logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BT421 - nowy monitor Bartype od Nec

  PR 09.09.2019, przeczytano 297 razy
ilustracjastrzałka

NEC Display Solutions wprowadza na rynek BT421 - nowy, zajmujący niewielką przestrzeń monitor 16:4, zaprojektowany z myślą m.in. o zastosowaniach Digital Signage i wayfinding.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bt421---nowy-monitor-bartype-od-nec,383899,artykul.html

Nowy monitor BT421 firmy NEC dedykowany jest do wyświetlania reklam i informacji w trybie 24/7 w takich branżach, jak: transport, handel detaliczny, kino, opieka zdrowotna i edukacja. Urządzenie to jest doskonałym zastępstwem dla statycznych i drukowanych materiałów reklamowo-informacyjnych, pozwalającym operatorom na wykorzystanie możliwości, jakie oferują dynamiczne treści.

Dzięki 42-calowemu, ultrapanoramicznemu ekranowi o proporcjach 16:4 i wysokości zaledwie 28,9 cm, BT421 umożliwia operatorom instalowanie urządzenia w  przestrzeniach, gdzie nie ma zbyt wiele miejsca na wyświetlacz, zapewniając jednocześnie wyraźny, przyciągający wzrok obraz.

Nowy monitor oferuje doskonałą, przyjemną dla oka czytelność dzięki wysokiej jasności 700 cd/m2. Ponadto BT421 jest wyposażony w uszczelniony panel, co zapobiega przedostawaniu się kurzu lub brudu do środka urządzenia i umożliwia pracę w zakresie temperatur od 0 do 50°C, gwarantując niezawodne działanie i chroniąc inwestycję operatorów.

Wiodąca w branży technologia firmy NEC gwarantuje, że jasny i ostry obraz będzie dostępny przez wiele lat, a antyodblaskowa powierzchnia ekranu zapewni doskonałą czytelność nawet w najjaśniejszych warunkach oświetleniowych. Zintegrowana funkcja przycinania obrazu umożliwia korzystanie z materiałów w formacie 16:9, aktywnie wyświetlając górną lub dolną część obrazu w rozdzielczości 1920 x 480.

Niewielkie rozmiary BT421 znacznie poszerzają zakres dostępnych opcji instalacyjnych, a także umożliwiają instalację ekranów w konfiguracji back to back dzięki pętli sygnałowej „daisy chain”, co pozwala operatorom na tworzenie różnych opcji, które jeszcze skuteczniej przyciągną wzrok.

ilustracjastrzałka

- Firmy stale poszukują sposobów na poprawę komunikacji wizualnej z klientami, ale ograniczenia przestrzenne sprawiają, że często ekrany są umieszczane po prostu tam, gdzie są ku temu warunki. - powiedział Erik Elbert, Product Manager Large Format Displays w NEC Display Solutions Europe. - Nowy monitor BT421 firmy NEC to rozwiązanie, zapewniające korzyści płynące z digitalizacji i dynamicznego kontentu w miejscach, gdzie przestrzeń jest ograniczona i umożliwiające operatorom instalowanie ekranów w znacznie większej ilości miejsc.

- NEC BT421 został zaprojektowany z myślą o takich obiektach jak węzły transportowe, gdzie informacje w czasie rzeczywistym stanowią kluczowy element informowania klienta. - powiedział Filip Cogghe, Senior Sales Manager, Transportation EMEA w NEC Display Solutions. - Wiele budynków zostało zaprojektowanych tak, że obecnie nie spełniają wymagań zapotrzebowania na nowoczesne systemy informacji i wyszukiwania drogi, co utrudnia instalację tradycyjnych ekranów w środowiskach o ograniczonej przestrzeni. Dzięki BT421, firma NEC pomaga tym firmom zmienić sposób komunikacji, umożliwiając im dodawanie cyfrowych ekranów w większej liczbie miejsc w celu stworzenia skutecznego przekazu informacyjnego.

Monitor NEC MultiSync BT421 jest dostępny na polskim rynku od września 2019 roku.

Źródło: NEC Display Solutions Europe

www.nec-display-solutions.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Niepodległa - Kronika życzliwości w czasach kryzysu
Biuro Programu „Niepodległa” uruchamia nowy projekt zapraszający Polaków do dzielenia się pozytywnymi doświadczeniami z czasów epidemii koronawirusa, które pokazują, że działając razem możemy przezwyciężyć wszystkie przeciwności. Każdy, kto spotkał się z życzliwością, z inicjatywami zachęcającymi innych do okazania dobroci serca lub sam...
Polska branża PR wyznaczyła własne standardy etyczne
Związek Firm Public Relations przyjął podczas ostatniego walnego zgromadzenia członków tekst jednolity Kodeksu Dobrych Praktyk. Wypracowano go w ramach oddolnej inicjatywy agencji członkowskich związku, reprezentującego wiodące na polskim rynku firmy PR. Kodeks stanowi wyznacznik standardów postępowania i norm etycznych. Dokument, będący formą samoregulacji branżowej, proponuje...
#Tarczaniestarcza - branża spotkań nad przepaścią
#TarczaNieStarcza - branża spotkań nad przepaścią. Komentarz dr. Krzysztofa Celucha, prorektora Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula,  właściciela Celuch Consulting.
Światła na miasta: jak energia buduje aglomeracje
W sobotę 28 marca o godz. 20:30 odbędzie się 13. edycja międzynarodowej akcji „Godzina dla Ziemi” zapoczątkowanej przez fundację World Wide Fund for Nature. Jej celem jest zachęcenie ludzi do oszczędzania energii oraz skłonienie do refleksji nad zmianami klimatycznymi. W ubiegłym roku w inicjatywie wzięło udział 187 państw, w tym Polska. W ciemnościach na...
Godzina dla Ziemi WWF - #zostańwdomu i zgaś światło
Od 13 lat w ostatnią sobotę marca odbywa się finał największej ekologicznej akcji na świecie. Godzina dla Ziemi WWF w tym roku, jak i cały świat – jest inna. Jednak i tym razem Fundacja WWF zachęca do symbolicznego zgaszenie światła w geście solidarności z ideą ochrony naszej planety. To czas, w którym pokażmy, że potrafimy się zjednoczyć i działać razem w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764