logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brother wprowadza nową serię mobilnych drukarek termicznych A4 – PJ-800

  PR 22.09.2022, przeczytano 357 razy
ilustracja

Firma Brother wprowadziła na rynek serię PJ-800 – kolejną generację mobilnych drukarek A4. Nowa linia powstała, aby zaspokoić zmieniające się potrzeby klientów w terenie. Urządzenia Brother PJ-800 mają kompaktową konstrukcję, dzięki czemu sprawdzą się w takich sektorach jak handel, transport i logistyka. Dodatkowo ulepszona łączność i zwiększona prędkość drukowania sprawiają, że nowa seria drukarek jest idealnym rozwiązaniem do drukowania mobilnego w terenie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brother-wprowadza-nowa-serie-mobilnych-drukarek-termicznych-a4-%E2%80%93-pj-800,397311,artykul.html

Seria PJ-800 to pięć modeli – PJ-822, PJ-823, PJ-862, PJ-863 i PJ-883 – które dostosowują się do indywidualnych preferencji klienta i obsługują interfejsy Bluetooth, Wi-Fi oraz złącze USB-C, dzięki czemu możliwe jest wygodne podłączanie do smartfonów, tabletów i laptopów. Nowe mobilne drukarki umożliwiają szybkie drukowanie w formacie A4 i A5 (prędkość do 13,5 strony na minutę). Modele z serii PJ-800 wykazują zgodność z technologiami AirPrint & Mopria umożliwiającymi drukowanie bez sterowników oraz obsługują różne polecenia drukarki, w tym emulacji ZPL2. Nowa linia mobilnych urządzeń do druku posiada złącze USB-C do ładowania i przesyłania danych.

Nowa linia produktowa charakteryzuje się kompaktowym rozmiarem, wytrzymałą konstrukcją oraz litowo-jonową baterią, która pozwala na wydrukowanie do 600 stron A4. Modele z tej serii są idealnym rozwiązaniem do drukowania mobilnego w terenie dla handlowców, serwisantów, osób zajmujących się logistyką oraz przedstawicieli służb ratowniczych czy bezpieczeństwa publicznego.

Źródło: Brother Polska

www.brother.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764