logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Business and Science Poland nowym klientem Partner of Promotion

  PR 04.02.2020, przeczytano 251 razy

Agencja Partner of Promotion zajmie się obsługą public relations Business and Science Poland – Związku Pracodawców, którego misją jest wspieranie polskich przedsiębiorców i nauki w Europie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/business-and-science-poland-nowym-klientem-partner-of-promotion,385548,artykul.html

Do zadań agencji należeć będzie bieżąca obsługa BSP w zakresie public relations, w tym m.in.: prowadzenie biura prasowego i wsparcie Związku w aktywnościach w social mediach oraz doradztwo strategiczne.

Business and Science Poland działa przede wszystkim w Brukseli, gdzie na co dzień dba o interesy polskich firm i osiągnięć naukowych, promując polską gospodarkę na arenie unijnej. Jednym z głównych celów organizacji jest zwiększanie świadomości europejskich decydentów na temat polskiego biznesu, jego potrzeb i atutów.

Źródło: Partner of Promotion

www.partnersi.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764