logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bunge Polska promuje nowości marki Smakowita

  PR 29.11.2022, przeczytano 319 razy

Bunge Polska, lider rynku w kategorii margaryny i miksy w kubkach*, rusza z kampanią promującą nowe produkty pod marką SmakoWita – pasty z ziaren fasoli. Agencją odpowiedzialną za kreację i media jest FENO.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bunge-polska-promuje-nowosci-marki-smakowita,398175,artykul.html

Smaruj grubo, będzie pysznie” – pod takim hasłem rozpoczęła się właśnie kampania past z ziaren fasoli marki SmakoWita. To już drugi projekt reklamowy, który razem z agencją FENO przygotowała firma Bunge Polska. Po kampanii reklamowej dwóch wariantów tłuszczów roślinnych do smarowania „de Luxe” oraz „Owsiana”, czas na nowe dla marki produkty z kategorii past warzywnych.

- SmakoWita to jedna z najpopularniejszych marek w kategorii tłuszczów roślinnych do smarowania. Konsumenci cenią ją za najwyższą jakość i ciekawe pomysły produktowe, jak „de Luxe” czy „Owsiana”. Nowe produkty – pasty z ziaren fasoli – są smacznym i pożywnym urozmaiceniem kanapek oraz inspiracją do kulinarnych eksperymentów. – mówi Rafał Golec, Group Brand Manager w firmie Bunge Polska.

W ramach kampanii reklamy pojawią się w kanałach digital: w mediach społecznościowych, na platformie YouTube oraz w największych serwisach internetowych. Agencja FENO odpowiada za kreację oraz za planowanie i zakup mediów tej kampanii.

Źródło: FENO

www.feno.pl

Dodatkowe informacje:

*Bunge Polska za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (Food), Sprzedaż wartościowa, w okresie w40 2021 – w39 2022, w kategorii: Żółte tłuszcze, segment: Miksy i margaryny, typ opakowania: Pudełko plastikowe.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowości Epson na Promo Show 2023
Już wkrótce startują targi Promo Show 2023 – tym razem spotkamy się w Warszawie 8 i 9 lutego. W trakcie tegorocznej edycji targów Epson zaprezentuje szerokie portfolio modeli, w tym najnowsze rozwiązania przeznaczone dla producentów reklamy, wydruków fotograficznych czy branży tekstylnej. Nie może tam zabraknąć wszystkich tych, którzy planują...
Panasonic rozszerza ofertę monitorów dotykowych prezentując serię EQ2-PCAP
Wychodząc naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu na intuicyjne technologie współpracy, Panasonic Connect Europe rozszerzył ofertę monitorów dotykowych 4K, prezentując najlepszą w swojej klasie serię EQ2-PCAP. Dzięki sześciu rozmiarom ekranów - od 43 do 86 cali - te wysokiej jakości interaktywne monitory z pojemnościową technologią dotykową sprawiają, że...
Już jutro startuje Promo Show – Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku
Już jutro rozpoczną się Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8 i 9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy.
Fachowiec w… konfesjonale, czyli kolejna odsłona kampanii Atlasa
Atlas wchodzi w kolejną fazę komunikacji związanej z nowym Gruntem NKP. To innowacyjny produkt, który dzięki swoim właściwościom nie kapie, nie chlapie i zapewnia w 100 proc. czystą pracę. Nawiązując do możliwości gruntu, ale także haseł kampanii, firma przygotowała spot, którego akcja dzieje się w… konfesjonale, a głównymi postaciami są Fachowiec...
Medallia wspiera Schneider Electric w zwiększaniu satysfakcji klientów dzięki przekazaniu spersonalizowanych informacji pracownikom w czasie rzeczywistym
Medallia nawiązał współpracę z firmą Schneider Electric, aby zmodernizować proces zbierania, mierzenia i zarządzania satysfakcją klientów. Koncentrując się na uwagach odbiorców, Schneider Electric wdrożył innowacyjne sposoby wspierania działań związanych z ich obsługą oraz satysfakcją poprzez zmianę sposobu postrzegania podróży klienta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764