logo
WIADOMOŚCI

Budżet social media Husqvarny w 180heartbeats + Jung v Matt

Mateusz Zawiślak  PR 16.04.2018, przeczytano 177 razy

Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT wygrała przetarg na obsługę social media Husqvarny Poland.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/budzet-social-media-husqvarny-w-180heartbeats-+-jung-v-matt,36153,artykul.html

W ramach współpracy zrealizuje m.in. pierwszą kampanię automatycznych kosiarek Husqvarna Automower serii X-line. Wyposażone w GPS, samodzielnie ładują się i koszą przez całą dobę, niezależnie od pogody. W efekcie trawnik jest gęsty i doskonale wypielęgnowany, bez konieczności samodzielnego koszenia. Husqvarna od 1995 roku produkuje kosiarki automatyczne i jest globalnym liderem. Od kilku lat buduje również tę kategorię produktową w Polsce. Największym wyzwaniem jest przede wszystkim zwiększenie świadomości tego rozwiązania w Polsce, zwłaszcza wśród właścicieli domów i ogrodów, ceniących nowoczesne technologie oraz design.

Kampania właśnie rusza. Jej hasło - “Z czasem możesz wszystko” ma przekonać konsumentów, że dzięki pracy Automowera, zyskają dodatkowy czas na inne zajęcia. Zaangażowano do niej Dominika Strzelca, ogrodnika znanego z TTV, oraz blogerów: Magdę Kogut-Wałęcką (Szczesliva.pl) i Macieja Mazurka (Zuch.media), którzy będą testować i dzielić się wrażeniami w swoich kanałach. Przygotowana została także specjalna strona WWW, na której ruszy konkurs konsumencki - w ramach nagrody setka uczestników otrzyma Automower do testów. Następnie testerzy, będą przez trzy miesiące relacjonować w mediach społecznościowych prace w ogrodzie z wykorzystaniem robota oraz ile dzięki temu zyskali czasu na różne lubiane przez siebie zajęcia.

Po stronie Husqvarny działania koordynuje Marcin Andrzejczyk, regional marketing manager CEE. W ramach 180heartbeats + JUNG v MATT dla Husqvarny pracują: Dominika Bell, senior account executive, Martin Winther, creative director & partner, Anna Klamecka, strategy planner, Adam Kręgielewski, digital strategist, Mateusz Żuchlewski, senior performance analyst oraz Patryk Siara, senior community manager, a ponadto wspiera ich team - art director Pablo Dominguez Agregan i senior copywriter Mateusz Gaca.

Źródło: 180heartbeats + JUNG v MATT

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Które marki osiągnęły największe wzrosty znajomości podczas MŚ 2018?
Agencja mediowa Starcom, na zakończenie piłkarskich Mistrzostw Świata w Rosji, zbadała znajomość marek, które Polakom kojarzą się z mundialem i polską reprezentacją w piłce nożnej. W badaniu znajomości spontanicznej największe wzrosty, w stosunku do badania przed mistrzostwami, osiągnęły marki Adidas, Visa, Biedronka i Lotos. Odsetek osób,...
Portfolio 38PR & Content Communication powiększyło się o kolejną markę wnętrzarską – KAPPALA. To producent umywalek z kompozytu, które charakteryzuje idealnie gładka powierzchnia, perfekcyjnie cienkie krawędzie, wysoki połysk i nowoczesny design. Choć marka obecna jest na rynku od 2 lat, do tej pory nie podejmowała działań komunikacyjnych. Od...
Influencertool: Analiza i prowadzenie działań z liderami opinii
Influencer marketing to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów marketingu. Milionowe zasięgi w połączeniu z osobistą relacją i siłą rekomendacji sprawiają, że trudno dziś wyobrazić sobie markę czy kampanię reklamową nieuwzględniającą tego kanału komunikacji.
Reklama w radiu czy w telewizji? Atrakcyjna witryna sklepowa czy plakaty z nową ofertą? Co tak naprawdę wzbudza zainteresowanie klientów? Jak pokazuje badanie „Polacy w świecie wina”, klientów przyciąga wino! Konsumenci cenią łatwość dostępu do zakupu tego trunku, dlatego już ponad ¼ Polaków kupuje wino w małym sklepie osiedlowym.
Kampania ING: Życie lubi zaskakiwać, zwłaszcza przed pierwszym
ING Bank Śląski promuje nową ofertę, która daje dostęp do pieniędzy na 15 dni przed wpływem pensji na konto. „Pensja na już” dostępna jest dla klientów indywidualnych.
 
sobota 21.07.2018, 153 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone