logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brother z kampanią telewizyjną. Chce dotrzeć do szerszej grupy klientów

  PR 09.02.2021, przeczytano 717 razy
ilustracja

Firma Brother z początkiem roku 2021 rozpoczęła szeroką kampanię telewizyjną, w ramach której chce budować świadomość marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brother-z-kampania-telewizyjna.-chce-dotrzec-do-szerszej-grupy-klientow,390161,artykul.html

W ramach kampanii belka sponsorska jest emitowana od 1 stycznia do 14 lutego 2021 r. w 36 stacjach telewizyjnych, w tym 20% ogółu stanowią stacje główne (TVN i Polsat), a pozostałe 80% to kanały tematyczne.

- Dostrzegamy ogromny potencjał w reklamach telewizyjnych szczególnie w dobie ostatnich zmian w życiu społecznym związanych z pandemią, gdy wszyscy musimy spędzać więcej czasu w domu. W naszej belce sponsorskiej przedstawiamy klasyczny dzień pracownika biurowego, który wykonuje swoje służbowe obowiązki z centrum domowego zarządzania. Należy zauważyć, że z dnia na dzień nasze mieszkania stały się zarówno biurami, placówkami szkolnymi, jak i salonami rozrywki dla wszystkich domowników, co bywa znacznym utrudnieniem – komentuje Katarzyna Idzkiewicz, Senior Marketing Coordinator w firmie Brother Polska.

Głównym celem belki sponsorskiej w kanałach telewizyjnych jest budowanie świadomości marki u szerokiej grupy potencjalnych klientów oraz przedstawienie możliwości zastosowania rozwiązań technologicznych podczas pracy z domu.

- Wiele osób nadal nie posiada odpowiednich rozwiązań technologicznych, które umożliwiłyby im sprawne wykonywanie obowiązków pracowniczych w domowych warunkach. Trzeba uczciwie przyznać, że pandemia wywołała swoistą „próbę generalną” pracy w systemie zdalnym. Z danych firmy ClickMeeting, wynika jednak, że Polacy polubili taki model i aż 58% osób zadeklarowało, że chętnie będzie korzystać z systemu pracy hybrydowej w przyszłości. Dlatego tak ważne jest zadbanie o odpowiednie wyposażenie pracowników, aby mogli oni wykonywać swoje obowiązki z dowolnego miejsca – dodaje Katarzyna Idzkiewicz.

W ramach kampanii Brother współpracował z firmą Zenith, która odpowiadała za kompleksową obsługę mediową.

Źródło: Brother Polska

www.brother.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Związek Firm Public Relations rozpoczyna kampanię employer brandingową skierowaną do wszystkich zainteresowanych pracą w public relations. Pod hasłem #PRCrush pragnie pokazać specyfikę pracy w branży PR z perspektywy zarówno młodych, jak i doświadczonych pracowników agencyjnych, ich klientów, a także dziennikarzy. Na oficjalnej stronie kampanii zfpr.pl/prcrush...
Kolejna edycja KTR After Hours  odbyła się w siedzibie VMLY&R Poland
Kolejne spotkanie z cyklu KTR After Hours odbyło się w warszawskim biurze VMLY&R Poland. Wydarzenie było skierowane do przedstawicieli branży kreatywnej. Gościem specjalnym wydarzenia był Dimitri Guerassimov, Chief Creative Officer w VMLY&R France.
Sarantis Polska S.A., właściciel marki Jan Niezbędny, zdecydował o przedłużeniu współpracy z  agencją KERRIS w zakresie obsługi kanałów Facebook i Instagram. W ramach nowej strategii, komunikacja marki skutecznie zaciekawiła odbiorców, demonstrując w deskryptywny sposób benefity i RTBs, co przełożyło się na wyniki efektywnościowe.
Izabela Albrychiewicz awansuje na stanowisko CEO Groupm CEE
GroupM, medialna grupa inwestycyjna WPP, powołała Izabelę Albrychiewicz na stanowisko CEO GroupM CEE. Region, którym zarządzać będzie dotychczasowa CEO GroupM Poland, obejmuje 10 rynków: Chorwację, Czechy, Bośnię i Hercegowinę, Węgry, Polskę, Rumunię, Serbię, Słowację, Słowenię i Ukrainę.
Rankomat.pl promuje bezpieczne wakacje z polisą turystyczną
Przed nami rekordowe lato pod względem wakacyjnych wyjazdów. Od początku roku wycieczkę zagraniczną z biurem podróży kupiło o 40% osób więcej niż w tym samym okresie 2019 roku – ostatnim przed pandemią COVID-19. W odpowiedzi na wzmożone zainteresowanie wyjazdami, multiporównywarka ubezpieczeń i usług finansowych rankomat.pl startuje z wakacyjną...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764