logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bvalue inwestuje 1 mln zł w rozwój i ekspansję Senuto

  PR 25.07.2017, przeczytano 334 razy
ilustracjastrzałka

Fundusz venture capital bValue inwestuje w SENUTO – zaawansowane narzędzie do kompleksowego wsparcia działań SEO (Search Engine Optimization) i lidera tego typu rozwiązań w Polsce. SENUTO to system, który pomaga zwiększać ruch w serwisach internetowych i bada ich widoczność w wyszukiwarce Google. Jego unikalność polega na połączeniu w jednym miejscu wielu różnych narzędzi do planowania, audytu oraz analizy kampanii SEO.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bvalue-inwestuje-1-mln-zl-w-rozwoj-i-ekspansje-senuto,33230,artykul.html

SENUTO to rozbudowane narzędzie służące do zwiększania ruchu z wyszukiwarki Google. Wykorzystywane jest w szczególności przez e-commerce, wydawców internetowych oraz agencje interaktywne i contentowe. Klientami firmy są m.in. WP, Onet, Agora, Interia, Vivus, Pracuj.pl, Allani, K2 Internet, Bluerank czy Performace Media.

Istotnym wyróżnikiem SENUTO jest jego kompleksowość. Platforma skupia w jednym miejscu wszystkie narzędzia wspomagające prowadzenie i analizę działań SEO, stale przetwarzając ogromne ilości danych. Dzięki modułom: audytu, analizy widoczności, bazy słów kluczowych i dedykowanych narzędzi – każdy specjalista SEO jest w stanie na bieżąco kontrolować efekty swojej pracy i analizować witryny pod kątem ich widoczności w wyszukiwarkach internetowych. SENUTO udostępnia bazę ponad 100 mln słów kluczowych, kategoryzuje je, określa sezonowość, wskazuje współzależności i estymuje ilość ruchu związanego z poszczególnymi frazami.

Założycielem SENUTO jest Damian Sałkowski – aktualny Mistrz Polski SEO, który od wielu lat realizuje projekty z zakresu marketingu internetowego. Przed stworzeniem SENUTO pracował jako specjalista SEO w K2 Internet, a następnie rozwijał należącą do K2 spółkę S3. W projekt zaangażowany jest również Krzysztof Dębowski, były CEO notowanej na giełdzie firmy SARE S.A.

- Inwestujemy w bardzo dobry produkt, który ma szansę osiągnąć sukces nie tylko w Polsce, ale również za granicą. SENUTO to również młody, dynamiczny, ale doświadczony już zespół. Zainwestowane środki zostaną przeznaczone na prace rozwojowe dotyczące budowy zaawansowanych algorytmów oraz badanie semantyki języka angielskiego i niemieckiego, a także wsparcie sprzedaży. Ma to umożliwić firmie ekspansję na rynki zagraniczne, zaczynając od Wielkiej Brytanii oraz Niemiec – mówi Maciej Balsewicz, prezes bValue. - Inwestycja w SENUTO wpisuje się w naszą strategię inwestowania w polskie firmy mające istotną przewagę technologiczną, silny zespół oraz globalne ambicje; jest drugą inwestycją w ramach bValue Bridge - subfunduszu powstałego w ramach programu BridgeAlfa realizowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju. W przeciągu kilku tygodni planujemy zainwestować w kolejne projekty z którymi obecnie finalizujemy negocjacje - dodaje.

W ekspansji zagranicznej SENUTO skorzysta także z programu „Go to Brand”, który wspiera polskie marki i produkty w ich internacjonalizacji. W jego ramach zrealizuje projekt o wartości ponad 1 mln zł i skorzysta z dotacji na ponad 750 tys. zł.

- Od półtora roku dynamicznie zwiększamy sprzedaż na rynku polskim. W tym czasie pozyskaliśmy ponad 250 płacących klientów. Obserwujemy coraz większy popyt na zaawansowane systemy do analityki i wsparcia działań SEO. Planujemy rozwinąć SENUTO tak, aby skutecznie ograniczyło specjalistom SEO zasób potrzebnych narzędzi, których obecnie jest zdecydowanie za dużo. Chcąc jeszcze mocniej rozwinąć produkt i zwiększyć sprzedaż na polskim rynku, a także rozpocząć ekspansję zagraniczną, szukaliśmy solidnego partnera gotowego pomóc nam w realizacji tego planu. bValue jest w stanie zapewnić nam oczekiwane wsparcie - komentuje Damian Sałkowski, założyciel SENUTO.

Źródło: SENUTO

www.senuto.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Srebro dla AMS w konkursie Innovation 2019 za „Zielone przystanki”
Zespół AMS ponownie został nagrodzony w konkursie INNOVATION - tym razem otrzymał SREBRO za "Zielone przystanki", czyli proekologiczny krakowski projekt zrealizowany w 2018 r.
Adocean z planowaniem kampanii w oparciu o demograf
Gemius wprowadza nową funkcjonalność do narzędzia AdOcean. Adserwer ten, jako jeden z nielicznych oferuje dane zasięgowe oraz demograficzne, a także informacje o współoglądalności kampanii na różnych urządzeniach. Dzięki temu możliwe staje się planowanie kampanii w oparciu o demografię użytkowników.
„Gazeta Wyborcza” wraz z europejskimi dziennikami zakłada Sonar Europe
Redakcja „Gazety Wyborczej” łączy siły z zespołami „Le Soir”, „Le Figaro” i „El Pais”, tworząc nowy projekt medialny Sonar Europe. Dzięki współpracy dzienników, zainaugurowanej w marcu br., powstawać będą atrakcyjne, multimedialne materiały oparte na danych, dotyczące wielu tematów i pokazujące wiele...
Wielkanocna premiera w HGTV Home & Garden
Para w domu, para w pracy, para w remont! Małżeństwo pracujące razem to nie jest dobry pomysł?! Nic bardziej mylnego! Mirella i Marcin to duet idealny. Ona jest projektantką wnętrz z wieloma nietuzinkowymi pomysłami. On sprawia, że jej wyobrażenia stają się rzeczywistością. Wspólnie radzą sobie ze wszystkimi przeszkodami. Nierówne ściany, rozpadające się meble czy wadliwe...
Nowe kanały w WP Pilot, wśród nich CNN i Cartoon Network
Do oferty WP Pilot, platformy umożliwiającej oglądanie telewizji online, dołączyło sześć nowych kanałów. Cztery z nich należą do grupy WarnerMedia: CNN International, Cartoon Network, Boomerang, TNT. Użytkownicy WP Pilot mogą oglądać również Tele5 oraz Polonia1.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764