logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BUZZcenter w IAB Polska

  PR 27.08.2024, przeczytano 486 razy
ilustracja

BUZZcenter, wiodący dostawca rozwiązań z zakresu AI dla sektora prywatnego dołączył do grona ponad 230 firm członkowskich IAB Polska – organizacji zrzeszającej kluczowych graczy branży internetowej. Ten krok jest częścią strategii firmy i zakłada edukację, aktywne uczestnictwo oraz zaangażowanie w kształtowanie standardów, jak również dobrych praktyk związanych z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w biznesie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/buzzcenter-w-iab-polska,405447,artykul.html

Spółka od lat specjalizuje się w łączeniu edukacji z wdrażaniem innowacyjnych rozwiązań AI w procesach biznesowych. Dzięki zdobytemu doświadczeniu BUZZcenter stał się istotnym partnerem dla przedsiębiorstw, które pragną zwiększyć swoją konkurencyjność na rynku. Współpraca z licznymi firmami pozwoliła na wypracowanie skutecznych metod integracji sztucznej inteligencji, które znacząco usprawniają operacje biznesowe i przyspieszają realizację strategicznych celów.

Dołączenie BUZZcenter do IAB Polska to dla nas świetna okazja, aby łączyć świat marketingu z nowymi technologiami. Sztuczna inteligencja jest dziś kluczowym obszarem dla firm, które chcą budować swoją przewagę nad konkurencją. Jako współtwórca BUZZcenter i Head of AI w spółce, jestem dumny, że możemy współpracować nad budowaniem standardów AI oraz dzielić się najlepszymi praktykami na rynku. Dotychczas przeszkoliliśmy na żywo ponad 5100 osób z obszaru oraz wdrożyliśmy ponad 40 rozwiązań AI w firmachTym doświadczeniem chcemy dzielić się w ramach struktur IAB Polska. Wdrażając rozwiązania inteligentnych systemów, firmy mogą usprawniać swoje działania operacyjne, przyspieszać procesy, realizację założeń i generować oszczędności. Wierzę, że nasze innowacyjne podejście przyczyni się do rozwoju całej branży, pokazując, jak skutecznie integrować AI z marketingiem, aby tworzyć nowe, efektywne strategie biznesowe” – mówi Radosław Mechło, Head of AI oraz założyciel BUZZcenter.

Przystąpienie do organizacji to nie tylko wyróżnienie, ale również wyjątkowa szansa na rozwój i wymianę doświadczeń. W ramach swojego członkostwa w IAB Polska, BUZZcenter planuje aktywne uczestnictwo w grupach roboczych związanych ze sztuczną inteligencją, a także angażowanie się w inicjatywy, które mają na celu podniesienie świadomości oraz umiejętności z zakresu AI wśród profesjonalistów z branży internetowej. Mamy nadzieję, że dzięki tym działaniom firma przyczyni się do popularyzacji inteligentnych systemów w biznesie.

Źródło: BUZZcenter

buzzcenter.pl

Dodatkowe informacje:

O BUZZcenter
BUZZcenter to partner w cyfrowej transformacji, który łączy technologię z realnymi potrzebami biznesowymi. Jego misją jest wspieranie organizacji w zwiększaniu efektywności operacyjnej oraz budowaniu ich przewagi konkurencyjnej. Dzięki szerokiemu doświadczeniu, obejmującemu przeszkolenie ponad 5100 osób i wdrożenie ponad 40 rozwiązań AI, BUZZcenter oferuje nowoczesne narzędzia oraz strategie, które pomagają małym, średnim, a także dużym przedsiębiorcom w szybszym osiąganiu celów biznesowych.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ogilvy i Heinz w kampanii grillowej z książką
„Niezwykła księga grillowych poświęceń” – to pierwsza odsłona nowego pozycjonowania marki Heinz w Polsce, przygotowanego przez agencję Ogilvy, które wyraża hasło „Heinz. Dla smaku wszystko”. Agencja Ogilvy we współpracy z marką Heinz wydała książkę, będącą hołdem dla tych, którzy dla smaku grilla robią wszystko – stoją godzinami w dymie czy pilnują żaru,...
Xtreme Fitness Gyms stawia na SEC Newgate CEE
Z początkiem czerwca Xtreme Fitness Gyms – największa polska sieć klubów fitness rozwijana w modelu franczyzowym – rozpoczęła współpracę z SEC Newgate CEE. Do zadań agencji należy wspieranie ekspansji marki poprzez strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz wspólne działania PR.
Persil z nową kampanią i wsparciem agencji Chromatique
Persil wystartował z nową kampanią, która zachęca wszystkich do podjęcia aktywności fizycznej w czasie, kiedy robi się pranie. To element szerszej strategii promującej platformę komunikacyjną “Zawsze dajesz z siebie wszystko”. Za wsparcie koncepcyjne i realizacyjne odpowiedzialna jest agencja Chromatique.
EKObarometr. Zielone wartości w odwrocie - Polacy coraz bardziej obojętni
Po chwilowym wzroście świadomości ekologicznej w polskim społeczeństwie przyszło zahamowanie nastrojów. Napływ obojętnych postaw, niski poziom wiedzy na temat podstawowych pojęć, brak wiary w sprawczość regulacji prawnych - taki obraz klaruje się na podstawie najnowszej 7. edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research.
Kayah boso na działce w Enklawie Lecha
Lech, sponsor projektu Enklawa przedstawia jego drugą odsłonę. Po inauguracyjnym koncercie Sobla, dziś na kanale YouTube Enklawy premierę ma nagranie wyjątkowego występu Kayah. Ikona polskiej sceny muzycznej zaśpiewała boso, w kameralnej formule jam session, na warszawskim ogródku działkowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764