logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Buzz z akcją influencer marketingu dla Tchibo Cafissimo

  PR 21.12.2016, przeczytano 690 razy

Agencja Buzz, właściciel platformy Rekomenduj.to rozszerza zakres działań platformy o współpracę z Influencerami. Serwis Rekomenduj.to został rozbudowany o możliwość zautomatyzowanego projektowania akcji we współpracy z popularnymi użytkownikami portali społecznościowych. Dzięki temu platforma jako pierwsze w Polsce daje możliwość realizacji zarówno kampanii marketingu rekomendacji ukierunkowanych na product seeding jak i akcji w zakresie influencer marketingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/buzz-z-akcja-influencer-marketingu-dla-tchibo-cafissimo,30925,artykul.html

Pierwszą kampanią, w której Rekomenduj.to zaprosiło do współpracy Influencerów jest kampania realizowana dla Tchibo pod hasłem "Zakochani w Cafissimo". Akcja ma na celu promocję różnych odmian kapsułek Tchibo Cafissimo. Ambasadorzy otrzymali paczki z ekspresem oraz zestawem kapsułek. W ramach kampanii dzielą się informacją o produkcie ze znajomymi zarówno online jak i offline. Rekomenduj.to angażuje ich w działania w social media budując rozgłos wokół produktów Cafissimo. Kampania rozbudowana jest o konkurs konsumencki na stronie www.zakochaniwcafissimo.pl. Szacowany zasięg akcji to 2 500 000 kontaktów z marką.

- Influencerzy w obecnych czasach stali się nowym kanałem komunikacji marki z konsumentami. W dobie kiedy tradycyjne formy reklamy tracą na wiarygodności znaczenie influencer marketingu rośnie. Chcąc wykorzystać tę siłę zdecydowaliśmy się przy współpracy z Buzz Media zaprosić do projektu 400 influencerów. Dzięki odpowiednim ich doborze nasze działania zostały stargetowanie na grupę docelową marki Tchibo CafissimoPaweł Dąbrowa kierownik projektu ze strony Tchibo.

Portal Rekomenduj.to niedawno uruchomił odświeżoną wersję platformy. Wraz ze startem nowej wersji strony internetowej premierę miała także aplikacja mobilna. W ramach nowej wersji portalu Rekomenduj.to, obok kampanii opartych na udostępnianiu produktu influencerom (tzw. product seeding), będą prowadzone także akcje skupione na budowaniu zasięgu online wokół usług i produktów.

Źródło: Buzz

www.buzzmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764