logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bus #tematdlauwagi z powrotem na polskich drogach

  PR 17.09.2021, przeczytano 639 razy
ilustracja

Bus #tematdlauwagi znowu w trasie! Po przerwie spowodowanej pandemią i obostrzeniami reporterzy programu „UWAGA!” ponownie spotkają się z mieszkańcami miast w całej Polsce. A wszystko po to, żeby poznać i przybliżyć kolejne ludzkie, często wstrząsające historie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bus-tematdlauwagi-z-powrotem-na-polskich-drogach,393032,artykul.html

Po nieoczekiwanej przerwie spowodowanej pandemią koronawirusa bus #tematdlauwagi ponownie wyjedzie na polskie ulice. Prowadzący programu „Uwaga!” – Ryszard Cebula, Tomasz Kubat i Zbigniew Łuczyński – spotkają się z mieszkańcami różnych miast i wysłuchają ich historii, poznając problemy, z którymi się borykają. Nie ma wątpliwości, że ostatnie miesiące i obecna sytuacja w kraju wielu ludziom nie ułatwiły życia, a wręcz przeciwnie – utrudniły.

- Cieszymy się na bezpośredni kontakt z widzami. Wiemy, że niektórych historii nie da się łatwo opisać. Nasi dziennikarze postarają się pomóc i wysłuchać każdego tematu, nawet tego najbardziej skomplikowanego. Mamy świadomość, że osobisty kontakt ważny jest tylko nie dla nas, ale również dla Państwa - mówi Aleksandra Rejnowicz, producentka programu „Uwaga!”

- Wiemy, że są sprawy, które ciężko „przeskoczyć” bez pomocy mediów. Jeśli w Waszej okolicy dzieją się rzeczy dla „Uwagi!”, przyjdźcie do nas i opowiedzcie nam o tym. Dedykowany bus #tematdlauwagi, którym przemierzaliśmy Polskę przed pandemią ponownie odwiedzi różne zakątki kraju. Dziennikarze programu będą czekać na spotkanie z Państwem na głównych placach i rynkach, w busie oznaczonym #tematdlauwagi - dodaje Joanna Leszczyńska-Ceglarz, wydawca i szefowa sekcji internetowej „Uwagi!”.

Pierwsze przystanki na mapie Polski, gdzie zatrzyma się bus #tematdlauwagi to Płock, Puławy oraz Ostrołęka. Wkrótce dołączą do nich kolejne miasta, które odwiedzi ekipa programu. O wszystkich widzowie znajdą informacje na stronie oficjalnej programu oraz w mediach społecznościowych „Uwagi!”. Spotkania z lokalną społecznością odbędą się oczywiście z zachowaniem zasad bezpieczeństwa sanitarnego.

Pierwszy raz bus #tematdlauwagi wyjechał w listopadzie 2019 r. Zanim pandemia zamknęła drogi, reporterzy „Uwagi” dotarli do ponad dwudziestu miast, m.in. Ciechanowa, Płońska, Olecka, Oświęcimia, Piotrkowa Trybunalskiego i Katowic. Zawsze niosąc pomoc potrzebującym, w końcu "Uwaga! w Twojej sprawie"!

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764