logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brother wprowadza na rynek technologię trwałego drukowania Maxidrive

  PR 01.03.2022, przeczytano 848 razy
ilustracjastrzałka

Nowe urządzenia atramentowe w portfolio Brother będą wyposażone w MAXIDRIVE, technologię druku atramentowego nowej generacji, która zapewni użytkownikom wysoką prędkość drukowania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brother-wprowadza-na-rynek-technologie-trwalego-drukowania-maxidrive,394948,artykul.html

Yoshitsugu Morita, Inżynier Wykonawczy w Brother Industries Ltd - Opatentowany przez firmę Brother chip drukujący MAXIDRIVE wykorzystuje unikalny podwójny transformacyjny system piezoelektryczny, który polega na wstrzykiwaniu odpowiedniej ilości atramentu w krótszym czasie, co pozwala na uzyskanie najszybszej w historii firmy Brother prędkości drukowania. Chip sprawia również, że urządzenia są bardziej wytrzymałe, umożliwiając do 200% więcej wydruków*, dając użytkownikom wydajne i ekologiczne sprzęty drukujące – komentuje Yoshitsugu Morita, inżynier wykonawczy i projektant technologii MAXIDRIVE w Brother Industries.

MAXIDRIVE zwiększy prędkość drukowania urządzeń Brother nawet o 150%*, jednocześnie poprawiając jakość druku i wytrzymałość urządzenia. Technologia ma zostać zastosowana w szerokiej gamie drukarek atramentowych na początku 2022 roku.

Zaktualizowane prędkości modeli**

  • Nowy: MFC-J6955DW (ESAT: 30/30ipm) (BK/CYM)
  • Poprzedni: MFC-J6945DW (ESAT: 22/20ipm)

Źródło: Brother Polska

www.brother.com

Dodatkowe informacje:

*w porównaniu z poprzednimi modelami
**200% więcej wydruków oraz nawet o 150% większa prędkości drukowania

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764