logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bruź- Soniewicka i Kłos w Zarządzie Brand New Galaxy

  PR 30.01.2018, przeczytano 1281 razy

Patrycja Bruź – Soniewicka i Kacper Kłos dołączają do Zarządu Brand New Galaxy. Bruź - Soniewicka obejmie rolę Chief Operating Officera BNG i będzie odpowiadać za budowanie synergii pomiędzy podmiotami BNG, zarówno w operacyjnym działaniu platformy jak i w strategii długoterminowej. Kłos dołącza w roli Managing Partnera BNG i będzie odpowiadał za business development całej platformy, koncentrując się na umacnianiu oferty BNG na rynku międzynarodowym oraz na rozwiązaniach pozwalających na skalowanie biznesu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bruz--soniewicka-i-klos-w-zarzadzie-brand-new-galaxy,35258,artykul.html

- Potencjał polskiego rynku, jeśli chodzi o rozwiązania w obszarze marketingu i technologii, jest olbrzymi. Ta wartość jest sumą potencjałów ludzi, którzy w swoich specjalistycznych dziedzinach osiągnęli status prawdziwych ekspertów. BNG agreguje kompetencje tych najlepszych i stwarza im warunki nie tylko do rozwoju, ale też zapewnia i stymuluje powstawanie przestrzeni na ich pomysły oraz inicjatywę. Finalizujemy rozmowy z nowymi podmiotami, które dołączą do BNG w tym kwartale. Jesteśmy też otwarci na kolejne, ciekawe i odważne projekty, dla których portfolio kompetencji BNG może stanowić strategiczny akcelerator wzrostu. Chcemy, aby unikalny zestaw rozwiązań wchodzących w skład platformy, był realną alternatywą dla standardu obecnie dostępnego na rynku międzynarodowym – mówi Kacper Kłos, Managing Partner Brand New Galaxy.

Model biznesowy BNG jest konkurencyjny dla dużych sieciowych graczy na rynku komunikacji marketingowej, ale też dla małych wyspecjalizowanych Agencji komunikacyjnych, technologicznych czy konsultingowych. Platforma dostarcza bowiem zarówno specjalistyczne rozwiązania typu E-commerce jak i szerokie zintegrowane modele obsługowe (stała obsługa multikanałowych kampanii.

- Podoba mi się otwartość i świeżość tego konceptu, szczególnie, że na rynku komunikacyjnym niewiele jest miejsc, w których czuć energię innowacyjnego myślenia o usługach komunikacyjnych. A przecież żyjemy w czasach Amazona, Google’a, czy Ubera, które pokazują jak inaczej myśleć o Kliencie/Konsumencie/Userze. Współtworzenie miejsca, które jest o przyszłości, jest dynamiczne
i oferuje usługi oraz rozwiązania biznesowe, które przełamują stare modele działania to dla mnie najbardziej pociągający element nowej rzeczywistości. Przez ostatnich 15 lat przyglądałam się z bliska jak działa korporacyjny świat, pracując dla dużych sieciowych Agencji. Wiem, co mi się w tym świecie podobało, a co uwierało. Chcę iść z tą wiedzą krok dalej. Kluczowe w nowej przygodzie będzie to z kim i w jakim standardzie pracujemy, bo to przekłada się w 100% na jakość produktu, który oferujemy. Brand New Galaxy ma być najlepszym rozwiązaniem dla Klientów, którzy cenią profesjonalnych, ale elastycznych partnerów biznesowych. Ma też być świetnym miejscem do pracy dla utalentowanych ludzi, którzy cenią wartość działania w interdyscyplinarnym teamie i wnoszą najlepsze rzeczy w budowanie jego kultury –
komentuje Patrycja Bruź – Soniewicka, Chief Operating Officer, Brand New Galaxy.

Platforma BNG debiutowała na rynku w październiku 2017 roku. Od tego czasu do Zespołu dołączyło ponad 100 osób, które są zatrudnione w 5 spółkach. Bruź-Soniewicka i Kłos dołączają do Zarządu, w którym są już: Olga Adamkiewicz (CEO BNG), Wiktoria Danielewska (MP BNG), Michał Glapiński (MP BNG) i Jakub Krawczyk (MP BNG).

Kłos i Bruź – Soniewicka wcześniej byli związani z Saatchi & Saatchi (Grupa Publicis). Kacper Kłos przez 12 lat zajmował się rozwojem biznesu w Interactive Solutions w Polsce i Rosji. Ostatnie 3 lata pełnił funkcję Wiceprezesa Saatchi & Saatchi IS. Patrycja Bruź – Soniewicka przez ostatnich 5 lat była związana z siecią Saatchi & Saatchi pracując w Polsce i Rosji. Ostatnie 3 lata pełniła funkcję Dyrektora Zarządzającego Saatchi & Saatchi IS, wcześniej pracowała m. in. w BBDO Warszawa oraz Pepsico.

Oboje zrezygnowali z pracy w Saatchi & Saatchi po zmianie na stanowisku prezesa.

Źródło: BRAND NEW GALAXY

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764