logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Butelka Björn nominowana w konkursie Art of Packaging 2019

  PR 05.03.2019, przeczytano 664 razy
ilustracjastrzałka

Butelka wódki Björn, produkowanej przez BZK Alco, została nominowana w Art of Packaging 2019 w kategorii Pragnienia. Ideą konkursu jest promowanie kreatywności i innowacyjności w branży opakowań na rynku polskim i zagranicznym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/butelka-bj%C3%B6rn-nominowana-w-konkursie-art-of-packaging-2019,381501,artykul.html

Opakowanie wódki czystej Björn jest nowoczesne, designerskie i zdecydowanie wyróżnia się wśród innych produktów w swojej kategorii. Butelka pokryta jest literniczą teksturą zainspirowaną wyglądem run ciosanych w kamieniu. Opowiada historię króla Wikingów, a aby ją odczytać trzeba kilkukrotnie obrócić produkt. Doskonale komunikuje moc trunku i jego aksamitny smak. Wódka dostępna jest w dwóch wersjach, w czarnej butelce oraz matowo-białej.

– Design butelki Björn jest innowacyjny, nowoczesny i niepowtarzalny. Idealnie wpisuje się w światowe trendy we wzornictwie – mówi Andrzej Zalewski, Dyrektor Marketingu BZK Alco. – To bardzo wyrazisty produkt, zdecydowanie wyróżnia się na sklepowej półce, podobnie jak trunek, który zawiera butelka. Mocny, aksamitny smak zawdzięcza siedmiokrotnej destylacji, dzięki czemu wytwarzany alkohol jest krystalicznie czysty, bez żadnych zanieczyszczeń chemicznych  – dodaje.  

Projekt butelki był wzorniczym wyzwaniem. Prosty przekaz musiał połączyć w sobie silny koncept marki i równocześnie wyróżnić się wśród konkurencyjnych produktów branży spirytusowej.

– Wdrożenie butelki wymagało niezwykłej precyzji od projektantów i inżynierów – mówi projektantka butelki Magdalena Jabłońska ze studia Spiritus Movens. – Trzeba było przemyśleć każdy, nawet najmniejszy element opakowania. Ważny był każdy detal, w tym nawet długość pojedynczego słowa w tekście opasującym opakowanie. W grawerowanej powierzchni nie mogło zabraknąć płaskich miejsc na kod paskowy oraz etykiety.

Konkurs Art of Packaking, organizowany od 2006 r. przez European Media Group, wydawcę m.in. branżowego miesięcznika Packaging Polaka, promuje branżę nowoczesnego przemysłu opakowań, innowacyjność i kreatywność na rynku, zarówno polskim, jak i zagranicznym. Jury szczególną uwagę zwraca na rozwiązania funkcjonalne, będące zarazem twórcze, designerskie, o wyjątkowej formie.

Źródło: BZK Alco

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Konkurs na plakat Festiwalu Miasto Słowa
W tym roku Nagroda Literacka Gdynia obchodzi swoje 15 lecie. Z tej okazji świętujemy. Na towarzyszącym nagrodzie festiwalu Miasto Słowa będziemy starali się uchwycić i przeżyć raz jaszcze najważniejsze momenty w literaturze dwudziestego pierwszego wieku. Chcielibyśmy, żeby dopełnieniem tych festiwalowych spotkań i rozmów była...
Statuetki w miedzynarodowym konkursie Zoomart 2020 rozdane
Jury Festiwalu i Konkursu kalendarzy ZoomArt 2020 ogłosiło laureatów konkursu w różnych kategoriach.
Drukarka termotransferowa DTG Oki Pro9541WT A3+ zdobyła dwie nagrody
Niedawno wprowadzona przez firmę OKI Europe 5-kolorowa cyfrowa drukarka termotransferowa Pro9541WT zdobyła dwie nagrody branżowe. Drukarka otrzymała nagrodę Office Oscar magazynu OEN oraz nagrodę Editor's Choice Award czasopisma Print IT Reseller za innowacyjne funkcje i wartość, którymi może wzbogacić korzystające z niej firmy.
Firma Oppo objęła prowadzenie w ogólnoświatowym konkursie Semeval
Firma OPPO poinformowała o kolejnym ważnym osiągnięciu w dziedzinie badań nad sztuczną inteligencją. Podczas niedawno zakończonego międzynarodowego konkursu analizy semantycznej International Workshop on Semantic Evaluation (SemEval-2020), firma OPPO zajęła pierwsze miejsce w analizie nastrojów w tekście z mediów społecznościowych z kodem mieszanym, w połączeniu...
W marcu 2020 roku w Madrycie, podczas pierwszej edycji konkursu „CEO Roku” organizowanej przez organizację Club CEO, Miguel Ángel Rodríguez Caveda, Prezes Agencji 3AW w Hiszpanii oraz międzynarodowej sieci 3AW Network, wyróżniony został tytułem „Prezesa Roku”, m.in. w dowód uznania za swoje zasługi na rzecz międzynarodowej ekspansji. Polska agencja LoveBrands Relations do...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764