logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brother został włączony do indeksu FTSE4Good Index Series

  PR 21.08.2020, przeczytano 523 razy

Spółka Brother została włączona do cieszącego się światową renomą indeksu FTSE4Good Index Series ESG investment, który monitoruje działania firm pod kątem reprezentowanych standardów i prowadzonych aktywności na rzecz ochrony środowiska, odpowiedzialności społecznej i ładu korporacyjnego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brother-zostal-wlaczony-do-indeksu-ftse4good-index-series,388169,artykul.html

W ramach działań proekologicznych w marcu 2018 roku firma opracowała Brother Group Environmental Vision 2050 – który w swoich założeniach obejmuje redukcję emisji CO2 nawet o 30% do 2030 r. w ramach łańcucha dostaw, recykling zasobów oraz ochronę różnorodności biologicznej.

- Dostrzegamy problemy środowiskowe, przed którymi stoimy wszyscy jako ludzie żyjący na Ziemi. Zdajemy sobie sprawę, że zmiana klimatu, wyczerpywanie się zasobów, zanieczyszczenie środowiska i zniszczenie ekosystemu to duże wyzwanie dla społeczeństwa, ale również firm oraz przedsiębiorstw. Dostrzegamy w tym znaczne ryzyko, nie tylko biznesowe, i dlatego jesteśmy zaangażowani w rozwiązywanie tych problemów w długoterminowej perspektywie – komentuje Katarzyna Idzkiewicz, Senior Marketing Coordinator w firmie Brother Polska.

Ponadto, w roku fiskalnym 2019, Grupa podpisała United Nations Global Compact i oznajmiła, że będzie nadal przyczyniać się do zrównoważonego rozwoju społeczeństwa.

- Dbanie o środowisko naturalne wpisuje się w DNA marki Brother. W 1993 r, powstał pierwszy plan działań na rzecz ochrony przyrody. Należy podkreślić, że troska o naturę jest podstawą wszystkich działań operacyjnych grupy. Bezpieczeństwo i wpływ na środowisko są rozpatrywane przez firmę na każdym etapie cyklu życia produktu, począwszy od projektowania, rozwoju projektu, produkcji, użytkowania przez klienta, ponownego wykorzystania i recyklingu. Dlatego jesteśmy szczególnie dumni z włączenia Brother do cieszącego się światową renomą indeksu FTSE4Good Index Series ESG investment, to dla nasz szczególne wyróżnienie – dodaje Katarzyna Idzkiewicz, Senior Marketing Coordinator w firmie Brother Polska.

Grupa Brother pozostaje zaangażowana w budowanie długoterminowych, opartych na zaufaniu relacji ze wszystkimi interesariuszami poprzez rozwijanie swojej działalności, wypełnianie obowiązków społecznych i pozostawanie wiernym motto firmy “At your side”.

Źródło: Brother Polska

www.brother.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
Stora Enso poinformowała, że stworzona przez tę firmę pianka opakowaniowa Papira jest z powodzeniem stosowana nie tylko w różnych branżach przemysłu, jako materiał zabezpieczający transportowane produkty, ale też służy do ochrony dzieł sztuki. Baiba – artystka używająca w swojej twórczości szkła – wykorzystuje materiał Papira do bezpiecznego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764