logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Budżetowy projektor krótkoogniskowy o jasności 3200 ANSI lumenów

  PR 26.05.2015, przeczytano 850 razy
ilustracjastrzałka

BenQ zapowiada wprowadzenie na polski rynek w czerwcu br, uniwersalnego projektora krótkoogniskowego MS630ST z lampą o żywotności do 10 tys. godzin pracy w trybie eco. Rozdzielczość SVGA (800x600), jasność 3200 ANSI lumenów, kontrast 13000:1.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/budzetowy-projektor-krotkoogniskowy-o-jasnosci-3200-ansi-lumenow,24987,artykul.html

Krótka ogniskowa – komfort pracy. Krótkoogniskowy (szerokokątny) obiektyw pozwala na uzyskanie dużego obrazy z niewielkiej odległości projektora od ekrany – przekątna 55 cali (139 cm) z odległości zaledwie 1 metra. Oznacza to, że prelegent prowadzący prezentację nie jest oślepiany przez światło projektora oraz nie zasłania obrazu swoim cieniem rzucanym na ekran.

Ekologia czyli przyjazność środowisku. Zużycie energii zmniejszają takie funkcje jak Eco Blank (szybkie wyłączanie obrazu gdy nie jest potrzebny), No Source Detected (automatyczne wygaszenie lampy jeśli przez 3 min brak sygnału wizyjnego), 0,5W Standby (minimalny pobór prądu w trybie czuwania) i Auto Power Off (automatyczne wyłączenie projektora po 30 min. braku sygnału wizyjnego).  

HDMI i MHL. MS630ST ma wiele sygnałowych gniazd wejściowych (D-sub, RCA, S-Video) oraz dwa gniazda HDMI 1,4 w tym jedno w standardzie MHL 2,0 umożliwiającym wyświetlanie bezpośrednio z tabletów i smartfonów.  

Full HD 3D przez złacze HDMI. Projektor umożliwia odtwarzanie obrazów 3D bezpośrednio z urządzeń odtwarzających – np. Blu-ray 3D – podłączonych kablem HDMI. Do oglądania efektu 3D należy dokupić tzw. aktywne okulary 3D http://www.benq.pl/product/projector/3dglasses-d4/ 

Parametry BenQ MS630ST

Tabela parametrów technicznych.

Źródło: BenQ

www.BenQ.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764