logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brubeck nawiązał współpracę z agencją Harbingers

  PR 15.02.2024, przeczytano 519 razy
ilustracja

Brubeck, producent odzieży termoaktywnej, współpracuje z agencją marketingową Harbingers. Ta synergia łączy innowacyjność i doświadczenie obu firm, co ma na celu dalsze umacnianie pozycji Brubeck na rynku oraz optymalizację ich działań marketingowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brubeck-nawiazal-wspolprace-z-agencja-harbingers,403140,artykul.html

Brubeck, znany z wysokiej jakości produktów, które zapewniają komfort i wydajność w ekstremalnych warunkach, od lat cieszy się uznaniem wśród klientów poszukujących odzieży termoaktywnej. Współpraca z Harbingers, która rozpoczęła się już kilka miesięcy temu, obejmuje szeroki zakres działań, w tym Analitykę, Performance SEO, SEM oraz Content Marketing.

Głównym celem tej współpracy jest optymalizacja i zwiększenie efektywności działań Performance. Harbingers, wykorzystując swoje doświadczenie i podejście, ma za zadanie nie tylko zwiększyć widoczność marki Brubeck w internecie, ale również przyczynić się do wzrostu sprzedaży i zasięgu marki.

Jesteśmy niezwykle podekscytowani współpracą z Brubeck. To marka, która przez lata wypracowała sobie pozycję lidera w branży odzieży termoaktywnej, a teraz, dzięki naszym wspólnym działaniom, będziemy mogli jeszcze bardziej rozwinąć jej potencjał na rynku. Nasze doświadczenie w zakresie Performance Marketingu połączone z innowacyjnością Brubeck, stworzy idealne warunki do osiągnięcia wyznaczonych celów — komentuje Michał Stadler — Senior Sales Executive w Harbingers.

Z kolei przedstawiciel Brubeck wyraża swoje zadowolenie z tej współpracy: Już od samego początku naszej współpracy byliśmy pod wrażeniem tego, jak Harbingers słucha naszych potrzeb i dynamicznie reaguje, jednocześnie dostosowując działania do bieżących potrzeb rynku. Partner ma świetne podejście do kreowania innowacyjnych strategii marketingowych, które idealnie współgrają z naszymi celami i wartościami jako marki. Warto podkreślić, że ta współpraca to nie tylko zaangażowanie i relacje, ale także profesjonalizm i umiejętność skutecznego dostarczania oczekiwanych przez markę rezultatów — mówi Weronika Ośródek, kierownik ds. marketingu i e-commerce w Brubeck.

Źródło: Harbingers

harbingers.io

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Panasonic: aktualizacja oprogramowania aparatu Lumix S5II i S5IIX
Panasonic wprowadza istotną aktualizację oprogramowania sprzętowego dla LUMIX S5II oraz S5IIX, swoich pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych. Nie tylko usprawnia ona fotografowanie, ale również zwiększa możliwości udostępniania zdjęć i filmów.
Płyty Swedboard w ofercie Sico Print Solutions
SICO Print Solutions, dostawca rozwiązań do druku cyfrowego, z przyjemnością ogłasza nawiązanie współpracy z firmą SWEDBOARD, producentem ekologicznych płyt kartonowych z rdzeniem przypominającym strukturę zagęszczonego plastra miodu. Ta współpraca pozwoli SICO Print Solutions oferować swoim klientom nowe, zrównoważone rozwiązania, które...
Firma Lavazza bezprzetargowo przedłużyła umowę ramową z NAV agency.
Allegro z międzynarodową platformą komunikacji
Allegro ogłasza ewolucję komunikacyjną marki. Idea kreatywna i hasło „Jak tak, to Allegro” skupiają się na różnorodności kategorii i szerokim wyborze produktów na platformie, które odzwierciedlają codzienne potrzeby, wyzwania i plany  współczesnych konsumentów.
Cofające się streamy w promocji filmu Omen
W ramach promocji filmu “Omen: Początek” studia 20th Century widzowie Twitcha mogli oglądać wyjątkowe transmisje. Podczas ich trwania zaaranżowane zostały problemy techniczne powodujące cofanie się całego materiału. W kampanii wzięli udział popularni twórcy gamingowi: Seto, Kamyk oraz Pago. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764