logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brother wprowadza nową serię mobilnych drukarek termicznych A4 – PJ-800

  PR 22.09.2022, przeczytano 358 razy
ilustracja

Firma Brother wprowadziła na rynek serię PJ-800 – kolejną generację mobilnych drukarek A4. Nowa linia powstała, aby zaspokoić zmieniające się potrzeby klientów w terenie. Urządzenia Brother PJ-800 mają kompaktową konstrukcję, dzięki czemu sprawdzą się w takich sektorach jak handel, transport i logistyka. Dodatkowo ulepszona łączność i zwiększona prędkość drukowania sprawiają, że nowa seria drukarek jest idealnym rozwiązaniem do drukowania mobilnego w terenie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brother-wprowadza-nowa-serie-mobilnych-drukarek-termicznych-a4-%E2%80%93-pj-800,397311,artykul.html

Seria PJ-800 to pięć modeli – PJ-822, PJ-823, PJ-862, PJ-863 i PJ-883 – które dostosowują się do indywidualnych preferencji klienta i obsługują interfejsy Bluetooth, Wi-Fi oraz złącze USB-C, dzięki czemu możliwe jest wygodne podłączanie do smartfonów, tabletów i laptopów. Nowe mobilne drukarki umożliwiają szybkie drukowanie w formacie A4 i A5 (prędkość do 13,5 strony na minutę). Modele z serii PJ-800 wykazują zgodność z technologiami AirPrint & Mopria umożliwiającymi drukowanie bez sterowników oraz obsługują różne polecenia drukarki, w tym emulacji ZPL2. Nowa linia mobilnych urządzeń do druku posiada złącze USB-C do ładowania i przesyłania danych.

Nowa linia produktowa charakteryzuje się kompaktowym rozmiarem, wytrzymałą konstrukcją oraz litowo-jonową baterią, która pozwala na wydrukowanie do 600 stron A4. Modele z tej serii są idealnym rozwiązaniem do drukowania mobilnego w terenie dla handlowców, serwisantów, osób zajmujących się logistyką oraz przedstawicieli służb ratowniczych czy bezpieczeństwa publicznego.

Źródło: Brother Polska

www.brother.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764