logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BUZZcenter przystąpił do IAB Polska

  PR 14.09.2024, przeczytano 321 razy
ilustracja

Do grona firm członkowskich IAB Polska przystąpił BUZZcenter.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/buzzcenter-przystapil-do-iab-polska,405678,artykul.html

BUZZcenter to jedna z pierwszych firm na rynku, która działa w obszarze AI dla biznesu, wdrażając innowacyjne rozwiązania i edukując rynek. Firma specjalizuje się w wykorzystaniu sztucznej inteligencji do tworzenia zaawansowanych strategii, które pomagają przedsiębiorstwom przekształcać się cyfrowo, poprawiając efektywność operacyjną. BUZZcenter wdraża rozwiązania oparte o AI, a także prowadzi szereg szkoleń otwartych i dedykowanych dla firm w zakresie AI i rozwiązań cyfrowych. Dzięki swojemu podejściu, BUZZcenter nieustannie wyznacza nowe standardy w cyfrowym świecie biznesu.

Dołączenie BUZZcenter do IAB Polska to dla nas świetna okazja, aby łączyć świat marketingu z najnowszymi technologiami. AI jest dziś kluczowym obszarem dla biznesów, które chcą budować swoją przewagę konkurencyjną. Jako współtwórca BUZZcenter i Head of AI w firmie, jestem dumny, że możemy współpracować nad budowaniem standardów AI oraz dzielić się najlepszymi praktykami na rynku. Dotychczas przeszkoliliśmy na żywo ponad 5100 osób z obszaru i wdrożyliśmy ponad 40 rozwiązań AI w firmach. Tym doświadczeniem chcemy dzielić się w ramach struktur IAB Polska. Wdrażając rozwiązania AI, firmy mogą usprawniać swoje działania operacyjne, przyspieszać procesy i generować oszczędności. Wierzę, że nasze innowacyjne podejście przyczyni się do rozwoju całej branży, pokazując, jak skutecznie integrować AI z marketingiem, aby tworzyć nowe, efektywne strategie biznesowe. – mówi Radosław Mechło, Head of AI, współtwórca BUZZcenter

W strukturach IAB Polska jest obecnie zrzeszonych około 250 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

HP Print AI - również dla dużego formatu
Podczas wydarzenia HP Imagine firma HP zaprezentowała HP Print AI, inteligentne środowisko drukowania1 stworzone z myślą o zmianie sposobu, w jaki drukujemy. Funkcje HP Print AI ułatwiają drukowanie i konfigurowanie sprzętu. Pierwsza funkcja – Perfect Output – poprawia jakość i wygląd wydruków - jest już dostępna w wersji beta. HP...
Kerris z nowym projektem digital dla the:protocol
Agencja KERRIS, odpowiedzialna za kompleksową obsługę mediów społecznościowych platformy rekrutacyjnej theprotocol.it, należącej do Grupy Pracuj i skierowanej do specjalistów IT & tech, rozpoczęła nowy projekt contentowy mający na celu zwiększenie rozpoznawalności marki oraz zaangażowanie specjalistów z sektora IT i technologii.
Life in Pink: Zara Larsson twarzą kampanii słuchawek Sony
Aby podkreślić symbiotyczny związek dźwięku ze stylem, firma Sony rozpoczyna kampanię „Life in Pink”, promującą nagradzane słuchawki z systemem redukcji hałasu WH-1000XM5 w nowej wersji kolorystycznej „Smoky Pink”. Twarzą tej kampanii jest piosenkarka, autorka tekstów i ikona stylu Zara Larsson („Symphony”,...
Festiwalu Kinomural zbliża się we Wrocławiu
Sztuka, która zmienia miasto w galerię - tak jednym zdaniem można określić Kinomural. Podczas tego wydarzenia, 19 i 20 października, wrocławskie kamienice po raz kolejny przemienią się w wielkoformatowe ekrany, na których zaprezentowane zostaną prace artystów i artystek sztuki nowych mediów z całego świata.
Agencja Assembly otwiera dział medialny w Polsce
Assembly, międzynarodowa agencja medialna działająca w oparciu o model omnichannel należąca do Stagwell (STGW), ogłosiła dalsze inwestycje w działalność w Polsce oraz otwarcie nowego działu medialnego. Nowy dział wzmocni zintegrowaną ofertę Assembly z zakresu mediów i e-handlu w Europie Środkowej i Wschodniej, co pozwoli agencji sprostać rosnącym potrzebom...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764