logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bushmills wysyła fanów na festiwal do Irlandii

  PR 18.04.2013, przeczytano 1045 razy
ilustracjastrzałka

Marka irlandzkiej whiskey Bushmills rusza z akcją specjalną skierowaną do konsumentów. Fani mają szansę wygrać wyjazd do Irlandii na festiwal w destylarni.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bushmills-wysyla-fanow-na-festiwal-do-irlandii,18485,artykul.html

Na Facebook’owym profilu Bushmills w Polsce – B.Brothers ruszył konkurs, w którym zwycięzca wraz z osobą towarzyszącą wygrywa wyjazd na Bushmills Live 2013. Festiwal to dwudniowe święto muzyki, przyjaźni i tradycji w murach zabytkowej destylarni, której tradycja sięga roku 1608. Zgłoszenia przesyłać można do 22 maja. Festiwal odbędzie się w dniach 19-20 czerwca 2013. Gwiazdą Bushmills Live będzie zespół Of Monsters And Men, jeden z najbardziej dynamicznie rozwijających się talentów europejskiej sceny indie. Teledysk do ich singla „Little Talks” przekroczył ilość 50 000 000 odsłon na YouTube i sprzedał się w ponad 3,5 miliona egzemplarzy.

Ich występ wsparty będzie przez lokalne talenty oraz gości specjalnych. W wydarzeniu weźmie udział wyłącznie 500 osób z całego świata. W kameralnych przestrzeniach starej destylarni, której świadectwa działalności sięgają roku 1608 powstała w związku z festiwalem dedykowana scenografia, której autorami są scenografowie popularnego amerykańskiego serialu kręconego w Belfaście.

Bushmills Live to inicjatywa wpisująca się w muzyczną komunikację marki Bushmills, która wspiera artystów których wspólna kariera ma swój początek w przyjaźni. Do tej pory udział w kampanii brali: Bon Iver, Chromeo, Theophilus London, Snow Patrol. Zebrani na tym wyjątkowym wydarzeniu usłyszą muzykę, której wykonywanie wiąże się z prawdziwymi umiejętnościami, w miejscu gdzie rzemiosło produkcji whiskey, sięga kilka stuleci wstecz. Szczegóły i regulamin akcji dostępne w aplikacji konkursowej na Facebook’u: http://www.facebook.com/B.BrothersAndOthers/app_496823867034225

Źródło: Diageo

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764