logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Burda planuje zainwestować w Polsce ponad 250 milionów złotych

  PR 20.04.2021, przeczytano 567 razy

BurdaInternational, która zarządza zagraniczną działalnością firmy mediowo-technologicznej Hubert Burda Media zainwestuje w Polsce ponad 250 milionów zł. Elementem 5-letniej strategii inwestycyjnej jest plan uruchomienia w Rzeszowie E-commerce Excellence Hub, który będzie wspierał międzynarodowy rozwój firmy w obszarach nowych technologii i e-commerce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/burda-planuje-zainwestowac-w-polsce-ponad-250-milionow-zlotych,391124,artykul.html

W ramach szerszej strategii inwestycyjnej w cyfrową przyszłość, BurdaInternational, poprzez swoją polską spółkę Burda Media Polska, przejęła większość udziałów w polskiej firmie Shoko ­­– platformie e-commerce prowadzącej sklep Cocolita.pl. Założyciel firmy, Hubert Górecki oraz zespół menedżerski będą nadal nią zarządzać, a spółka Shoko pozostanie osobnym podmiotem. Transakcja wymaga zgody Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Dzięki tej transakcji, BurdaInternational chce przyspieszyć transformację w kierunku firmy technologicznej i e-commerce, jednocześnie wzmacniając swój biznes konsumencki w Polsce, skupiony na segmentach beauty i lifestyle.

Cocolita.pl jest dynamicznie rozwijającym się biznesem e-commerce z siedzibą w Rzeszowie, który oferuje szerokie portfolio produktów kosmetycznych.

Martin Weiss, prezes zarządu BurdaInternational:

- Polska zawsze była dla nas kluczowym rynkiem, a teraz staje się jeszcze ważniejsza ze względu na nasz 5-letni plan inwestycyjny o wartości ponad 250 milionów zł. Planujemy stworzenie w Rzeszowie E-commerce Excellence Hub, dzięki któremu powstaną nowe, wartościowe miejsca pracy, a Polska stanie się nowym domem dla naszego centrum innowacji. Przejęcie Cocolita.pl otwiera naprawdę ekscytujące perspektywy dalszego rozwoju na rynku konsumenckim w Polsce. Podczas gdy działalność wydawnicza pozostaje ważnym elementem aktywności Burda Media Polska i stanowi integralną część długoletniej rynkowej obecności, ta inwestycja umożliwi przyspieszenie transformacji cyfrowej naszej firmy. Cieszę się na perspektywę współpracy z nowymi kolegami i koleżankami z Cocolita.pl.

Hubert Górecki, założyciel i prezes zarządu Shoko, właściciela Cocolita.pl:

- Bardzo cieszymy się z nowego etapu w rozwoju naszej firmy i z możliwości, jakie do naszego biznesu wnosi BurdaInternational. Mamy ambitne plany rozwoju i pełne wsparcie ze strony naszego nowego partnera. Jego duże doświadczenie w świecie mediów z pewnością odegra kluczową rolę w realizacji naszych planów rozwojowych. Cieszymy się, że możemy przyczynić się do cyfrowej transformacji BurdaInternational.

Źródło: BurdaInternational

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

More Bananas wspierało Grupę Techramps
More Bananas w sierpniu 2023 roku rozpoczęło współpracę z Grupą Techramps - marką specjalizująca się w projektowaniu i budowie skateparków. Agencja odpowiadała za stworzenie strategii komunikacji marki.
Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764