logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Business Insider Polska prezentuje Business Insider Magazine

  PR 30.12.2019, przeczytano 520 razy

Business Insider Polska wprowadza nowy projekt redakcyjny – Business Insider Magazine, wydawany w formie cyfrowego magazynu o charakterze premium, w którym znajdują się unikalne i inspirujące treści z różnych obszarów dotyczących biznesu. W pierwszym wydaniu opublikowano m.in. rozmowę z Tomaszem Bagińskim oraz artykuł o planach Platige Image – producenta serialu Wiedźmin. Magazyn będzie się ukazywać w ostatni weekend każdego miesiąca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/business-insider-polska-prezentuje-business-insider-magazine,385210,artykul.html

W Business Insider Magazine czytelnicy mogą znaleźć wywiady, analizy, case-studies, success stories, fragmenty książek, czy gościnne teksty od uznanych i cenionych autorów oraz specjalistów ze świata biznesu i nowych technologii. W magazynie znajdą się również tłumaczenia najciekawszych artykułów pochodzących z Business Insider Prime. Każde wydanie będzie otwierać wywiad z cyklu „Leader of now”, który będzie poświęcony ludziom sukcesu, mogącymi pochwalić się osiągnięciami związanymi z innowacjami technologicznymi, oryginalnymi modelami biznesowymi czy działaniami z obszaru działalności CSR.

W pierwszym numerze opublikowano między innymi: wywiad z Tomaszem Bagińskim (Platige Image), materiał o rozwoju Platige Image i segmentu, w którym działają, a także tekst Norberta Biedrzyckiego (Microsoft) o płatnościach przyszłości.

– W Business Insider Magazine chcemy oderwać się od codziennej pogoni za newsem. Zatrzymać na chwilę dłużej. Pozwolić sobie samym, ale przede wszystkim naszym czytelnikom na spokojną i pełniejszą analizę najciekawszych zjawisk otaczającego nas świata biznesu i gospodarki. To w Magazynie mogą pojawić się nieoczywiste pytania i nadzwyczajne odpowiedzi. Ludzie i zjawiska, obserwowane przez naszych dziennikarzy pod niecodziennym kątem. Ukazane niejako na nowo z perspektywy dalekiej od tej, którą narzuca narracja everyday business – mówi Mikołaj Kunica, redaktor naczelny Business Insider Polska.

Ponadto projekt charakteryzuje się odróżniającą go od reszty portalu Business Insider Polska oprawą graficzną oraz przypominającą magazyn drukowany formułą i układem treści. Dostęp do magazynu jest darmowy.

Partnerem pierwszego numeru magazynu jest W.Kruk.

  • Pierwszy numer Business Insider Magazine można znaleźć TUTAJ

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764