logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Budżet social media Husqvarny w 180heartbeats + Jung v Matt

  PR 16.04.2018, przeczytano 722 razy

Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT wygrała przetarg na obsługę social media Husqvarny Poland.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/budzet-social-media-husqvarny-w-180heartbeats-%2B-jung-v-matt,36153,artykul.html

W ramach współpracy zrealizuje m.in. pierwszą kampanię automatycznych kosiarek Husqvarna Automower serii X-line. Wyposażone w GPS, samodzielnie ładują się i koszą przez całą dobę, niezależnie od pogody. W efekcie trawnik jest gęsty i doskonale wypielęgnowany, bez konieczności samodzielnego koszenia. Husqvarna od 1995 roku produkuje kosiarki automatyczne i jest globalnym liderem. Od kilku lat buduje również tę kategorię produktową w Polsce. Największym wyzwaniem jest przede wszystkim zwiększenie świadomości tego rozwiązania w Polsce, zwłaszcza wśród właścicieli domów i ogrodów, ceniących nowoczesne technologie oraz design.

Kampania właśnie rusza. Jej hasło - “Z czasem możesz wszystko” ma przekonać konsumentów, że dzięki pracy Automowera, zyskają dodatkowy czas na inne zajęcia. Zaangażowano do niej Dominika Strzelca, ogrodnika znanego z TTV, oraz blogerów: Magdę Kogut-Wałęcką (Szczesliva.pl) i Macieja Mazurka (Zuch.media), którzy będą testować i dzielić się wrażeniami w swoich kanałach. Przygotowana została także specjalna strona WWW, na której ruszy konkurs konsumencki - w ramach nagrody setka uczestników otrzyma Automower do testów. Następnie testerzy, będą przez trzy miesiące relacjonować w mediach społecznościowych prace w ogrodzie z wykorzystaniem robota oraz ile dzięki temu zyskali czasu na różne lubiane przez siebie zajęcia.

Po stronie Husqvarny działania koordynuje Marcin Andrzejczyk, regional marketing manager CEE. W ramach 180heartbeats + JUNG v MATT dla Husqvarny pracują: Dominika Bell, senior account executive, Martin Winther, creative director & partner, Anna Klamecka, strategy planner, Adam Kręgielewski, digital strategist, Mateusz Żuchlewski, senior performance analyst oraz Patryk Siara, senior community manager, a ponadto wspiera ich team - art director Pablo Dominguez Agregan i senior copywriter Mateusz Gaca.

Źródło: 180heartbeats + JUNG v MATT

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764