logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

#BrukselaToNieKurort - kampania przed wyborami do PE

  PR 09.05.2024, przeczytano 408 razy
ilustracjastrzałka

Z początkiem maja wystartowała kampania #BrukselaToNieKurort zachęcająca do świadomego głosowania w wyborach do Parlamentu Europejskiego. Kampania kładzie nacisk na wyzwania, przed którymi stoi obecnie Europa - agresywna Rosja, zmiana klimatu i cyberzagrożenia - a do sprostania którym potrzebne są konkretne umiejętności. Zdaniem twórców kampanii, „Bruksela” nie powinna być sposobem na „polityczne wakacje”, a miejscem, gdzie kompetentne osoby decydują o losach Polski i Europy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brukselatoniekurort---kampania-przed-wyborami-do-pe,404141,artykul.html

Akcja pod hasłem #BrukselaToNieKurort skupia szereg działań edukacyjnych i PR, których głównym celem jest dotarcie do osób starających się być na bieżąco z wydarzeniami w Polsce i na świecie, jednak nie do końca orientujących się w zawiłościach geopolityki lub funkcjonowania Unii Europejskiej.

Organizatorem kampanii jest Fundacja Szkoła Liderów im. Zbigniewa Pełczyńskiego, która od 30 lat pracuje na rzecz rozwoju świadomego, opartego na wartościach przywództwa. Wspiera liderów i liderki różnych obszarów życia publicznego: w organizacjach pozarządowych, instytucjach samorządu terytorialnego, w partiach i organizacjach politycznych, a także biznesie. Tym razem działania Fundacji skierowane zostały w drugą stronę – zamierza ona podnosić świadomość wyborców na temat roli polskich przedstawicieli w europarlamencie.

ilustracjastrzałka

– Rok 2024 jest dla nas szczególny, gdyż właśnie obchodzimy 30-lecie naszej działalności. Od trzech dekad uczymy liderów życia publicznego jak dobrze i skutecznie przewodzić. Tym razem skupimy się na osobach, które tych liderów wybierają. Chcemy pokazać, jak odpowiedzialne zadanie stoi przed nami 9 czerwca. W obliczu dużych zmian w geopolityce i towarzyszącej temu niepewności szczególnie ważne jest, by mądrze wybrać naszych przedstawicieli w Parlamencie Europejskim – mówi Magdalena Tchórznicka z Fundacji Szkoła Liderów.

Na temat kompetencji europarlamentarzystek i europarlamentarzystów oraz współczesnych europejskich i globalnych wyzwań organizatorzy będą edukowali poprzez stronę BrukselaToNieKurort.pl, a także w mediach społecznościowych i tradycyjnych. Do akcji zostali zaproszeni popularni twórcy internetowi, m.in. Kasia Gandor, Miłosz Wiatrowski-Bujacz czy Paulina Górska, którzy przybliżą priorytetowe zagadnienia, dla których Polska powinna przedstawić swoją perspektywę w Europie. Do kampanii dołączą także inne organizacje pozarządowe i społeczne.

Partnerami kampanii są warszawskie agencje Profeina oraz Olmeka Creation House. Pierwsza z nich odpowiada za działania PR i edukacyjne, druga za realizację spotu oraz działania brandingowe i reklamowe.

– W ramach kampanii uświadamiamy wyborcom, jakie sprawy będą podejmowane w najbliższych latach przez Unię Europejską. Kwestie dotyczące zagrożeń cybernetycznych, zmiany klimatu czy stosunków z Rosją są realne. Wiemy jednak, że sama świadomość zagrożeń nie wystarczy, dlatego pokazujemy również nasz wpływ, jako jednostek, na kształtowanie przyszłości. Mówimy o kompetencjach, które powinny posiadać osoby reprezentujące nas w europarlamencie. I przede wszystkim: podkreślamy, że zdecydowanie nie warto pozostawić kwestii wyboru innym! Zachęcamy wszystkie organizacje i osoby, którym bliskie jest świadome głosowania, do włączenia się w naszą kampanię, by frekwencja 9 czerwca pozytywnie nas zaskoczyła – podsumowuje Magdalena Tchórznicka ze Szkoły Liderów.

Źródło: Fundacja Szkoła Liderów im. Zbigniewa Pełczyńskiego

Dodatkowe informacje:

#BrukselaToNieKurort to kampania Fundacji Szkoła Liderów edukująca na temat świadomego głosowania w wyborach do Parlamentu Europejskiego. Jej celem jest informowanie na temat zagrożeń i wyzwań stojących przed Unią Europejską oraz krajami członkowskimi, a także edukacja w zakresie kompetencji niezbędnych u osób reprezentujących Polskę na arenie międzynarodowej.

Fundacja Szkoła Liderów im. Zbigniewa Pełczyńskiego (od 30 lat) pracuje na rzecz rozwoju świadomego, opartego na wartościach przywództwa. Wynajduje i wspiera liderów i liderki różnych obszarów życia publicznego: w organizacjach pozarządowych, instytucjach samorządu terytorialnego, w partiach i organizacjach politycznych, a także biznesie. Jest miejscem spotkania i dialogu. W jej programach uczestniczą osoby z różnych opcji politycznych i społecznych.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Znaczenie” - Raport Roczny Ergo Hestii z instalacją artystyczną
ERGO Hestia opublikowała Raport Roczny za rok 2023, zatytułowany „Znaczenie”. Składa się on z dwóch części: publikacji oraz instalacji artystycznej - stworzonej przez artystkę Ewę Cieniak - którą podziwiać można w sopockiej centrali firmy.
Pepsi głównym partnerem SBM FFestival 2024
Pepsi po raz kolejny łączy siły z SBM tym razem przy okazji 8. edycji SBM FFestival. Marka została oficjalnym partnerem tegorocznej edycji festiwalu, który odbędzie się między 29 a 31 sierpnia na warszawskim AWF. Pepsi ogłasza także swoich ambasadorów, których nie zabraknie na specjalnej scenie marki podczas SBM FFestival. Mowa o ekipie DRE$$CODE oraz raperze Kinny Zimmer, którzy...
Streetcom realizuje kampanie dla 4 marek Bunge
Agencja Streetcom odpowiada za przygotowanie i realizację kampanii influencerskich dla czterech brandów z portfolio BUNGE: Eleplant, Finuu, Wawrzyniec oraz Smakowita. W ramach wygranego przetargu agencja realizuje kampanie Influencer marketingowe i seedingowe wg uzgodnionych harmonogramów do końca 2024 roku. Głównym celem realizowanych działań jest zwiększanie...
XXIV Kongres PR. Sztuczna inteligencja, kryzys i technologie
Przeżywamy okres dynamicznego rozwoju technologii, w tym zwłaszcza sztucznej inteligencji. Generowanie grafik na podstawie opisów oraz boty prowadzące naturalne rozmowy zmieniają procesy komunikacyjne. Dla branży PR to początek nowej ery, pełnej szans, ale także potencjalnych zagrożeń i źródeł kryzysów wizerunkowych. Wszystkie te kwestie podejmą eksperci, którzy zgromadzą...
Aleph dla marki Perła - kampania na Spotify
Polski oddział Aleph Group (dawniej Httpool by Aleph) oraz Media Group przygotowały na Spotify kampanię pt. „Niesie do przyjaciół” dla marki Perła (Browary Lubelskie S.A.).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764