logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brother: 3 x atrament w formacie A3

  PR 14.02.2017, przeczytano 735 razy
ilustracjastrzałka
MFC-J3930DW

Firma Brother wprowadziła do oferty trzy nowe atramentowe urządzenia wielofunkcyjne z grupy InkBenefit Professional. Seria obejmuje dwa modele z opcją druku i skanu w formacie A3 – MFC-J3530DW i MFC-J3930DW – oraz jeden drukujący w formacie A3, a wyposażony w skaner A4: MFC-J2330DW. Producent kieruje nowe urządzenia do użytkowników w małych i średnich biurach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brother%3A-3-x-atrament-w-formacie-a3,31443,artykul.html

Nowe atramentowe urządzenia wielofunkcyjne z serii Brother InkBenefit Professional oferują szybki, ekonomiczny i wysokojakościowy druk. Zostały wyposażone w  szereg funkcjonalności, które usprawniają tworzenie i zarządzanie dokumentami. Oferują funkcje drukowania w formacie A3, kopiowania, skanowania i faksowania. Charakteryzują się przy tym wysoką wydajnością, co sprawia, że znajdą zastosowanie w wymagających środowiskach biurowych, w których produkuje i procesuje się duże ilości dokumentów. Nowe modele oferują druk dwustronny (MFC-J3930DW pozwala dodatkowo na automatyczne dwustronne kopiowanie, skanowanie i faksowanie) i są wyposażone w pojemne tace na papier oraz w automatyczne podajniki arkuszy.

Modele z serii InkBenefit Professional oferują łatwą i intuicyjną obsługę dzięki dużym dotykowym wyświetlaczom LCD. Urządzenia działają w sieciach przewodowych i bezprzewodowych, dzięki czemu gotowe dokumenty można udostępniać firmowym grupom roboczym, co pozwala ograniczyć wydatki na materiały eksploatacyjne. Modele pozwalają też na bezpośrednie drukowanie z popularnych usług chmurowych oraz drukowanie i skanowanie do szerokiej gamy urządzeń mobilnych.

Nowa seria zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa tworzonych i przetwarzanych dokumentów. Modele są kompatybilne z rozwiązaniami Brother do rozliczania i kontroli wydruków. Brother MFC-J3930DW został również wyposażony w zintegrowany czytnik NFC, który umożliwia drukowanie z urządzeń mobilnych oraz identyfikację kart zbliżeniowych, za pomocą których użytkownicy mogą zwalniać zadania do druku.

Brother MFC-J2330DW, MFC-J3530DW i MFC-J3930DW - specyfikacja:

  • Wysoka prędkość druku: 22 obrazów na minutę  w czerni i bieli oraz 20 obrazów na minutę w kolorze (wg. normy ISO/IEC 24734)
  • Obsługa wysokowydajnych kartridży z tuszem, pozwalających na wydruk do 3000 stron w czerni i bieli lub 1500 stron w kolorze
  • Wydruk pierwszej strony w mniej niż 6 sekund
  • Kopia pierwszej strony w mniej niż 6 sekund w przypadku modeli MFC-J3530DW i MFC-J3930DW oraz w 10 sekund w przypadku MFC-J2330DW
  • Podajniki papieru na 250 arkuszy oraz automatyczny podajnik dokumentów o pojemności 50 arkuszy. MFC-J3930DW ma dodatkowy dolny podajnik, który mieści 250 arkuszy i podajnik wielofunkcyjny na 100 arkuszy
  • Dotykowy wyświetlacz LCD o przekątnej 9,3 cm w MFC-J3930DW i wyświetlacze o przekątnej 6,8 cm w MFC-J2330DW i MFC-J3530DW
  • Szybkie faksy w modelach MFC-J3930DW i MFC-J3530DW – o prędkości 33600 bps.
  • Łączność bezprzewodowa IEEE 802.11 b/g/n i obsługa rozwiązania Wi-Fi Direct do szybkiego drukowania z komputerów lub urządzeń mobilnych bez konieczności użycia routera
  • Interfejsy przewodowe Ethernet 10Base-T/100Base-TX oraz USB 2.0
  • Obsługa aplikacji i usług Brother iPrint&Scan, AirPrint, Google Cloud Print 2.0, Mopria i wtyczki Print Service for Android
  • Drukowanie z Dropbox, Evernote, Google Drive i OneDrive
  • Wszystkie modele dostępne są w usłudze zarządzania drukiem Brother, obsługując  Brother PrintSmart, w tym systemy PrintSmart Secure Pro do monitorowania zadań druku oraz PrintSmart Cost Control do rozliczania i kontroli kosztów


Urządzenia wielofunkcyjne MFC-J3930DW, MFC-J3530DW i MFC-J2330DW są objęte 3-letnią gwarancją.

Źródło: Brother

www.brother.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764