logo
WIADOMOŚCI

Budżet social media Husqvarny w 180heartbeats + Jung v Matt

  PR 16.04.2018, przeczytano 275 razy

Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT wygrała przetarg na obsługę social media Husqvarny Poland.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/budzet-social-media-husqvarny-w-180heartbeats-%2B-jung-v-matt,36153,artykul.html

W ramach współpracy zrealizuje m.in. pierwszą kampanię automatycznych kosiarek Husqvarna Automower serii X-line. Wyposażone w GPS, samodzielnie ładują się i koszą przez całą dobę, niezależnie od pogody. W efekcie trawnik jest gęsty i doskonale wypielęgnowany, bez konieczności samodzielnego koszenia. Husqvarna od 1995 roku produkuje kosiarki automatyczne i jest globalnym liderem. Od kilku lat buduje również tę kategorię produktową w Polsce. Największym wyzwaniem jest przede wszystkim zwiększenie świadomości tego rozwiązania w Polsce, zwłaszcza wśród właścicieli domów i ogrodów, ceniących nowoczesne technologie oraz design.

Kampania właśnie rusza. Jej hasło - “Z czasem możesz wszystko” ma przekonać konsumentów, że dzięki pracy Automowera, zyskają dodatkowy czas na inne zajęcia. Zaangażowano do niej Dominika Strzelca, ogrodnika znanego z TTV, oraz blogerów: Magdę Kogut-Wałęcką (Szczesliva.pl) i Macieja Mazurka (Zuch.media), którzy będą testować i dzielić się wrażeniami w swoich kanałach. Przygotowana została także specjalna strona WWW, na której ruszy konkurs konsumencki - w ramach nagrody setka uczestników otrzyma Automower do testów. Następnie testerzy, będą przez trzy miesiące relacjonować w mediach społecznościowych prace w ogrodzie z wykorzystaniem robota oraz ile dzięki temu zyskali czasu na różne lubiane przez siebie zajęcia.

Po stronie Husqvarny działania koordynuje Marcin Andrzejczyk, regional marketing manager CEE. W ramach 180heartbeats + JUNG v MATT dla Husqvarny pracują: Dominika Bell, senior account executive, Martin Winther, creative director & partner, Anna Klamecka, strategy planner, Adam Kręgielewski, digital strategist, Mateusz Żuchlewski, senior performance analyst oraz Patryk Siara, senior community manager, a ponadto wspiera ich team - art director Pablo Dominguez Agregan i senior copywriter Mateusz Gaca.

Źródło: 180heartbeats + JUNG v MATT

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

JP2 o wolności: Projekt Sztuka w drodze
Na ulicach Warszawy pojawiły się billboardy i plakaty przystankowe z ilustracjami inspirowanymi nauczaniem Jana Pawła II o wolności. Prace przygotowali polscy artyści tworzący w nurcie urban artu. Akcja ma zachęcać do kontemplacji piękna w przestrzeni miasta oraz do zatrzymania się w codziennym biegu. Pomysłodawcą projektu „Sztuka...
Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach w przyszłym tygodniu.
Influencer marketing w promocji turystyki, komunikacja z mediami z perspektywy samorządu, storytelling na przykładzie miasta – to tylko niektóre kwestie, które zostaną poruszone podczas zbliżającego się VIII Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach. Wydarzenie odbędzie się już 25-26 październiku w Hotelu Hilton Garden Inn w Rzeszowie.
Spotkanie w Idea Hub: Zakupy on-line w nowej rzeczywistości zamówień publicznych
Czekają nas duże zmiany w zamówieniach publicznych. Od stycznia 2020 roku wszystkie zamówienia sektora państwowego będą dokonywane jedynie on-line. Jak się do tego przygotować? Na czym dokładnie będą polegać zmiany? Już w najbliższy czwartek, 25 października w poznańskim Idea Hub podczas bezpłatnego spotkania networkingowego, Mateusz Bartosiewicz, trener i doradca ds....
Amica wśród sponsorów kampanii „Diagnostyka jajnika”
Grupa Amica od roku kampanie społeczne organizowane przez Ogólnopolską Organizację „Kwiat Kobiecości”. Ich celem jest popularyzacja zdrowego stylu życia wśród pań, profilaktyka najgroźniejszych chorób spośród tych potocznie zwanych kobiecymi – nowotworowych. 16 października rozpoczęła się kolejna kampania, pod hasłem...
Giętarki HD Green Series w Automatic Letter Bender
Jako autoryzowany przedstawiciel marki HD wprowadziliśmy do oferty nowe giętarki HD GREEN SERIES. Dlaczego są godne uwagi? To doskonałe rozwiązanie dla firm poszukujących kompromisu pomiędzy dobrą jakością systemu gięcia i nacinania oraz przystępną ceną.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone