logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Buña wybrała Quality Public Relations

  PR 07.09.2017, przeczytano 573 razy

Quality Public Relations odpowiadać będzie za komunikację najnowszej marka Buña firmy Basel Olten Pharm. Realizacją strategii komunikacyjnej oraz reklamowej zajmie się Marta Achtabowska – Project Manager. Marka Buña stanowi odpowiedź na podstawowe potrzeby pielęgnacyjne wszystkich kobiet. Ziołowe formulacje kosmetyków oferowanych przez markę inspirowane są naturą, tradycyjnymi przepisami na piękno i… sprawdzonymi poradami naszych babć. Marka dynamicznie wchodzi na rynek co obrazuje jej obecność na półkach drogerii tradycyjnych w całej Polsce od połowy sierpnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bu%C3%B1a-wybrala-quality-public-relations,33644,artykul.html

Buña to polska marka kosmetyków odkrywających na nowo tajemnice zdrowia i urody naszych babek i prababek. Wykorzystuje tradycyjną mądrość, wiedzę i doświadczenie, przekazywane przez kobiety z pokolenia na pokolenie. Marka bazuje na zaufaniu do naturalnych składników takich jak: uwodząca cytrusowym aromatem melisa, która regeneruje i odżywia skórę nadając jej wyjątkową miękkość, działający przeciwzmarszczkowo, rewitalizujący i ujędrniający cerę rozmaryn, bogata w witaminy oraz minerały, oczyszczająca i normalizująca szałwia oraz nawilżający, kojący i łagodzący aloes. W swoich propozycjach Buña czerpie ze skutecznych i prostych sposobów na pielęgnację, którymi dzieliła się ukochana babcia. W ofercie marki znajdziemy kosmetyki do ciała, twarzy i włosów kierowane do kobiet, które cenią ziołowe, sprawdzone receptury. Polki coraz częściej darzą zaufaniem produkty nasycone roślinnymi składnikami, dlatego chętnie sięgają po skuteczne i bezpieczne w użyciu kosmetyki inspirowane naturą. Właśnie z myślą o ich potrzebach i oczekiwaniach powstała Buña.

- Buña to wyjątkowa marka polskich kosmetyków, którą wyróżnia zastosowanie na nowo tajemnic zdrowia i urody naszych babek i prababek. Czerpiąc z wielowiekowej tradycji zielarskiej proponuje Polkom skuteczne i proste sposoby na pielęgnację we współczesnym wydaniu. Szerokie portfolio marki to odpowiedź na potrzeby pielęgnacyjne kobiet i ich rodzin. Jestem przekonana, że Buña zaspokoi oczekiwania klientów, którzy ufają naturze i doświadczeniu naszych babć. – mówi Paulina Kijanowska, brand manager marki Buña.

- Cała koncepcja marki Buña jest oparta na polskiej tradycji zielarskiej. Wyjątkowe, pięknie pachnące formulacje są nasycone roślinami, które pochodzą z naszych łąk, ogrodów i doniczek. Ziołami, które swoim zapachem przywodzą na myśl sielskie wakacje u babci. – mówi Sylwia Jakubowska, New Brand and Product Development Manager, która odpowiada za stworzenie marki.

Źródło: Quality Public Relations

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
Nowy Zarząd Stowarzyszenia Producentów Reklamowych
W czwartek 18.04.2023 odbyło się walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR), zrzeszającego 29 studiów produkcyjnych. Podczas spotkania podsumowano drugi rok działalności i wybrano nowy zarząd.
Launch marki Kellys w Polsce
Do grona klientów domu mediowego #GeneracjiAI, WowMedia&Metrics, dołączyła marka KELLYS. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze komunikacji oraz planowania i zakupu mediów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764