logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bugajna-Kasdepke jurorką Dubai Lynx

  PR 12.03.2019, przeczytano 245 razy
ilustracjastrzałka

Festiwal jest najważniejszą imprezą branży kreatywnej w regionie Bliskiego Wchodu i Afryki Północnej. Organizatorem Dubai Lynx jest Cannes Liones, które od 2007 roku troszczy się o wysokie standardy festiwalu. W tegorocznej edycji prace będą oceniane w 18 kategoriach, zwycięzcy sięgną po statuetki na gali 14 marca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bugajna-kasdepke-jurorka-dubai-lynx,381602,artykul.html

Zasadą Dubai Lynx jest zapraszanie do oceny prac ekspertów z innych rynków. Dla dobrego zrozumienia uwarunkowań lokalnych, każdej grupie przyznawany jest tzw. „kulturalny attaché”, który wyjaśnia konteksty kulturowe i obowiązujące zwyczaje w regionie MENA. Do tegorocznego festiwalu zgłoszono 2400 prac, które są ocenianie przez 60 topowych profesjonalistów z całego świata. Zofia Bugajna-Kasdepke reprezentuje MSL CEE, pozostałymi jurorami kategorii Public Relations są Ruth Yearly, Ketchum Wielka Brytania; Hafida Abhai, Weber Shandwick Holandia; Marco Wedemann, Havas PR Niemcy; Melina Po, Edelman Shanghai Chiny; Ray Page, WE Communication Stany Zjednoczone. Przewodniczącą jury jest Candace Kuss, Hill + Knowlton Strategies z Wielkiej Brytanii.

Ceremonia wręczenie nagród, na której zwycięskie zespoły odbiorą złote statuetki w 18 kategoriach, odbędzie się w czwartek, 14 marca. Uczestnicy Dubai Lynx będą mogli wziąć udział w prelekcjach i warsztatach, prowadzonych przez globalnych i regionalnych szefów kreacji agencji, oraz przedstawicieli klientów, między innymi:

  • SUSAN JAIN Chief Marketing Officer, IBM
  • Molly Peck, Chief Marketing Officer, General Motors
  • Sonia Carpentier, Marketing & Communications Director, BVLGARI
  • Alex Josephson, Head of Global Brand Strategy, Twitter
  • Hussein M. Dajani, General Manager – Digital and Customer Experience Transformation, Nissan
  • Caitlin Ryan, Regional Creative Director, EMEA, Facebook and Instagram
  • Roberto Croci, Regional Head, Google Marketing Platforms EMEA Emerging Markets
  • STEVE HARVEY, producent telewizyjny i osobowość medialna, autor bestsellerów.

ilustracjastrzałka

Informacje o jurorce:

Zofia Bugajna-Kasdepke to członkini zarządu MSL, odpowiedzialna za rozwój biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej. Jest doświadczoną menedżerką z ponad 15-letnim doświadczeniem w Public Relations i komunikacji marketingowej. Jej rekomendacje cenią największe światowe marki, do jej klientów należą P&G, Coca-Cola, LVMH, Pernod Ricard, Carlsberg, Unilever, Reckitt Benckiser, Nivea Beiersdorf, Netflix, Amazon, Volvo, Adidas, UEFA, Discovery, GSK, Sanofi.

Z obecną firmą jest związana od 2010 roku, przeszła szczeble kariery od szefowej działu po Dyrektor Zarządzającą MSL. Od 2015 roku pracuje w europejskich strukturach MSLGROUP, gdzie odpowiada za rozwój biznesu w regionie Europy Środkowo – Wschodniej.

Od 2017 roku należy do grona ekspertów Ośrodka Dialogu i Analiz Think Thank, jest doradczynią Fundacji Liderek Biznesu oraz autorką nowego pozycjonowania tej organizacji. Prowadzi autorskie zajęcia na Uniwersytecie Warszawskim, Uniwersytecie SWPS oraz Uczelni Łazarskiego - na tej ostatniej od października 2019 roku będzie wykładać na podyplomowych studiach Architekt Innowacji.

Jest jurorką w konkursach branżowych i key note speakerką na festiwalach i konferencjach w Polsce i zagranicą, prowadzone przez nią zespoły zdobyły liczne nagrody i wyróżnienia. 

Źródło: MSL

www.mslgroup.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Butelka Björn w gronie zwycięzców konkursu Art of Packaging 2019
Butelka wódki Björn, produkowanej przez BZK Alco, zwyciężyła w Art of Packaging 2019 w kategorii Proffesional 2019 Opakowanie Pragnienia. Jurorzy oceniali ponad pół tysiąca projektów, spośród których nagrodzono tylko 24 w różnych kategoriach. Ideą konkursu jest promowanie kreatywności i innowacyjności w branży opakowań na rynku...
15 marca na uroczystej gali wręczenia nagród iF Design Awards produkty firmy Brother zostały wyróżnione aż sześciokrotnie. W uznaniu za wyjątkowe wartości użytkowe i estetyczne nagrodzone zostały m.in. laserowe drukarki z serii L3000 oraz drukarka etykiet P-touch. To już 12. rok z rzędu, kiedy Brother zdobył statuetki w tym prestiżowym konkursie, powiększając całkowitą pulę...
Znamy zwycięzców Art of Packaging 2019. Wielka Gala już za nami
Zakończyła się trzynasta edycja konkursu ART OF PACKAGING odbywającego się pod hasłem NEW GENERATION PACKAGING. Podczas uroczystej Gali, która odbyła się 11 marca w poznańskiej Sali Ziemi, wyłoniono Perłę Wśród Opakowań, a także przyznano wiele innych, prestiżowych nagród i wyróżnień. Jak co roku, Gala była także niebywałą okazją do spotkania dla przedstawicieli...
Już po raz drugi Ekstraklasa została doceniona za oryginalne i innowacyjne prowadzenie kanałów w social mediach. Podczas corocznej Gali Sportu i Biznesu przedstawiciele najpopularniejszej polskiej ligi odebrali Statuetkę DEMES za rok 2018.
Magazyn Campaign przyznał wyróżnienia "Campaign Agency of the Year Awards. Tytuł "EMEA digital Innovation Network of the Year" zdobyła agencja Isobar.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764