logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brother: Akcja cash-back promująca zakup urządzeń laserowych

  PR 24.05.2016, przeczytano 807 razy

Brother Polska organizuje nową edycję akcji cash-back, w ramach której nabywcy – firmy lub osoby – będą mogli odebrać część kwot wydanych na zakup wybranych urządzeń laserowych. Promocja wiąże się z premierą najnowszej serii szybkich i wysokowydajnych drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych producenta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brother%3A-akcja-cash-back-promujaca-zakup-urzadzen-laserowych,28674,artykul.html

Osoby, które w okresie od 15 maja do 30 czerwca 2016 r. zakupią na fakturę modele objęte akcją, będą mogły odebrać część wydanych na nie kwot. W tym celu będą musiały zarejestrować się na specjalnej witrynie internetowej: www.brother-zyskaj.pl, a następnie dołączyć skan faktury jako dowód zakupu. Po weryfikacji przez organizatora akcji będą mogły odebrać część kwoty wydanej na zakup.

Modele Brother objęte akcją to:

  • Drukarka monochromatyczna HL-L5000D – zwrot 250 PLN
  • Drukarka monochromatyczna HL-L5100DN – zwrot 300PLN
  • Drukarka monochromatyczna HL-L5200DW – zwrot 350 PLN
  • Monochromatyczne urządzenie wielofunkcyjne DCP-L5500DN – zwrot 450 PLN
  • Monochromatyczne urządzenie wielofunkcyjne MFC–L5700DN – zwrot 550 PLN
  • Monochromatyczne urządzenie wielofunkcyjne MFC-L5750DW – zwrot 600 PLN
  • Drukarka monochromatyczna HL-L6400DW – zwrot 800 PLN
  • Monochromatyczne urządzenie wielofunkcyjne DCP-L6600DW - zwrot 850 PLN
  • Monochromatyczne urządzenie wielofunkcyjne MFC-L6800DW – zwrot 950 PLN
  • Monochromatyczne urządzenie wielofunkcyjne MFC-L6900DW – zwrot 1200 PLN


Po rejestracji w terminie do 30.06.2016 na www.brother.pl urządzenia drukujące Brother objęte zostaną aż 5-letnią gwarancją.

Źródło: Brother

www.brother.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764