logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BT421 - nowy monitor Bartype od Nec

  PR 09.09.2019, przeczytano 598 razy
ilustracjastrzałka

NEC Display Solutions wprowadza na rynek BT421 - nowy, zajmujący niewielką przestrzeń monitor 16:4, zaprojektowany z myślą m.in. o zastosowaniach Digital Signage i wayfinding.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bt421---nowy-monitor-bartype-od-nec,383899,artykul.html

Nowy monitor BT421 firmy NEC dedykowany jest do wyświetlania reklam i informacji w trybie 24/7 w takich branżach, jak: transport, handel detaliczny, kino, opieka zdrowotna i edukacja. Urządzenie to jest doskonałym zastępstwem dla statycznych i drukowanych materiałów reklamowo-informacyjnych, pozwalającym operatorom na wykorzystanie możliwości, jakie oferują dynamiczne treści.

Dzięki 42-calowemu, ultrapanoramicznemu ekranowi o proporcjach 16:4 i wysokości zaledwie 28,9 cm, BT421 umożliwia operatorom instalowanie urządzenia w  przestrzeniach, gdzie nie ma zbyt wiele miejsca na wyświetlacz, zapewniając jednocześnie wyraźny, przyciągający wzrok obraz.

Nowy monitor oferuje doskonałą, przyjemną dla oka czytelność dzięki wysokiej jasności 700 cd/m2. Ponadto BT421 jest wyposażony w uszczelniony panel, co zapobiega przedostawaniu się kurzu lub brudu do środka urządzenia i umożliwia pracę w zakresie temperatur od 0 do 50°C, gwarantując niezawodne działanie i chroniąc inwestycję operatorów.

Wiodąca w branży technologia firmy NEC gwarantuje, że jasny i ostry obraz będzie dostępny przez wiele lat, a antyodblaskowa powierzchnia ekranu zapewni doskonałą czytelność nawet w najjaśniejszych warunkach oświetleniowych. Zintegrowana funkcja przycinania obrazu umożliwia korzystanie z materiałów w formacie 16:9, aktywnie wyświetlając górną lub dolną część obrazu w rozdzielczości 1920 x 480.

Niewielkie rozmiary BT421 znacznie poszerzają zakres dostępnych opcji instalacyjnych, a także umożliwiają instalację ekranów w konfiguracji back to back dzięki pętli sygnałowej „daisy chain”, co pozwala operatorom na tworzenie różnych opcji, które jeszcze skuteczniej przyciągną wzrok.

ilustracjastrzałka

- Firmy stale poszukują sposobów na poprawę komunikacji wizualnej z klientami, ale ograniczenia przestrzenne sprawiają, że często ekrany są umieszczane po prostu tam, gdzie są ku temu warunki. - powiedział Erik Elbert, Product Manager Large Format Displays w NEC Display Solutions Europe. - Nowy monitor BT421 firmy NEC to rozwiązanie, zapewniające korzyści płynące z digitalizacji i dynamicznego kontentu w miejscach, gdzie przestrzeń jest ograniczona i umożliwiające operatorom instalowanie ekranów w znacznie większej ilości miejsc.

- NEC BT421 został zaprojektowany z myślą o takich obiektach jak węzły transportowe, gdzie informacje w czasie rzeczywistym stanowią kluczowy element informowania klienta. - powiedział Filip Cogghe, Senior Sales Manager, Transportation EMEA w NEC Display Solutions. - Wiele budynków zostało zaprojektowanych tak, że obecnie nie spełniają wymagań zapotrzebowania na nowoczesne systemy informacji i wyszukiwania drogi, co utrudnia instalację tradycyjnych ekranów w środowiskach o ograniczonej przestrzeni. Dzięki BT421, firma NEC pomaga tym firmom zmienić sposób komunikacji, umożliwiając im dodawanie cyfrowych ekranów w większej liczbie miejsc w celu stworzenia skutecznego przekazu informacyjnego.

Monitor NEC MultiSync BT421 jest dostępny na polskim rynku od września 2019 roku.

Źródło: NEC Display Solutions Europe

www.nec-display-solutions.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czwarta edycja Slow Space by Puma w Gdańsku
Po Warszawie, Krakowie i Wrocławiu przyszedł czas na Trójmiasto - Slow Space by PUMA zagości w Gdańsku. Zgodnie z ideą projektu, tym razem w Plenum na terenie Stoczni Gdańskiej, powstanie miejsce, w którym każdy będzie mógł holistycznie zadbać o swoje zdrowie, zwolnić i spotkać się z trenerkami, nauczycielkami jogi, psychoterapeutkami oraz specjalistkami w...
More Bananas wspierało Grupę Techramps
More Bananas w sierpniu 2023 roku rozpoczęło współpracę z Grupą Techramps - marką specjalizująca się w projektowaniu i budowie skateparków. Agencja odpowiadała za stworzenie strategii komunikacji marki.
Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764