logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brother został sponsorem Polskiej Ligi Siatkówki

  PR 05.11.2020, przeczytano 298 razy

Firma Brother objęła patronatem Polską Ligę Siatkówki, która prowadzi rozgrywki siatkarskiej PlusLigi, TAURON Ligi i TAURON 1. Ligi. Umowa sponsorska została podpisana na rok. Brother należy do grupy wiodących na świecie producentów wyspecjalizowanych w dziedzinie urządzeń drukujących i technologii komunikacyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brother-zostal-sponsorem-polskiej-ligi-siatkowki,389070,artykul.html

– Jestem bardzo dumny, że możemy ogłosić pozyskanie kolejnego partnera, który będzie razem z nami budował pozycję ligowej siatkówki w Polsce. Mogę obiecać, że nie zawiedziemy zaufania, a rozgrywki PlusLigi, TAURON Ligi i TAURON 1. Ligi nadal będą się prężnie rozwijać – mówi Paweł Zagumny, prezes Polskiej Ligi Siatkówki S.A.

Firma Brother, założona w 1908 roku w Nagoi w Japonii, jest od ponad sześćdziesięciu lat obecna na europejskim rynku. Przedsiębiorstwo oferuje produkty i usługi klientom na całym świecie. Obecnie linia produktów firmy obejmuje nie tylko urządzenia przemysłowe, ale również sprzęt informacyjny i komunikacyjny – drukarki, urządzenia wielofunkcyjne, faksy, drukarki etykiet i skanery wraz z oryginalnymi materiałami eksploatacyjnymi i akcesoriami Brother.

– Brother w codziennych działaniach kieruje się mottem “At your side” pozostając przy tym wiernym i stale zaangażowanym w budowanie długoterminowych, opartych na zaufaniu relacjach. Ta filozofia zobowiązuje nas, aby oferować naszym klientom produkty najlepsze w swojej klasie i unikatowe rozwiązania dbając przy tym o środowisko, ale również społeczność – komentuje Piotr Baca. Dostrzegamy podobieństwo w celach Brother i Polskiej Ligi Siatkówki, chcemy wspierać ogromny rosnący potencjał i misję tej organizacji. Cieszymy się, że będziemy mieli przyjemność razem umacniać silną pozycję ligowej siatkówki w świecie sportu – dodaje Country Manager Brother Polska.

Źródło: Polska Liga Siatkówki S.A.

www.pls.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
Jarosław Łuczka Product Ownerem w Adquery
Do zespołu platformy technologicznej adQuery, oferującej kompleksowe rozwiązania z zakresu kampanii digital, dołączył Jarosław Łuczka. Jako Product Owner odpowiada za rozwój technologii w zakresie nowych funkcjonalności, komunikację oraz rozbudowę oferty produktowej firmy.
Nikon: uniwersalny superzoom Nikkor Z 28-400mm f/4-8 VR
Nikon wprowadza do sprzedaży nowy obiektyw zmiennoogniskowy z serii Z – NIKKOR Z 28-400mm f/4-8 VR. Dzięki kompaktowym wymiarom, małej masie i aż 14,2-krotności zooma jest on niezwykle uniwersalny i wygodny do w codziennym użytkowaniu z korpusem Nikon Z. Obiektyw sprawdzi się różnorodnych warunkach, zależnych od inspiracji: od rozległych krajobrazów, poprzez klimatyczną...
Przyszłość druku już tu jest - podsumowanie DTF Trendy 2024
W dniach 19-21 marca br. w API.PL odbyły się 3 dniowe spotkania DTF TRENDY 2024. Zorganizowano je, aby pokazać, jak technologia DTF się rozwija i jakie nowe rozwiązania pojawiają się na rynku. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764