logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Burda przedłużyła umowę na wydawanie Glamour w Polsce

  PR 09.08.2021, przeczytano 459 razy
ilustracjastrzałka

BurdaInternational podpisała umowę z Condé Nast Publications na wydawanie na polskim rynku „Glamour”, multimedialnego brandu lifestyle’owego skierowanego do kobiet. Umowa została zawarta na trzy lata i obowiązuje do końca 2024 r. Jest to kolejna umowa licencyjna pomiędzy Burdą a Condé Nast Publications dotycząca tego pisma.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/burda-przedluzyla-umowe-na-wydawanie-glamour-w%C2%A0polsce,392566,artykul.html

Umowa obejmuje wydawanie miesięcznika i prowadzenie portalu Glamour.pl, a także „Glamour Unicorn”, realizowanego wyłącznie w wersji mobilnej. Każde jego wydanie ma inne hasło przewodnie. W cyfrowych numerach znajdą się nie tylko teksty i rozmowy, ale także wideo i podcasty. Od 2018 r. „Glamour” kieruje redaktor naczelna Katarzyna Dąbrowska.

Glamour” ukazuje się w Polsce od osiemnastu lat, a od 2013 r. wydawany jest przez Burda Media Polska. „Glamour” to multimedialny brand skierowany do świadomych kobiet. Wspiera je w podejmowaniu decyzji, pokazuje jak być niezależną kobietą we współczesnym świecie. Oprócz tematów z dziedziny trendów, mody i urody, porusza takie istotne kwestie społeczne jak ekologia, aktywizm, kariera i zdrowie psychiczne. Motywem przewodnim w pandemicznym 2021 roku jest czułość: wobec siebie, innych i planety.

„Glamour” oferuje przystępne podejście do mody, prezentując trendy dostosowane do potrzeb zróżnicowanej społeczności czytelniczek. „Glamour” od dziesięciu lat jest głównym partnerem medialnym telewizyjnego show „Top Model”, w którym jedną z głównych nagród jest sesja okładkowa magazynu. Z „Glamour” współpracują tacy wybitni fotografowie jak Marcin Tyszka, Zuza Krajewska czy Mateusz Stankiewicz.

„Glamour” konsekwentnie buduje kobiecą społeczność. Organizuje „Dziewczyńskie Spotkania” z ekspertami, podczas których czytelniczki rozmawiają o ważnych kwestiach, takich jak seks, zdrowie psychiczne i psychologia. Ponadto „Glamour’ moderuje na Facebooku grupę „Glamour Girls Club”, która jest bezpieczną przestrzenią do dyskusji czytelniczek i redakcji.

Bardzo cieszymy się z przedłużenia umowy i możliwości rozwoju marki „Glamour” w Polsce. Jest to wyjątkowy produkt mediowy, który idealnie odpowiada potrzebom młodych aspirujących kobiet. Od 2013 r. konsekwentnie rozwijamy markę „Glamour” jako produkt multimedialny i daje nam to niesamowitą satysfakcję, że jako wydawnictwo możemy zaoferować tak wysokiej jakości produkt czytelniczkom i klientom reklamowym” – powiedział Michał Helman, Chief Commercial Officer Burda Media Polska.

Jesteśmy zadowoleni z przedłużenia naszej współpracy z BurdaInternational i wydawania „Glamour” w Polsce. Przez te osiem lat zespół wykazał wielkie zaangażowanie w tworzenie ciekawych treści i ich strony wizualnej. To pomaga wzmocnić pozycję kobiet i buduje społeczność czytelniczek „Glamour” – powiedział Markus Grindel, dyrektor zarządzający globalnym licencjonowaniem marki, Condé Nast.

Źródło: Burda International Polska

Dodatkowe informacje:

Burda Media Polska jest częścią BurdaInternational, która zarządza międzynarodową działalnością firmy technologiczno-mediowej Hubert Burda Media. Koncern prowadzi działalność w 16 krajach. Zatrudnia 2 400 pracowników i posiada 250 marek medialnych. W Polsce BurdaInternational jest obecna od 25 lat. Posiada szerokie portfolio tematyczne ponad 60 produktów dla odbiorców w każdym wieku, w tym magazyny i najnowocześniejsze produkty cyfrowe.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Biuro Reklamy TVP rozpoczyna współpracę z Rakuten TV
Biuro Reklamy TVP i Rakuten TV rozpoczynają współpracę w obszarze sprzedaży reklam przy treściach wideo na platformie streamingowej, łączącej usługi TVOD, AVOD oraz kanały FAST. Umowa brokerska obejmuje sprzedaż czasu reklamowego w środowisku AVOD/FAST.
Euro 2024: TVP udziela licencje na strefy kibica
Telewizja Polska na mocy umowy z Unią Europejskich Związków Piłkarskich (UEFA) stała się jedynym uprawionym podmiotem w kraju do udzielania licencji i zgód na pokazy publiczne wszystkich meczów Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej Mężczyzn UEFA EURO 2024.
Stanowisko TVP nt. finansowania mediów publicznych
Zaostrzający się spór o źródła finansowania mediów publicznych nie powinien przesłaniać trudnej sytuacji, w jakiej znalazła się Telewizja Polska oraz Polskie Radio, a przede wszystkim wszyscy ci, którzy tworzą wspólne media: ich pracownicy, współpracownicy, kontrahenci. Przedłużający się konflikt, w którym budżet mediów publicznych stał się narzędziem politycznej...
Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764