logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Butelka Björn nominowana w konkursie Art of Packaging 2019

  PR 05.03.2019, przeczytano 641 razy
ilustracjastrzałka

Butelka wódki Björn, produkowanej przez BZK Alco, została nominowana w Art of Packaging 2019 w kategorii Pragnienia. Ideą konkursu jest promowanie kreatywności i innowacyjności w branży opakowań na rynku polskim i zagranicznym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/butelka-bj%C3%B6rn-nominowana-w-konkursie-art-of-packaging-2019,381501,artykul.html

Opakowanie wódki czystej Björn jest nowoczesne, designerskie i zdecydowanie wyróżnia się wśród innych produktów w swojej kategorii. Butelka pokryta jest literniczą teksturą zainspirowaną wyglądem run ciosanych w kamieniu. Opowiada historię króla Wikingów, a aby ją odczytać trzeba kilkukrotnie obrócić produkt. Doskonale komunikuje moc trunku i jego aksamitny smak. Wódka dostępna jest w dwóch wersjach, w czarnej butelce oraz matowo-białej.

– Design butelki Björn jest innowacyjny, nowoczesny i niepowtarzalny. Idealnie wpisuje się w światowe trendy we wzornictwie – mówi Andrzej Zalewski, Dyrektor Marketingu BZK Alco. – To bardzo wyrazisty produkt, zdecydowanie wyróżnia się na sklepowej półce, podobnie jak trunek, który zawiera butelka. Mocny, aksamitny smak zawdzięcza siedmiokrotnej destylacji, dzięki czemu wytwarzany alkohol jest krystalicznie czysty, bez żadnych zanieczyszczeń chemicznych  – dodaje.  

Projekt butelki był wzorniczym wyzwaniem. Prosty przekaz musiał połączyć w sobie silny koncept marki i równocześnie wyróżnić się wśród konkurencyjnych produktów branży spirytusowej.

– Wdrożenie butelki wymagało niezwykłej precyzji od projektantów i inżynierów – mówi projektantka butelki Magdalena Jabłońska ze studia Spiritus Movens. – Trzeba było przemyśleć każdy, nawet najmniejszy element opakowania. Ważny był każdy detal, w tym nawet długość pojedynczego słowa w tekście opasującym opakowanie. W grawerowanej powierzchni nie mogło zabraknąć płaskich miejsc na kod paskowy oraz etykiety.

Konkurs Art of Packaking, organizowany od 2006 r. przez European Media Group, wydawcę m.in. branżowego miesięcznika Packaging Polaka, promuje branżę nowoczesnego przemysłu opakowań, innowacyjność i kreatywność na rynku, zarówno polskim, jak i zagranicznym. Jury szczególną uwagę zwraca na rozwiązania funkcjonalne, będące zarazem twórcze, designerskie, o wyjątkowej formie.

Źródło: BZK Alco

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Cover awArts 2019 - znamy zwycięzców!
Już po raz siódmy wybrane zostały najlepsze okładki i oprawy polskich płyt w ramach konkursu Cover awArts. Na finalne zestawienie złożyło się 52.597 głosów internautów oraz praca 52-osobowego jury. W jego skład weszli artyści sztuk wizualnych (fotografowie, malarze, graficy), ludzie piszący o kulturze i sztuce...
European Content Awards: aż 6 nominacji dla wrocławskiej agencji Elephate
W pierwszej edycji European Content Awards agencja content marketingowa Elephate z Wrocławia może liczyć aż na sześć statuetek. Wyniki konkursu poznamy 27 lutego na uroczystej gali w Krakowie.
Mistrzowie świetlnych kadrów wybrani
Za nami 11. edycja konkursu „Świeć się z Energą”. Ta akcja to nie tylko plebiscyt najpiękniej oświetlonych polskich miast i pomoc potrzebującym. To także niesamowity konkurs fotograficzny. W tegorocznej edycji miłośnicy fotografii przesłali aż 1957 zdjęć! Już wiadomo, w czyje ręce trafią nagrody.
Świeć się z Energą - Zamość i Rzeszów na podium
Świetlna przemiana Zamościa i Rzeszowa jakie przygotowała firma Multidekor zdobyły uznanie publiczności i znalazły się na podium konkursu na najpiękniej rozświetlone miasto. Co sprawiło, że iluminacje Zamościa i Rzeszowa tak zachwyciły internautów?
Konkurs na gadżety promocyjne dla Bydgoszczy
Miasto Bydgoszcz zaprasza do udziału w konkursie na projekt linii gadżetów promocyjnych Bydgoszczy. Na prace konkursowe czekamy do 28 lutego 2020 roku. Autor zwycięskiej koncepcji otrzyma nagrodę finansową.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764