logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

By Dziubeka: Piękny klient Click Community

  PR 28.06.2016, przeczytano 521 razy
ilustracja

Za obsługę kanałów social media marki By Dziubeka od czerwca odpowiada agencja social media click community.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/by-dziubeka%3A-piekny-klient-click-community,29108,artykul.html

By Dziubeka to marka biżuteryjna założona 10 lat temu przez Annę Dziubek. Produkuje niezwykle efektowną i oryginalną biżuterię dla kobiet. By Dziubeka wymieniana jest obok takich marek jak Pandora i Lilou jako producent dodatków luksusowych. Od lat reklamuje się w prasie, a od niedawna szturmem wkroczyła do mediów społecznościowych. By Dziubeka stawia na social media, by pokazać oferowaną biżuterię. Za działania na portalu Facebook od czerwca br. odpowiada nowa agencja social media - click community.

- Współpraca będzie miała na celu nie tylko wzmocnienie wizerunku marki, ale przede wszystkim zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym i na stoiskach stacjonarnych. Dotychczas udało nam się wprowadzić spójny ze stroną internetową i strategią obecności w sieci wizerunek. - mówi Karolina Kumor, koordynatorka projektu po stronie agencji. click community rozpoczął również działania, mające na celu znaczny wzrost zaangażowania fanów na profilu, dzięki nowo powstającej aplikacji dedykowanej ‘Dziubekoholiczki’. Aplikacja będzie miała na celu uaktywnienie obecnej już społeczności na profilu. Dodatkowo pozwoli pozyskać bazę leadów, która będzie wspierała zwiększenie sprzedaży produktu marki. By Dziubeka jest kolejnym klientem click community z branży fashion.

Dyrektor artystyczna By Dziubeka od lat dba o szeroki wybór bransoletek, naszyjników, kolczyków i pierścionków. Zadowolone z gamy produktów są tak samo kobiety dojrzałe, jak i dwudziestolatki. Wszystko dzięki zróżnicowanemu przekrojowi cenowemu.

Link do proflu na Facebooku: www.facebook.com/bydziubeka

Źródło: click community

clickcommunity.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764