logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Businessclick przenosi dział sprzedaży do WP

  PR 28.01.2019, przeczytano 321 razy

Wirtualna Polska i BusinessClick wzmacniają siły sprzedażowe w ofercie performance. Klienci zyskają dostęp do 98% zasięgu wśród polskich internautów oraz możliwość realizowania kampanii poza WP. We wspólnej ofercie pojawiły się także nowe produkty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/businessclick-przenosi-dzial-sprzedazy-do-wp,380975,artykul.html

Dział sprzedaży BusinessClick, który dotychczas oferował efektywnościowe działania reklamowe, został włączony do zespołu Wirtualnej Polski. Będzie pełnił funkcję doradczą w obszarze performance, zapewni prowadzenie kampanii na powierzchniach WP Media oraz wydawców zewnętrznych. Połączenie pozwala na wykorzystanie jednego systemu emisyjnego i danych o użytkownikach dostępnych w ramach holdingu Wirtualnej Polski. Klienci zamawiający kampanie performance zrealizują je z jednym dedykowanym zespołem sprzedażowym WP. Zyskają także dostęp do 98% zasięgu wśród polskich internautów i jednej z największych baz mailingowych w Polsce*.

– Połączenie działań sprzedażowych BusinessClick z WP to integracja najważniejszych elementów oferty performance. Wiedza o użytkownikach, również tych z branży e-commerce, dopasowane produkty i dostęp do zewnętrznego inventory pozwalają dotrzeć do idealnie dobranej grupy docelowej w najlepszym momencie. Połączenie oferty to odpowiedź na potrzeby naszych Klientów – mówi Beata Szczepańska, dyrektor sprzedaży performance w BusinessClick i Wirtualnej Polsce.

Po połączeniu w ofercie znalazło się więcej formatów performance, które wspomagają decyzje konsumentów. Należą do nich m.in. kreacje  tekstowo-graficzne, które charakteryzują się największym zasięgiem wielokanałowym (cross-device) i skracają czas potrzebny do startu kampanii. Zmiany objęły również raportowanie. Poszerzono informacje dotyczące konwersji wspomaganych i atrybucji. Wszystkie działania standardowo rozliczane będą w modelach efektywnościowych.

– Włączone do oferty produkty BusinessClick podnoszą konwersję i zwiększają zasięg prowadzonych działań retargetingowych w kanałach display, mailing, social i SMS. Nowe narzędzia pozwalają nam celniej docierać do użytkownika na urządzeniu mobilnym oraz raportować konwersję finalizowaną na desktopie – mówi Marcin Czeczot, dyrektor ds. performance w BusinessClick i Wirtualnej Polsce.

BusinessClick to sieć specjalizująca się w precyzyjnej emisji reklam, która w portfolio Grupy WP znajduje się od 2014 roku. W ciągu 2018 roku zespół zrealizował 1300 kampanii performance dla ponad 270 klientów. Zmiany nie obejmują pozostałych działów BusinessClick, w tym zespołów współpracujących z wydawcami i partnerami zewnętrznymi.

Źródło: Wirtualna Polska Media SA

www.wp.pl

Dodatkowe informacje:

*Własne opracowanie na podstawie Badania Gemius/PBI, grudzień 2018

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764