Spółka Brother została włączona do cieszącego się światową renomą indeksu FTSE4Good Index Series ESG investment, który monitoruje działania firm pod kątem reprezentowanych standardów i prowadzonych aktywności na rzecz ochrony środowiska, odpowiedzialności społecznej i ładu korporacyjnego.
W ramach działań proekologicznych w marcu 2018 roku firma opracowała Brother Group Environmental Vision 2050 – który w swoich założeniach obejmuje redukcję emisji CO2 nawet o 30% do 2030 r. w ramach łańcucha dostaw, recykling zasobów oraz ochronę różnorodności biologicznej.
- Dostrzegamy problemy środowiskowe, przed którymi stoimy wszyscy jako ludzie żyjący na Ziemi. Zdajemy sobie sprawę, że zmiana klimatu, wyczerpywanie się zasobów, zanieczyszczenie środowiska i zniszczenie ekosystemu to duże wyzwanie dla społeczeństwa, ale również firm oraz przedsiębiorstw. Dostrzegamy w tym znaczne ryzyko, nie tylko biznesowe, i dlatego jesteśmy zaangażowani w rozwiązywanie tych problemów w długoterminowej perspektywie – komentuje Katarzyna Idzkiewicz, Senior Marketing Coordinator w firmie Brother Polska.
Ponadto, w roku fiskalnym 2019, Grupa podpisała United Nations Global Compact i oznajmiła, że będzie nadal przyczyniać się do zrównoważonego rozwoju społeczeństwa.
- Dbanie o środowisko naturalne wpisuje się w DNA marki Brother. W 1993 r, powstał pierwszy plan działań na rzecz ochrony przyrody. Należy podkreślić, że troska o naturę jest podstawą wszystkich działań operacyjnych grupy. Bezpieczeństwo i wpływ na środowisko są rozpatrywane przez firmę na każdym etapie cyklu życia produktu, począwszy od projektowania, rozwoju projektu, produkcji, użytkowania przez klienta, ponownego wykorzystania i recyklingu. Dlatego jesteśmy szczególnie dumni z włączenia Brother do cieszącego się światową renomą indeksu FTSE4Good Index Series ESG investment, to dla nasz szczególne wyróżnienie – dodaje Katarzyna Idzkiewicz, Senior Marketing Coordinator w firmie Brother Polska.
Grupa Brother pozostaje zaangażowana w budowanie długoterminowych, opartych na zaufaniu relacji ze wszystkimi interesariuszami poprzez rozwijanie swojej działalności, wypełnianie obowiązków społecznych i pozostawanie wiernym motto firmy “At your side”.
Źródło: Brother Polska