logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Budowanie marki w internecie: Kursy UO SGGW

  PR 17.01.2018, przeczytano 1563 razy
ilustracja

Komputer i internet to dziś podstawowe narzędzia pracy, komunikacji i reklamy. Uniwersytet Otwarty SGGW w tej edycji przygotował ofertę kursów, na których pod okiem specjalistów będzie można pogłębić swoją wiedzę w zakresie wykorzystania możliwości, jakie dają nam internet oraz media społecznościowe, do promowania zarówno siebie, jak i swoich działań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/budowanie-marki-w-internecie%3A-kursy-uo-sggw,35141,artykul.html

Osobom rozpoczynającym swoją przygodę z mediami społecznościowymi lub chcącym poprawić swój wizerunek w sieci polecamy cykl „Budowanie marki osobistej w sieci”. Do wyboru są cztery kursy. Pierwszy dotyczy budowania profilu osobistego oraz fanpage’a na Facebooku, na którym osoby dopiero rozpoczynające swoją działalność dowiedzą się, jak świadomie prowadzić działania marketingowe na tym portalu. Drugi przybliża zainteresowanym portal LinkedIn. Uczestnicy pod okiem fachowca zbudują profesjonalne CV i poznają kilka sposobów na skuteczną autopromocję. Trzeci kurs dotyczy Instagrama i nauczy laików wykorzystywania posiadanych zasobów do tworzenia efektownych fotografii i osiągania jak największych zasięgów. Czwarta propozycja skierowana jest do osób, które chciałyby zacząć tworzyć grafiki, animacje i wideo i wykorzystać je następnie w swoich kanałach sprzedażowych i promocyjnych.

Wizerunek w social mediach to jednak nie wszystko. Na kursie „Tworzenie i zarządzanie stroną www w oparciu o CMS – Wordpress dla początkujących” będzie można zbudować swoją własną stronę internetową opartą na jednym z najpopularniejszych systemów zarządzania treścią, Wordpressie, a także nauczyć się podstaw content marketingu. Aby nowo utworzona strona nie zginęła w odmętach internetu, niezbędne jest jej dobre pozycjonowanie – i właśnie pozycjonowania dotyczy kolejna propozycja UO SGGW.

Tradycyjnie zapraszamy także na kursy języków obcych. Osobom myślącym o rozpoczęciu własnej działalności polecamy zajęcia języka angielskiego biznesowego na różnych poziomach zaawansowania. Oprócz nich dostępne są też tradycyjne lektoraty języka angielskiego oraz włoskiego. Aspirującym przedsiębiorcom polecamy kurs przygotowujący do świadomego, zaplanowanego i odpowiedzialnego rozpoczęcia własnej działalności, a osobom nastawionym na pracę z klientem z pewnością warto polecić zajęcia „Service design – tworzenie usług w oparciu o doświadczenie klienta”, których celem jest przekazanie wiedzy i praktycznych umiejętności umożliwiających ulepszanie, a także tworzenie nowych produktów i usług w oparciu o doświadczenia osób z nich korzystających.

Z całą ofertą kursów można zapoznać się na stronie internetowej UO SGGW. Zajęcia odbywają się popołudniami i w weekendy na terenie kampusu SGGW w Warszawie.

Źródło: SGGW

www.sggw.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764