logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brother zdobywa nagrodę Keypoint Intelligence „2023 A4 Pick Awards”

  PR 22.08.2023, przeczytano 665 razy
ilustracjastrzałka

Firma Brother Industries, Ltd. otrzymała nagrodę „2023 A4 Pick Awards” za kolorową drukarkę laserową HL-L9470CDN oraz kolorowe laserowe urządzenie wielofunkcyjne MFC-L9670CDN w kategorii „A4 Pick Award” – przyznawaną przez Keypoint Intelligence, niezależną organizację ze Stanów Zjednoczonych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brother-zdobywa-nagrode-keypoint-intelligence-_2023-a4-pick-awards_,401118,artykul.html

- Cieszymy się, że nasze nowe urządzenia w portfolio już zdobywają wyróżnienia tej rangi – to najlepsza forma uhonorowania naszej pracy. Planujemy nadal dostarczać produkty, jakich oczekują klienci, wykorzystując na swoją korzyść różnorodne oraz unikalne technologie – komentuje Piotr Baca, Country Manager Brother w Polsce.

Pick Award to nagroda przyznawana produktom, które zostały uznane za „najlepsze w swojej klasie” po wymagającym procesie testowania przez doświadczonych analityków oraz specjalistów technicznych. Oprócz kategorii druku A4, w której Brother zwyciężył w tym roku, nagroda Pick Award została również przyznawana wyróżniającym się produktom w kategorii skanerów, oprogramowania oraz wielu innych. Urządzenia HL-L9470CDN i MFC-L9670CDN zostały wysoko ocenione pod wieloma względami, m.in. wysokiej wydajności i jakości wydruków zapewnionej przez dużą prędkość drukowania i skanowania, a także bezpieczeństwo transferu danych.

Źródło: Brother Polska

www.brother.pl

Dodatkowe informacje:

* Dla produktów z funkcjami drukowania, skanowania i kopiowania do formatu A4.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Najlepsze kreacje reklamowe 2023 nagrodzone przez Biuro Reklamy TVP
Biuro Reklamy TVP po raz dziewiąty wyróżniło najlepsze kreacje reklamowe wyznaczające najwyższe standardy językowe w przekazach komercyjnych oraz odgrywające istotną rolę społeczną i kulturalną. Wśród laureatów tegorocznego finału konkursu Złota Mowa Reklamowa znalazły się: Fundacja Avalon, Jerónimo Martins Polska i PGE Polska Grupa Energetyczna. Wyróżnienia otrzymały...
Kaufland: Klip „Balon” wyróżniony w konkursie OLX „Liderzy Rekrutacji”
Połączenie działań komunikacyjnych Kaufland z pasją jednego z pracowników zostało nie tylko pozytywnie odebrane przez internautów, ale także docenione przez ekspertów HR i employer brandingu. Utwór „Balon” został wyróżniony w tegorocznej edycji konkursu OLX „Liderzy Rekrutacji”, a sami odbiorcy okrzyknęli go mianem...
Kampania „Teraz Mnie Widzisz?” z nagrodą Biura Reklamy TVP
Ogólnopolska kampania społeczna Fundacji Avalon została wyróżniona nagrodą Biura Reklamowego TVP w kategorii Odpowiedzialność Społeczna. Akcja Złota Mowa Reklamowa zorganizowana została po raz dziewiąty i jak co roku ma na celu wyróżnienie najlepszych kreacji reklamowych, które odznaczają się nie tylko formą wyrazu, lecz także najwyższymi standardami...
Aspirin C z nagrodą w konkursie Remarkable for Bayer Awards 2023
Digitalowa kampania reklamowa produktu Aspirin C, do której agencja MullenLowe Warsaw przygotowała strategię i kreację, otrzymała nagrodę w międzynarodowym konkursie Remarkable for Bayer Awards 2023 w kategorii Precision Marketing Campaign & Activaction.
Cover Awarts 2023: trwają zgłoszenia do konkursu
Zgłoszenia do Cover awArts 2023, organizowanych przez Decybele Dizajnu są już na półmetku. Coroczny konkurs na najlepszą okładkę i oprawę graficzną albumu muzycznego odbywa się już po raz jedenasty, a jego zwieńczeniem ponownie będzie prezentacja zwycięskich projektów na wystawie, połączonej z rozdaniem nagród – kultowych już statuetek Cover awArts, a w tym roku...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764