

Brother zaktualizował swoje portfolio o nowe atramentowe urządzenia wielofunkcyjne, które oferują duże możliwości i wysoką wydajność. Drukarki z serii InkBenefit Plus z systemem uzupełniania zbiorników z atramentem pozwalają na wydruk nawet 15 000 stron w kolorze czarnym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brother-wprowadza-na-rynek-nowe-drukarki-inkbenefit-plus,391318,artykul.html

Nowa linia drukarek InkBenefit Plus składa się z siedmiu nowych urządzeń, które charakteryzują się wysoką prędkością druku zbliżoną do domowych kolorowych urządzeń laserowych. Kompaktowe modele DCP-T220, DCP-T420W i DCP-T425W drukują 16 obrazów na minutę w czerni i 9 obrazów na minutę w kolorze. Posiadające wyświetlacz DCP-T520W, DCP-T525W, wydrukują w minutę 17 obrazów w czerni oraz 9,5 obraza w kolorze. W najwyższych modelach z serii DCP-T720DW i MFC-T920DW prędkość w czerni i bieli będzie taka sama, natomiast zmniejszy się znacznie czas oczekiwania na kolorowe wydruki, urządzenia pozwalają na wygenerowanie prawie 16,5 obrazów na minutę.

Każde urządzenie z tej serii wyposażono w łatwy w obsłudze system zbiorników z atramentem o wysokiej wydajności. Wszystkie urządzenia są wyposażone w cztery butelki z atramentem o dużej pojemności, przy czym urządzenia MFC-T920DW, DCP-T720DW, DCP-T525W i DCP-T520W zostały wyposażone w dodatkowe opakowanie czarnego atramentu pozwalające na wydrukowanie do 15 000 stron. Wszystkie modele z serii posiadają zamkniętą kasetę na papier mieszczącą do 150 arkuszy oraz dodatkowy podajnik na papier innego formatu lub typu. W MFC-T920DW jest to podajnik wielofunkcyjny na 80 arkuszy, pozostałe modele są wyposażone w podajnik ręczny na 1 arkusz.

- W odpowiedzi na potrzeby konsumentów wprowadziliśmy do portfolio Brother nową linię kompaktowych urządzeń InkBenefit Plus, które sprawdzą się w każdym domowym biurze. Drukarki zostały wyposażone w przydatne funkcje ułatwiające obsługę, a dzięki dużym pojemnikom z atramentem, pozwalają na zmniejszenie kosztów wydruków – komentuje Katarzyna Idzkiewicz, Senior Marketing Coordinator w firmie Brother Polska.

Nowe urządzenia atramentowe oferują szereg funkcji i rozwiązań, między innymi, szybkie i bezpieczne drukowanie bez konieczności podłączania kablem z laptopem. Łączność bezprzewodowa w najnowszej serii InkBenefit Plus ułatwia dostęp do urządzenia innym użytkownikom, pozwala także na bezpośredni druk z telefonu komórkowego lub tabletu – dzięki temu drukowanie jest o wiele prostsze. Wszystkie bezprzewodowe atramentowe urządzenia wielofunkcyjne z nowej serii InkBenefit Plus umożliwiają druk za pomocą rozwiązania Email Print, dzięki któremu użytkownik może wysyłać wydruki do urządzenia, nie będąc w tej samej sieci bezprzewodowej. Wybrane modele są kompatybilne z technologią Apple AirPrint (DCP-T520W, DC-T525W, DCP-T720DW, MFC-T920DW) lub autorskim rozwiązaniem Brother Web Connect (MFC-T920DW), które umożliwia skanowanie plików bezpośrednio do Dropbox, Google Drive, Evernote, Box, OneNote czy OneDrive.

- Modele DCP-T720DW i MFC-T920DW posiadają funkcję automatycznego drukowania dwustronnego, dzięki czemu użytkownik może nie tylko oszczędzać czas, ale również zmniejszyć negatywny wpływ na środowisko. Dodatkowo są one wyposażone w automatyczny podajnik dokumentów na 20 arkuszy, co zwiększą wygodę i przyspiesza procesy skanowania oraz kopiowania – komentuje Katarzyna Idzkiewicz, Senior Marketing Coordinator w firmie Brother Polska.

Urządzenia Brother z serii InkBenefit Plus są objęte 3-letnią gwarancją (po rejestracji na stronie www.brother.pl).

Źródło: Brother Polska

www.brother.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764