logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brother wprowadza nową serię mobilnych drukarek termicznych A4 – PJ-800

  PR 22.09.2022, przeczytano 168 razy
ilustracja

Firma Brother wprowadziła na rynek serię PJ-800 – kolejną generację mobilnych drukarek A4. Nowa linia powstała, aby zaspokoić zmieniające się potrzeby klientów w terenie. Urządzenia Brother PJ-800 mają kompaktową konstrukcję, dzięki czemu sprawdzą się w takich sektorach jak handel, transport i logistyka. Dodatkowo ulepszona łączność i zwiększona prędkość drukowania sprawiają, że nowa seria drukarek jest idealnym rozwiązaniem do drukowania mobilnego w terenie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brother-wprowadza-nowa-serie-mobilnych-drukarek-termicznych-a4-%E2%80%93-pj-800,397311,artykul.html

Seria PJ-800 to pięć modeli – PJ-822, PJ-823, PJ-862, PJ-863 i PJ-883 – które dostosowują się do indywidualnych preferencji klienta i obsługują interfejsy Bluetooth, Wi-Fi oraz złącze USB-C, dzięki czemu możliwe jest wygodne podłączanie do smartfonów, tabletów i laptopów. Nowe mobilne drukarki umożliwiają szybkie drukowanie w formacie A4 i A5 (prędkość do 13,5 strony na minutę). Modele z serii PJ-800 wykazują zgodność z technologiami AirPrint & Mopria umożliwiającymi drukowanie bez sterowników oraz obsługują różne polecenia drukarki, w tym emulacji ZPL2. Nowa linia mobilnych urządzeń do druku posiada złącze USB-C do ładowania i przesyłania danych.

Nowa linia produktowa charakteryzuje się kompaktowym rozmiarem, wytrzymałą konstrukcją oraz litowo-jonową baterią, która pozwala na wydrukowanie do 600 stron A4. Modele z tej serii są idealnym rozwiązaniem do drukowania mobilnego w terenie dla handlowców, serwisantów, osób zajmujących się logistyką oraz przedstawicieli służb ratowniczych czy bezpieczeństwa publicznego.

Źródło: Brother Polska

www.brother.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dan Cake daje czas na „Schlebianie na śniadanie”
Marka Dan Cake startuje z kolejną aktywacją konsumencką. Aby wziąć udział w konkursie i wygrać cenne nagrody, należy zakupić promocyjne opakowanie Chleba Tostowego pszennego, pełnoziarnistego lub maślanego i stworzyć tekst pochlebstwa, którym można uraczyć bliską osobę. Dan Cake nagrodzi najbardziej kreatywne komplementy atrakcyjnymi sprzętami kuchennymi i voucherami...
Labo Print rozwija segment Expo i wydaje nowy Katalog
Kilka dni temu firma Labo Print, czyli międzynarodowy dostawca rozwiązań reklamowych, jak sami o sobie piszą, opublikował w sieci swój nowy katalog produktów. Sytuacja jest o tyle ciekawa, że nie dotyczy on ani druku wieloformatowego, ani etykiet, kubków reklamowych czy nawet reklamy przestrzennej, czyli segmentów produkcji, z których firma jest...
Nowy sklep internetowy Trotec
Sklep internetowy shop.troteclaser.com to platforma, która usprawnia proces zakupowy materiałów grawerskich. Na stronie można zamawiać wysokiej jakości materiały do cięcia, znakowania i grawerowania oraz produkty do personalizacji. Oferta obejmuje wyjątkowo szeroką gamę kolorów i różnorodne wykończenia laminatów grawerskich oraz pleksi, a także...
Jak to możliwe, że urządzenie rozpoznaje twarz człowieka czy jego mowę? Skąd wiadomo, jak zoptymalizować układ i długość świateł na skrzyżowaniach? Jakie mechanizmy sprawiają, że reklamy dopadają nas wszędzie? Czy rola sztucznej inteligencji w reklamie ograniczy się tylko do jej optymalizacji i podnoszenia efektywności osiąganych wyników? A może AI mogłaby stać...
Ruszyła rejestracja na Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku Promo Show
Wraz z początkiem października ruszyła możliwość rejestracji na targi Promo Show – Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764