logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bryska promuje nową odsłonę tuszu Maybelline Lash Sensational Sky High

  PR 07.09.2022, przeczytano 983 razy
ilustracjastrzałka

Jeden z najpopularniejszych produktów Maybelline New York w tym roku, który wyprzedaje się dzięki chwytliwej, wiralowej kampanii TikTok, doczekał się nowej, kosmicznie czarnej odsłony. Idąc za ciosem L’Oreal Polska promuje go kampanią z udziałem Bryskiej, którą przygotowała agencja MullenLowe Warsaw.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bryska-promuje-nowa-odslone-tuszu-maybelline-lash-sensational-sky-high,397120,artykul.html

Popularny również w Polsce tusz do rzęs Maybelline Lash Sensational Sky High sprzedał się już w ponad 10 milionów* sztuk na całym świecie.

- Po sprzedażowym sukcesie i czerwcowej kampanii na naszym rynku, która osiągnęła 106 proc. zakładanego zasięgu zdecydowaliśmy się na kolejne działania - wyjaśnia Katarzyna Getmanchuk, brand manager Maybelline New York w L’Oreal Polska. - W kampanii, obok klasycznej odsłony czarnego tuszu w różowo metalicznym opakowaniu, promowana jest także nowość – High Sky Cosmic Black w kolorze głębokiej czerni. Wprowadzony chwilę temu do sprzedaży High Sky Cosmic Black również zyskał już popularność wśród Polek, co pokazują liczne entuzjastyczne oceny na Wizaż**. Postanowiliśmy się podzielić tymi wspaniałymi informacjami w nowej kampanii – dodaje.

Ponadto Maybelline New York zachęca kobiety do tego, by wyglądały jak najlepiej, korzystając z zaawansowanych technologicznie formuł z nowojorskim akcentem. Maskara daje nieziemskie wydłużenie oraz zwiększoną objętość rzęs. Produkt został wzbogacony o ekstrakt z bambusa oraz wydłużające włókna, dzięki czemu zapewnia efekt długich i mocnych rzęs.

W polskiej miesięcznej odsłonie digitalowej kampanii Sky High Cosmic Black twarzą key visuali jest piosenkarka Bryska. Działania prowadzone są także na YouTube, Facebooku, Instagramie oraz TikToku. Na jej potrzeby agencja MullenLowe Warsaw przygotowała także spoty w wersji 15 i 6 sekundowej. Marka zaangażowała również lokalnych influencerów. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.

Źródło: OCTOPUS WARSAW S P. Z O. O.

Dodatkowe informacje:

*Kalkulacja Maybelline New York na podstawie danych sell-out niezależnych partnerów oraz danych wewnętrznych Grupy L’Oreal dostarczanych przez klientów w okresie 1.01.2021-30.10.2021
**Względem rankingów klienta i w porównaniu z innymi rynkami

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764