logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brother: 7 nagród w konkursie If Design Awards 2017

  PR 23.03.2017, przeczytano 501 razy
ilustracjastrzałka
HL-L6400DW

Firma Brother zdobyła aż 7 nagród na Międzynarodowym Forum (iF) Design Awards 2017. Wyróżnienia otrzymały: drukarki i wielofunkcyjne urządzenia laserowe, skaner, drukarka mobilna i drukarka etykiet producenta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brother%3A-7-nagrod-w-konkursie-if-design-awards-2017,31916,artykul.html

Urządzenia firmy Brother zostały po raz kolejny docenione na Międzynarodowym Forum (iF) Design Awards – najbardziej prestiżowym na świecie konkursie w dziedzinie wzornictwa produktowego. Nagrody zdobyły laserowe drukarki monochromatyczne HL-L5200DW i HL-L6400DW, wielofunkcyjne urządzenia drukujące MFC-L5700DN i MFC-L6900DW, skaner stacjonarny ADS-3600W, drukarka mobilna PJ-773 oraz urządzenia do etykietowania PT-P950NW i PT-P300BT.

Wyróżnienia przyznano w uznaniu za wzornictwo przemysłowe i produktowe urządzeń. Zwycięzców wyłoniło jury, składające się z 58 ekspertów i obradujące przez 3 dni w Hamburgu. W tegorocznej edycji konkursu IF Design Awards rywalizowało ze sobą 5575 produktów z 59 krajów. Siedem nagród w czterech kategoriach produktowych przyznanych firmie Brother w tym roku zwiększyło łączną pulę wyróżnień dla producneta do 62. Na liście zestawienia produktów wzornictwa przemysłowego „Hall of Fame” jest już wiele urządzeń Brother. Sukcesy tych produktów w konkurach iF na przestrzeni dziesięcioleci to świadectwo ewolucji stylu marki.

Źródło: Brother

www.brother.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764