logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bugajna-Kasdepke jurorką Dubai Lynx

  PR 12.03.2019, przeczytano 320 razy
ilustracjastrzałka

Festiwal jest najważniejszą imprezą branży kreatywnej w regionie Bliskiego Wchodu i Afryki Północnej. Organizatorem Dubai Lynx jest Cannes Liones, które od 2007 roku troszczy się o wysokie standardy festiwalu. W tegorocznej edycji prace będą oceniane w 18 kategoriach, zwycięzcy sięgną po statuetki na gali 14 marca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bugajna-kasdepke-jurorka-dubai-lynx,381602,artykul.html

Zasadą Dubai Lynx jest zapraszanie do oceny prac ekspertów z innych rynków. Dla dobrego zrozumienia uwarunkowań lokalnych, każdej grupie przyznawany jest tzw. „kulturalny attaché”, który wyjaśnia konteksty kulturowe i obowiązujące zwyczaje w regionie MENA. Do tegorocznego festiwalu zgłoszono 2400 prac, które są ocenianie przez 60 topowych profesjonalistów z całego świata. Zofia Bugajna-Kasdepke reprezentuje MSL CEE, pozostałymi jurorami kategorii Public Relations są Ruth Yearly, Ketchum Wielka Brytania; Hafida Abhai, Weber Shandwick Holandia; Marco Wedemann, Havas PR Niemcy; Melina Po, Edelman Shanghai Chiny; Ray Page, WE Communication Stany Zjednoczone. Przewodniczącą jury jest Candace Kuss, Hill + Knowlton Strategies z Wielkiej Brytanii.

Ceremonia wręczenie nagród, na której zwycięskie zespoły odbiorą złote statuetki w 18 kategoriach, odbędzie się w czwartek, 14 marca. Uczestnicy Dubai Lynx będą mogli wziąć udział w prelekcjach i warsztatach, prowadzonych przez globalnych i regionalnych szefów kreacji agencji, oraz przedstawicieli klientów, między innymi:

  • SUSAN JAIN Chief Marketing Officer, IBM
  • Molly Peck, Chief Marketing Officer, General Motors
  • Sonia Carpentier, Marketing & Communications Director, BVLGARI
  • Alex Josephson, Head of Global Brand Strategy, Twitter
  • Hussein M. Dajani, General Manager – Digital and Customer Experience Transformation, Nissan
  • Caitlin Ryan, Regional Creative Director, EMEA, Facebook and Instagram
  • Roberto Croci, Regional Head, Google Marketing Platforms EMEA Emerging Markets
  • STEVE HARVEY, producent telewizyjny i osobowość medialna, autor bestsellerów.

ilustracjastrzałka

Informacje o jurorce:

Zofia Bugajna-Kasdepke to członkini zarządu MSL, odpowiedzialna za rozwój biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej. Jest doświadczoną menedżerką z ponad 15-letnim doświadczeniem w Public Relations i komunikacji marketingowej. Jej rekomendacje cenią największe światowe marki, do jej klientów należą P&G, Coca-Cola, LVMH, Pernod Ricard, Carlsberg, Unilever, Reckitt Benckiser, Nivea Beiersdorf, Netflix, Amazon, Volvo, Adidas, UEFA, Discovery, GSK, Sanofi.

Z obecną firmą jest związana od 2010 roku, przeszła szczeble kariery od szefowej działu po Dyrektor Zarządzającą MSL. Od 2015 roku pracuje w europejskich strukturach MSLGROUP, gdzie odpowiada za rozwój biznesu w regionie Europy Środkowo – Wschodniej.

Od 2017 roku należy do grona ekspertów Ośrodka Dialogu i Analiz Think Thank, jest doradczynią Fundacji Liderek Biznesu oraz autorką nowego pozycjonowania tej organizacji. Prowadzi autorskie zajęcia na Uniwersytecie Warszawskim, Uniwersytecie SWPS oraz Uczelni Łazarskiego - na tej ostatniej od października 2019 roku będzie wykładać na podyplomowych studiach Architekt Innowacji.

Jest jurorką w konkursach branżowych i key note speakerką na festiwalach i konferencjach w Polsce i zagranicą, prowadzone przez nią zespoły zdobyły liczne nagrody i wyróżnienia. 

Źródło: MSL

www.mslgroup.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania Onetu „100 lat Polsko” zdobyła drugie miejsce w konkursie INMA Global Media Award 2019 w kategorii Best Public Relations or Community Service Campaign, organizowanym przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Mediów Informacyjnych INMA. Zwycięzców ogłoszono 17 maja podczas INMA World Congress w Nowym Jorku.
Trwa Łódź Design Festival 2019 – konkurs make me! rozstrzygnięty
Podczas gali otwarcia 13. edycji Łódź Design Festival zostały wręczone nagrody o wartości 65 tysięcy złotych w konkursie make me! W tym roku otrzymali je Patrick Henry Nagel i Nils Körner za projekt „One Dollar Glasses” oraz Mateusz Mioduszewski za projekt „ASHka - ceramika z popiołu”.
Konkurs na logo Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon
Koniec z prostym niebieskim napisem „Cogiteon”. Do końca maja Małopolskie Centrum Nauki czeka na propozycje nowej identyfikacji wizualnej. Ma kojarzyć się z edukacją i człowiekiem, ma być czytelne i nowoczesne. Jak będzie wyglądać, przekonamy się już w połowie czerwca.
Konkurs Renault: Przyjmowanie zgłoszeń zakończone
Zakończył się czas przyjmowania zgłoszeń do konkursu „Renault Easy City. Design the Future” skierowanego do osób, które podobnie jak Renault chcą uczestniczyć w kreowaniu miast i transportu przyszłości. Zadaniem uczestników było zaprojektowanie miejsca przesiadkowego z infrastrukturą dla autonomicznego, współdzielonego pojazdu Renault EZ-GO. Organizatorzy otrzymali 13 prac...
Konkurs na logotypy wydziałów Politechniki Krakowskiej
W związku z reformą Szkolnictwa Wyższego Politechnika Krakowska zmienia swoją strukturę i postanowiła ujednolicić identyfikację wizualną swoich wydziałów. Politechnika pozostawia kolorystykę i sygnet dotychczasowego logo bez zmian dopuszczając jednocześnie zmianę typografii logotypu. Dotychczasowa identyfikacja wizualna wydziałów wymaga natomiast unowocześnienia...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764