logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Business Consulting obchodzi 30. urodziny

  PR 28.02.2018, przeczytano 561 razy

Historia firmy zaczęła się w latach 1988–1989, a powstaniu firmy towarzyszyły wielkie przemiany ustrojowe w Polsce. Business Consulting doradzał biznesowi w procesie transformacji rynkowej i był jednym z pionierów wdrażania nowoczesnych zasad marketingu w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/business-consulting-obchodzi-30.-urodziny,35610,artykul.html

Już w 1989 roku poza doradztwem zaproponował swoim  klientom realizację skutecznych kampanii promocyjnych. Pod marką Media Miejskie - BC stał się firmą oferującą kompleksowe reklamy, w tym, w przestrzeni OOH i specjalistą w dziedzinie reklam tranzytowych, początkując tę formę reklam w Polsce. Firma jest właścicielem sieci citylightów w Krakowie, GOP-ie i Bielsku-Białej. Realizuje także dla Klientów projekty z wykorzystaniem działań niestandardowych.

Agencja Komunikacji Marketingowej, kolejna marka BC, realizowała  duże projekty - między innymi: międzynarodową kampanię w trakcie Essen - Europäische Kulturhauptstadt 2010 „Guck mal - Schlesien!”, międzynarodową, trzyletnią kampanię Województwa Dolnośląskiego: „To je vyborne! Das ist super! – Dolny Śląsk”, a za realizację Industriady Business Consulting otrzymał Golden Arrow 2013.

W okresie  30 lat Business Consulting pracował dla prawie 3 tysięcy Klientów, z którymi zrealizował ponad 10 tysięcy projektów.

Business Consulting angażuje się w różnorodne akcje społeczne. Od wielu lat, konsekwentnie prowadzona jest  kampania „Prowadzę – Jestem Trzeźwy”.

Źródło: Media Miejskie

www.mediamiejskie.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764