Marka irlandzkiej whiskey Bushmills rusza z akcją specjalną skierowaną do konsumentów. Fani mają szansę wygrać wyjazd do Irlandii na festiwal w destylarni.
Na Facebook’owym profilu Bushmills w Polsce – B.Brothers ruszył konkurs, w którym zwycięzca wraz z osobą towarzyszącą wygrywa wyjazd na Bushmills Live 2013. Festiwal to dwudniowe święto muzyki, przyjaźni i tradycji w murach zabytkowej destylarni, której tradycja sięga roku 1608. Zgłoszenia przesyłać można do 22 maja. Festiwal odbędzie się w dniach 19-20 czerwca 2013. Gwiazdą Bushmills Live będzie zespół Of Monsters And Men, jeden z najbardziej dynamicznie rozwijających się talentów europejskiej sceny indie. Teledysk do ich singla „Little Talks” przekroczył ilość 50 000 000 odsłon na YouTube i sprzedał się w ponad 3,5 miliona egzemplarzy.
Ich występ wsparty będzie przez lokalne talenty oraz gości specjalnych. W wydarzeniu weźmie udział wyłącznie 500 osób z całego świata. W kameralnych przestrzeniach starej destylarni, której świadectwa działalności sięgają roku 1608 powstała w związku z festiwalem dedykowana scenografia, której autorami są scenografowie popularnego amerykańskiego serialu kręconego w Belfaście.
Bushmills Live to inicjatywa wpisująca się w muzyczną komunikację marki Bushmills, która wspiera artystów których wspólna kariera ma swój początek w przyjaźni. Do tej pory udział w kampanii brali: Bon Iver, Chromeo, Theophilus London, Snow Patrol. Zebrani na tym wyjątkowym wydarzeniu usłyszą muzykę, której wykonywanie wiąże się z prawdziwymi umiejętnościami, w miejscu gdzie rzemiosło produkcji whiskey, sięga kilka stuleci wstecz. Szczegóły i regulamin akcji dostępne w aplikacji konkursowej na Facebook’u: http://www.facebook.com/B.BrothersAndOthers/app_496823867034225
Źródło: Diageo