logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Business intelligence & Data Engineering w Pathfinder 23

  PR 23.07.2020, przeczytano 782 razy
ilustracja
Brian Ludwicki

W Pathfinder 23 wystartował nowy dział – BUSINESS INTELLIGENCE & DATA ENGINEERING. Na czele zespołu analitycznego, skupionego na efektywnym wykorzystaniu danych klientów agencji, stanął Brian Ludwicki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/business-intelligence-and-data-engineering-w-pathfinder-23,387872,artykul.html

W świecie e-commerce firmy działają w przestrzeni pełnej danych, których nie można zrozumieć bez zaawansowanych narzędzi analitycznych i specjalistycznych metod ich gromadzenia. By pomóc klientom sprostać temu wyzwaniu, Pathfinder 23 utworzył na swoim pokładzie nowy zespół — BUSINESS INTELLIGENCE & DATA ENGINEERING. Dzięki algorytmom uczenia maszynowego i technikom wizualizacji danych nowopowstały dział Pathfinder 23, zajmie się przekładaniem złożonych informacji na jasne i przydatne źródła wiedzy dla swoich klientów. Agencja od kilku lat aktywnie angażuje się w różnorodne projekty analityczne związane z e-commerce. Kierując się w działaniach analizą danych, zespół BI&DE będzie odpowiedzialny za tworzenie dedykowanych, elastycznych rozwiązań wspomagających klientów w zbieraniu i przetwarzaniu danych, a finalnie efektywnym wykorzystaniu płynących z nich wniosków.

W strukturach agencji Brian Ludwicki awansował na Head of Business Intelligence & Data Engineering Team.

- Specyfiką e-commerce jest to, że analityk ma do czynienia ze znacznie większą ilością danych niż w tradycyjnych sklepach.   Mało kto jednak wie, jak je wykorzystać w praktyce. Tymczasem umiejętne zastosowanie machine learning i automatyzacji do analizy danych o preferencjach i zachowaniach konsumentów jest punktem wyjścia do budowy skutecznych strategii sprzedaży online. Pathfinder 23 zbudował już wiele zautomatyzowanych rozwiązań E2E, które w istotnym stopniu wspierają proces decyzyjny i budują przewagę konkurencyjną obsługiwanych przez nas marek. Stąd pomysł, aby taką usługę wprowadzić do regularnej oferty i rozwijać ją w ramach eksperckiego zespołu. - komentuje Tomasz Waligóra, Executive Vice President – Strategy & Innovation, do którego bezpośrednio będzie raportował Brian Ludwicki.

Business intelligence & Data Engineering Team w Pathfinder 23, to kolejny krok kompleksowego podejścia do e-commerce, które oferuje agencja, należąca do Brand New Galaxy.

Źródło: Brand New Galaxy

www.brandnewgalaxy.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Żywiec Zdrój w kampanii wizerunkowej o osiągnięciu neutralności plastikowej
Trwa kampania "Z natury dla natury" Żywiec Zdrój (Danone). Marka kolejny raz podejmuje temat neutralności plastikowej. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami. VMLY&R odpowiada za koncept, kreację oraz działania w Internecie.
Agencja Space Cat Industries powstała, by pomagać markom w komunikacji z Pokoleniem Z. Misją firmy jest ciągła eksploracja nowych trendów i poszukiwanie wartości w nieustannie zmieniającym się digitalowym uniwersum. Space Cat Industries specjalizuje się w TikTok marketingu, współpracy z influencerami, produkcji audio i short video oraz TikTok Adsach.
Podsumowanie kampanii „Moc Polskich Warzyw” w 2022 roku
Biuro prasowe kampanii „Moc Polskich Warzyw” opublikowało podsumowanie ubiegłego roku. Rezultaty znacznie przewyższyły oczekiwania. Prowadzony od kilku lat projekt ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia i zrównoważonej diety opartej na polskich warzywach sezonowych.

Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Pierwszy z nich właśnie trafił do sieci Biedronka, a pod koniec lutego obydwa produkty będą już dostępne w...
Wyświetlacze LG na targach ISE 2023 pod hasłem „Life, Be Bloomed”
Zaawansowane wyświetlacze LG, w tym ekran Micro LED 8K, prezentowane są na interaktywnej wystawie wraz z wciągającą sztuką multimedialną i cyfrowymi przestrzeniami dla różnych branż
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764