Quality Public Relations odpowiadać będzie za komunikację najnowszej marka Buña firmy Basel Olten Pharm. Realizacją strategii komunikacyjnej oraz reklamowej zajmie się Marta Achtabowska – Project Manager. Marka Buña stanowi odpowiedź na podstawowe potrzeby pielęgnacyjne wszystkich kobiet. Ziołowe formulacje kosmetyków oferowanych przez markę inspirowane są naturą, tradycyjnymi przepisami na piękno i… sprawdzonymi poradami naszych babć. Marka dynamicznie wchodzi na rynek co obrazuje jej obecność na półkach drogerii tradycyjnych w całej Polsce od połowy sierpnia.
Buña to polska marka kosmetyków odkrywających na nowo tajemnice zdrowia i urody naszych babek i prababek. Wykorzystuje tradycyjną mądrość, wiedzę i doświadczenie, przekazywane przez kobiety z pokolenia na pokolenie. Marka bazuje na zaufaniu do naturalnych składników takich jak: uwodząca cytrusowym aromatem melisa, która regeneruje i odżywia skórę nadając jej wyjątkową miękkość, działający przeciwzmarszczkowo, rewitalizujący i ujędrniający cerę rozmaryn, bogata w witaminy oraz minerały, oczyszczająca i normalizująca szałwia oraz nawilżający, kojący i łagodzący aloes. W swoich propozycjach Buña czerpie ze skutecznych i prostych sposobów na pielęgnację, którymi dzieliła się ukochana babcia. W ofercie marki znajdziemy kosmetyki do ciała, twarzy i włosów kierowane do kobiet, które cenią ziołowe, sprawdzone receptury. Polki coraz częściej darzą zaufaniem produkty nasycone roślinnymi składnikami, dlatego chętnie sięgają po skuteczne i bezpieczne w użyciu kosmetyki inspirowane naturą. Właśnie z myślą o ich potrzebach i oczekiwaniach powstała Buña.
- Buña to wyjątkowa marka polskich kosmetyków, którą wyróżnia zastosowanie na nowo tajemnic zdrowia i urody naszych babek i prababek. Czerpiąc z wielowiekowej tradycji zielarskiej proponuje Polkom skuteczne i proste sposoby na pielęgnację we współczesnym wydaniu. Szerokie portfolio marki to odpowiedź na potrzeby pielęgnacyjne kobiet i ich rodzin. Jestem przekonana, że Buña zaspokoi oczekiwania klientów, którzy ufają naturze i doświadczeniu naszych babć. – mówi Paulina Kijanowska, brand manager marki Buña.
- Cała koncepcja marki Buña jest oparta na polskiej tradycji zielarskiej. Wyjątkowe, pięknie pachnące formulacje są nasycone roślinami, które pochodzą z naszych łąk, ogrodów i doniczek. Ziołami, które swoim zapachem przywodzą na myśl sielskie wakacje u babci. – mówi Sylwia Jakubowska, New Brand and Product Development Manager, która odpowiada za stworzenie marki.
Źródło: Quality Public Relations