logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Businessclick przenosi dział sprzedaży do WP

  PR 25.01.2019, przeczytano 304 razy

Wirtualna Polska i BusinessClick wzmacniają siły sprzedażowe w ofercie performance. Klienci zyskają dostęp do 98% zasięgu wśród polskich internautów oraz możliwość realizowania kampanii poza WP. We wspólnej ofercie pojawiły się także nowe produkty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/businessclick-przenosi-dzial-sprzedazy-do-wp,380947,artykul.html

Dział sprzedaży BusinessClick, który dotychczas oferował efektywnościowe działania reklamowe, został włączony do zespołu Wirtualnej Polski. Będzie pełnił funkcję doradczą w obszarze performance, zapewni prowadzenie kampanii na powierzchniach WP Media oraz wydawców zewnętrznych. Połączenie pozwala na wykorzystanie jednego systemu emisyjnego i danych o użytkownikach dostępnych w ramach holdingu Wirtualnej Polski. Klienci zamawiający kampanie performance zrealizują je z jednym dedykowanym zespołem sprzedażowym WP. Zyskają także dostęp do 98% zasięgu wśród polskich internautów i jednej z największych baz mailingowych w Polsce*.

– Połączenie działań sprzedażowych BusinessClick z WP to integracja najważniejszych elementów oferty performance. Wiedza o użytkownikach, również tych z branży e-commerce, dopasowane produkty i dostęp do zewnętrznego inventory pozwalają dotrzeć do idealnie dobranej grupy docelowej w najlepszym momencie. Połączenie oferty to odpowiedź na potrzeby naszych Klientów – mówi Beata Szczepańska, dyrektor sprzedaży performance w BusinessClick i Wirtualnej Polsce.

Po połączeniu w ofercie znalazło się więcej formatów performance, które wspomagają decyzje konsumentów. Należą do nich m.in. kreacje  tekstowo-graficzne, które charakteryzują się największym zasięgiem wielokanałowym (cross-device) i skracają czas potrzebny do startu kampanii. Zmiany objęły również raportowanie. Poszerzono informacje dotyczące konwersji wspomaganych i atrybucji. Wszystkie działania standardowo rozliczane będą w modelach efektywnościowych.

– Włączone do oferty produkty BusinessClick podnoszą konwersję i zwiększają zasięg prowadzonych działań retargetingowych w kanałach display, mailing, social i SMS. Nowe narzędzia pozwalają nam celniej docierać do użytkownika na urządzeniu mobilnym oraz raportować konwersję finalizowaną na desktopie – mówi Marcin Czeczot, dyrektor ds. performance w BusinessClick i Wirtualnej Polsce.

BusinessClick to sieć specjalizująca się w precyzyjnej emisji reklam, która w portfolio Grupy WP znajduje się od 2014 roku. W ciągu 2018 roku zespół zrealizował 1300 kampanii performance dla ponad 270 klientów. Zmiany nie obejmują pozostałych działów BusinessClick, w tym zespołów współpracujących z wydawcami i partnerami zewnętrznymi.

Źródło: Wirtualna Polska S.A.

www.wp.pl

Dodatkowe informacje:

*Własne opracowanie na podstawie Badania Gemius/PBI, grudzień 2018

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764