logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brother z kampanią telewizyjną. Chce dotrzeć do szerszej grupy klientów

  PR 09.02.2021, przeczytano 1216 razy
ilustracja

Firma Brother z początkiem roku 2021 rozpoczęła szeroką kampanię telewizyjną, w ramach której chce budować świadomość marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brother-z-kampania-telewizyjna.-chce-dotrzec-do-szerszej-grupy-klientow,390161,artykul.html

W ramach kampanii belka sponsorska jest emitowana od 1 stycznia do 14 lutego 2021 r. w 36 stacjach telewizyjnych, w tym 20% ogółu stanowią stacje główne (TVN i Polsat), a pozostałe 80% to kanały tematyczne.

- Dostrzegamy ogromny potencjał w reklamach telewizyjnych szczególnie w dobie ostatnich zmian w życiu społecznym związanych z pandemią, gdy wszyscy musimy spędzać więcej czasu w domu. W naszej belce sponsorskiej przedstawiamy klasyczny dzień pracownika biurowego, który wykonuje swoje służbowe obowiązki z centrum domowego zarządzania. Należy zauważyć, że z dnia na dzień nasze mieszkania stały się zarówno biurami, placówkami szkolnymi, jak i salonami rozrywki dla wszystkich domowników, co bywa znacznym utrudnieniem – komentuje Katarzyna Idzkiewicz, Senior Marketing Coordinator w firmie Brother Polska.

Głównym celem belki sponsorskiej w kanałach telewizyjnych jest budowanie świadomości marki u szerokiej grupy potencjalnych klientów oraz przedstawienie możliwości zastosowania rozwiązań technologicznych podczas pracy z domu.

- Wiele osób nadal nie posiada odpowiednich rozwiązań technologicznych, które umożliwiłyby im sprawne wykonywanie obowiązków pracowniczych w domowych warunkach. Trzeba uczciwie przyznać, że pandemia wywołała swoistą „próbę generalną” pracy w systemie zdalnym. Z danych firmy ClickMeeting, wynika jednak, że Polacy polubili taki model i aż 58% osób zadeklarowało, że chętnie będzie korzystać z systemu pracy hybrydowej w przyszłości. Dlatego tak ważne jest zadbanie o odpowiednie wyposażenie pracowników, aby mogli oni wykonywać swoje obowiązki z dowolnego miejsca – dodaje Katarzyna Idzkiewicz.

W ramach kampanii Brother współpracował z firmą Zenith, która odpowiadała za kompleksową obsługę mediową.

Źródło: Brother Polska

www.brother.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Program wykładów i spotkań Gdynia Design Days 2025
Architektura, dźwięk, typografia, sztuczna inteligencja, czy cykl projektowania produktowego to tylko wybrane zagadnienia, które zostaną poruszone podczas spotkań. Na stronie festiwalu dostępny jest już program wykładów oraz dyskusji, a także możliwość zapisania się na nie.
Akademia Lasera z kolejną wejściówką dla Signs.pl!
Colop Polska zaprasza do udziału w warsztatach laserowych – Akademia Lasera. Firma zorganizowała już ponad 119 edycji szkoleń, które są prowadzone od 2007 roku. Skorzystało z nich już ponad 1900 kursantów.
Lumix: aktualizacje oprogramowania aparatu i obiektywów
Panasonic z przyjemnością ogłasza nową aktualizację oprogramowania dla aparatu LUMIX S1RII, wprowadzenie aplikacji LUMIX Flow i LUMIX Lab wspierających workflow, a także aktualizacje dla obiektywów z serii S. Te zmiany zostały zaprojektowane tak, aby płynnie zintegrować zaawansowane funkcje z naszych najnowszych modeli, LUMIX S1II oraz S1IIE, z aparatem LUMIX S1RII, zwiększając...
Canon otrzymuje Platynowy Medal EcoVadis
Canon ogłosił, że otrzymał prestiżowy status Platinum za swoje działania na rzecz zrównoważonego rozwoju od globalnej organizacji EcoVadis. Wyróżnienie to plasuje Canon w gronie 1% wszystkich ocenianych przedsiębiorstw.
Vivo startuje z kampanią #jeszczebliżej
Marka vivo wprowadza na polski rynek trzy nowe smartfony: X200 Pro, V50 Lite oraz Y19s. Premierze telefonów towarzyszy kampania #jeszczebliżej realizowana w obszarach digital i influencer marketingu. Ideą kampanii jest podkreślenie ludzkiej strony technologii. Ma ona przypominać, że innowacje powinny służyć zacieśnianiu więzi z rodziną i przyjaciółmi. Za realizację...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764