logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Business Insider Polska liderem na rynku wśród serwisów o biznesie

  PR 05.03.2021, przeczytano 269 razy

Według najnowszych wyników Mediapanelu, Business Insider Polska odwiedziło 8,74 mln internautów, co w lutym dało mu pozycję lidera wśród serwisów o tematyce biznesowo-finansowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/business-insider-polska-liderem-na-rynku-wsrod-serwisow-o-biznesie,390495,artykul.html

Serwis BI.pl po raz pierwszy został liderem w kategorii Biznes, finanse, prawo.

– Startowaliśmy równo od zera. Dziś mamy blisko 9 milionów powodów do podziękowań. To zobowiązuje i dopinguje do rzetelnego dziennikarstwa w każdym kolejnym dniu. Po 5 latach widać wyraźnie, że Polacy cenią jasny, merytoryczny sposób informowania o zjawiskach zachodzących na rynkach kapitałowych, w gospodarce, biznesie i finansach osobistych. Dziękujemy za zaufanie – mówi Mikołaj Kunica, redaktor naczelny Business Insider Polska.

W lutym Business Insider wyprzedził Money.pl o 292 tys. użytkowników, co względem stycznia br. daje znaczącą różnicę, która wówczas wynosiła 625 tys. RU na korzyść konkurenta. Trzecie miejsce zajmuje rp.pl z 4,99 mln użytkowników, na czwartym miejscu znalazły się serwisy ekonomiczne w domenie gazeta.pl z 4,78 mln RU, a na piątym serwisy domeny bankier.pl z 4,18 mln użytkowników.

Business Insider osiągnął w lutym najlepsze wyniki w zasięgu na platformie mobile. 8,1 mln użytkowników odwiedziło serwis na urządzeniach mobilnych.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

Dodatkowe informacje:

Dane: Mediapanel, luty 2021

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764