Jeden z najpopularniejszych produktów Maybelline New York w tym roku, który wyprzedaje się dzięki chwytliwej, wiralowej kampanii TikTok, doczekał się nowej, kosmicznie czarnej odsłony. Idąc za ciosem L’Oreal Polska promuje go kampanią z udziałem Bryskiej, którą przygotowała agencja MullenLowe Warsaw.
Popularny również w Polsce tusz do rzęs Maybelline Lash Sensational Sky High sprzedał się już w ponad 10 milionów* sztuk na całym świecie.
- Po sprzedażowym sukcesie i czerwcowej kampanii na naszym rynku, która osiągnęła 106 proc. zakładanego zasięgu zdecydowaliśmy się na kolejne działania - wyjaśnia Katarzyna Getmanchuk, brand manager Maybelline New York w L’Oreal Polska. - W kampanii, obok klasycznej odsłony czarnego tuszu w różowo metalicznym opakowaniu, promowana jest także nowość – High Sky Cosmic Black w kolorze głębokiej czerni. Wprowadzony chwilę temu do sprzedaży High Sky Cosmic Black również zyskał już popularność wśród Polek, co pokazują liczne entuzjastyczne oceny na Wizaż**. Postanowiliśmy się podzielić tymi wspaniałymi informacjami w nowej kampanii – dodaje.
Ponadto Maybelline New York zachęca kobiety do tego, by wyglądały jak najlepiej, korzystając z zaawansowanych technologicznie formuł z nowojorskim akcentem. Maskara daje nieziemskie wydłużenie oraz zwiększoną objętość rzęs. Produkt został wzbogacony o ekstrakt z bambusa oraz wydłużające włókna, dzięki czemu zapewnia efekt długich i mocnych rzęs.
W polskiej miesięcznej odsłonie digitalowej kampanii Sky High Cosmic Black twarzą key visuali jest piosenkarka Bryska. Działania prowadzone są także na YouTube, Facebooku, Instagramie oraz TikToku. Na jej potrzeby agencja MullenLowe Warsaw przygotowała także spoty w wersji 15 i 6 sekundowej. Marka zaangażowała również lokalnych influencerów. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.
Źródło: OCTOPUS WARSAW S P. Z O. O.